4.

16.3K 451 48
                                    

Usiadłem wygodnie na kanapie czekając, aż dziewczyna się wykąpie. Postanowiłem zapalić. Nawet nie pamiętam kiedy zacząłem palić. Od zawsze tym się brzydziłem jak byłem młody ale to się zmieniło. Zabrałem z komody paczkę i podszedłem do okna w kuchni, uchylając go. Wyciągnąłem z kieszeni dresów zapalniczkę, zapalając. Po kilku zaciągnięciach się, zauważyłem gapiącą się na mnie dziewczynę przebraną w moje ciuchy. Wygląda jak seksownie i pociągająco.

- Mam na imię Lucy. Dziękuję Ci za ubrania.- powiedziała cicho, patrząc prosto w moje oczy, na co się uśmiechnąłem.

Powiem Wam, że jej akcent i głos są po prostu piękne. Delikatne, niewinne ale z nutką diabełka w Sobie. Zabrałem jej stare rzeczy i położyłem na komodzie, gdzie wcześniej leżały papierosy.

- Ile masz lat?- zapytałem, pokazując jej by usiadła na kanapie.

- 15, a ty? Nie wyglądasz mi aż na tak starego.- powiedziała, posyłając mi spokojny ale też i wystraszony wzrok.

- 22. Wow, wyglądasz na jakieś 18,19 lat.- zaśmiałem się cicho ale z lekką nutką zdziwienia.

- Jutro pojedziemy na zakupy i jutro wszystko Ci powiem co będziesz robiła, tak?- zapytałem stanowczo.

- Tak. Mogę poznać Twoje imię?- jąkała się, zauważając strach i przerażenie w jej pięknych, fioletowych oczach.

- Nie bój się, przy mnie jesteś bezpieczna. Mam na imię Harry...

Jak podoba Wam się Lucy :D ?
Szczęśliwego Nowego Roku <3

Lucy || H.S ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz