Z błogiego snu obudził mnie cichy skrzyp materaca przez co przetarłem twarz dłońmi. Popatrzyłem na miejsce, w którym powinna spać dziewczyna. Powinna. Oparłem się na łokciach, wyszczerzając swoje oczy, które przyzwyczajały się do porannego światła.
Mój wzrok padł na Lucy, która stała naga przed lustrem, trzymając w ręce moją koszulę.
- Po co się ubierasz?- zapytałem, przecierając oko.
Dziewczyna cicho pisknęła, szybciej zakładając koszulę na swoje smukłe ciało i odwracając się w moją stronę.
- Nie będę paradowała goła po mieszkaniu, a po drugie nie trzyj.- uśmiechnąłem się głupio do niej, widząc jej czerwone policzki.
- Mi to nie przeszkadza, kochanie.- odpowiedziałem, wstając powoli z łóżka i stając na przeciwko pięknookiej.
- Wiem o tym, zboczeńcu.- zaśmiała się cicho, pstrykając w mój nos i powoli odchodząc w stronę wyjścia.
Złapałem ją sprawnie za prawy nadgarstek, przybliżając ją do Siebie. Dziewczyna po chwili popatrzyła w moje oczy, a ja złączyłem nas w głębokim pocałunku. Skoczyła na moje biodra, oplatając swoimi idealnymi nogami i wtapiając swoje dłonie w moje włosy, ciągnąc za nie delikatnie. W momencie, gdy zabrakło nam tchu oderwaliśmy się od Siebie, dysząc.
- Boli?- zapytałem cicho, próbując coś wyczytać jakiekolwiek uczucie z jej oczu.
- Boli, ale nie aż tak.- odpowiedziała, całując czubek mojego nosa.
- Może weźmiemy razem kąpiel?- zapytałem, czując jak jej policzki nabierają bordowego koloru.
Pokiwała delikatnie głową, a ja zaniosłem nas do łazienki, mijając łóżko, na którym znajdowała się flaga Japonii* (nie mogłam się powstrzymać xD).
Zaśmiałem się cicho i ruszyliśmy do kafelkowanego pomieszczenia. Odłożyłem Lucy na umywalkę, podchodząc do ogromnej wanny, odkręcając kurek z ciepłą wodą. Ruszyłem w stronę szafki, wyciągając z niego koszyczek z bombami do kąpieli. Położyłem go na jej kolanach i czekałem, aż wybierze kulę. Szybkim ruchem złapała kulę o zapachu karmelu i gofrów.
- Uwielbiam ten zapach.- powiedziała, podając mi koszyk, na co się uśmiechnąłem. Też uwielbiam ten zapach.
Rozpakowałem przedmiot, wrzucając do wanny wypełnionej gorącą wodą. Skoczyła z umywalki, ściągając z Siebie koszulę. Ja tam nic nie musiałem ściągać. Jako pierwszy usiadłem w wannie, a potem wskazałem dziewczynie, by weszła. Wystawiłem do niej rękę tak, by sprawie mogła ją złapać i usiąść w wannie. Po chwili siedziała, opierając się o mój tors i łapiąc moje ręce w swoje. Usadowiłem swoje dłonie na jej brzuchu, wykonując masaż myśląc, że złagodzę jej ból. Dziewczyna bardziej się rozluźniła w ten sposób udostępniając mi dostęp do swojej szyi, którą zacząłem delikatnie całować.
Flaga Japonii*- czerwona plama na białym prześcieradle. XD
CZYTASZ
Lucy || H.S ✔
FanfictionHistoria, w której dwudziestojednoletni mężczyzna dostaje od swoich kolegów piętnastoletnią dziewczynę. UWAGA! W historii występuje wiele scen seksualnych, scen przemocy i słów niecenzuralnych. Czytasz na własną odpowiedzialność. 22.08.2016 #54...