Timas vis tyliai kartojo, kad man nereikėjo važiuoti kartu su juo, nors ir pati tai puikiai supratau.
-Gal Delisė norėtų užlipti į viršų pas Elizabetą. Manau jai čia nelabai įdomu,- tarė Darvinas ir aš buvau šiek tiek nustebusi jų visų rūpestingumu.
Nedelsdsma sutikau su Darvino pasiūlymu, nes daugiau būčiau neiškentųsi Zayn žvilgsnio. Užlipau laiptais į antrąjį aukštą, vis dairydamasi aplinkui. Antrąjame aukšte buvo dar viena didelė svetainė ar kažkas panašaus, joje stovėjo kelios odinės sofos, viduryje jų stalelis. Viskas buvo panašu kaip ir pirmąjame aukšte. Išskyrus tai, kad čia buvo dideli langai, pro kuriuos matėsi milžiniškas balkonas ir ant sienos kabėjo didžiulis televizorius. Taip pat svetainėje buvo mažiausiai ketverios durys į skirtingus kambarius. Užlipau laiptais į sekantį aukštą, jame buvo ilgas koridorius ir begalė durų. Pasikasiau kaklą, nežinodama kuria kryptimi eiti. Apsidairiau aplinkui, lyg ieškodama atsakymo. Laimei, tuo metu iš vieno iš kambarių išėjo šviesiaplaukė gražuolė, kuri vis dar žavėjo mane savo išvaizda. Ji išties atrodė gražiau už visas man žinomas merginas ir net įžimybes.
Uždarydama kambario duris ji sustojo, pasižiūrėjo į mane, aš ir vėl pasikasiau kaklą, nežinodama nė ką jai pasakyti.
-Aš..,- tyliai pasakiau.
-Ką čia veiki?- be jokių emocijų paklausė ji ir aš buvau abstulbusi Elizabetos šaltumu.
Tikėjausi, kad ji bus bent šiek tiek malonesnė.
-Vaikinai pasiūlė man nueiti pas tave, kadangi su jais man nebuvo visiškai įdomu,- pasakiau, tik paskui pagalvojusi, kad to nevertėjo sakyti.
-Šit kaip,- tarė ji ir priėjo arčiau manęs,- tuomet susipažinkime. Aš Elizabeta,- tarė ji ir ištiesė man savo ranką. Mano dėmesį patraukė jos juodas matinis manikiūras, su prilipdytais blizgučiais.
Paspaudžiau jos ranką.
-Aš Delisė,- nusišypsojau jai ir ji atsakė man tuo pačiu.
-Ar tu Timo mergina?
-Ne,- nusijuokiau,- jis mano draugas.
Mergina primerkė savo akis.
-Draugas... Žinau aš tokius draugus,- šyptelėjo,- tai ką nori veikti?
-Nežinau.
-Aš tavęs visai nepažįstų, todėl net nežinau ką tau pasiūlyti,- tarė ji ir nusileido į antrąjį aukštą. Aš stengiausi nuo jos neatsilikti.
-Kas tau patinka? Menas? Mada? Knygos?- draugiškai klausinėjo ji ir atsisėdo ant odinės sofos. Aš taip pat. Man patiko, kad ji pagaliau su manimi pradėjo bendrauti. Ji nebebuvo tokia šalta ir nedraugiška kaip pasirodė iš pradžių.
-Na, tiesą sakant net nežinau. Beveik niekuo nesidomiu. Man patinka skaityti.
-Aišku..,- tarė ji ir savo akimis nužvelgė mane. Jos blakstienos buvo dvigubai ilgesnės ir tankesnės už mano. Pavydėjau jai beveik viskuo..,- papasakok ką nors.
-Nelabai ką turiu pasakoti.
-Visi turi ką pasakoti. Juk vistiek kažką veiki laisvalaikiu?,- bandė padrąsinti mane Elizabeta.
-Dažniausiai nuobodžiauju, skaitau arba leidžiu laiką su Timu.
Ji užsikėlė kojas ant sofos.
-Taaaip. Ką veikiat su Timu?
-Nieko ypatingo. Kartais išvažiuojam kur nors. Pavyzdžiui kaip šiandien.
Ji linktelėjo.
-Geriau tu ką nors papasakok apie save.
Elizabeta numojo ranka, pažiūrėjo į savo nepriekaištingą manikiūrą.
-Naaa,- nutęsė ji, o aš laukiau kol pagaliau ji pradės kalbėti,- manau galėčiau tau tai pasakyti, kadangi manau, kad nuo šiol galbūt tapsime draugėmis.
Aš linktelėjau ir nusišypsojau, tačiau mano šypsena netrukus išblėso.
-Šiandien Zayn mane pabučiavo,- plačiai nusišypsojo ji, o mano kūną nusmelkė šaltis.-------------------------------------------------
Netyčia paskelbiau šitą dalį, neįkelus 33 ir daug kas ją perskaitė, soo... nusprendžiau iš karto įkelti jas abi. Todėl kadangi per šiandien įkėliau trijų dienų "atsargas", tikriausiai rytoj negausit naujos dalies :D Nepykit ;D
BẠN ĐANG ĐỌC
Omegle
FanfictionDaugiau niekada nebebūsiu tokia, kokia buvau ankščiau. Kai kurie dalykai keičia žmones. Šiuo atveju ta priežastis buvo būtent JIS. Ir viskas prasidėjo dėl nekalto apsilankymo Omegle.com.