29.

7.4K 230 21
                                    

Siedząc na kanapach i pijąc piwo, nikt nie odzywał się przez pierwsze minuty. Położyłem nogi na szklany stolik i kładąc na swoich udach dziewczynę, która się zarumieniła. Położyła głowę na mojej piersi, a ja prawą rękę położyłem na jej biodrze, łapiąc na chwilę kontakt wzrokowy. Uśmiechnęliśmy się do Siebie słodko, a ja pocałowałem ją delikatnie w czoło.

- Oooo! Rzygam tenczom*!- powiedział Niall, odkładając swoją puszkę piwa.

- Widzę, że się niezłą bronią bawicie - powiedziała, wskazując na jeden z pistoletów leżących na stole.

- Czemu tak twierdzisz?- zapytał Zayn, siadając i popierając się jednym łokciem,  mówiąc z zaciekawieniem w głosie.

- Glock. Kiedy wszedł na wyposażenie Austriackiej Armii, w 1983 roku mógł szokować nowatorskim kształtem i wykonaniem. Działa na zasadzie krótkiego odrzutu lufy. W jego magazynku w zależności od wersji mieści się od 15 do 19 naboi. Glock jest pistoletem z samonapinaniem kurka. Broń ta jest poręczna, lekka i co najważniejsze niezawodna i odporna na zabrudzenia. Obecnie GLOCK używany jest przez policje ze wszystkich stron świata , a także przez siły zbrojne. Jest to Glock 21, a jego naboje mają 11,43mm,  zgadza się?- powiedziała bez żadnego zawahania, zchodząc z moich nóg, biorąc broń w ręce i dokładnie go oglądając.

Szczerze? Szczęka mi opadła ale nie tylko mi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Szczerze? Szczęka mi opadła ale nie tylko mi. Przez kilka dobrych sekund wszystkie twarze są skierowane w jej stronę, a ona lekko się zarumieniła. Mulat nagle otrzeźwiał i zaczął bieg w kierunku Lucy, a w jej oczach można było wyczytać strach.

*- błąd jest specjalnie ^-^

Lucy || H.S ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz