'We zijn er Syd!' riep mijn broer door mijn oortjes heen. 'Ik ben niet doof Felix!' riep ik terug. Oké dat schreeuwen was overbodig maar hij begon oké! Ik stapte onze auto uit en keek om me heen.
We waren in LA gaan wonen wegens mijn vaders werk: baas van een multinational. Ik keek naar de enorme maar ook enorme villa. Zo groot er kan een heel stadion in wonen! Pap gooide de sleutel naar me toe en ik zette hem in het slot. Ik keek om me heen. Het was enorm, bijna niet te beschrijven man! Ik rende de trap op naar mijn kamer, die enorm was!
'Holy shit pap!' schreeuwde ik. Ik keek naar het enorme bed en ik kan het gewoon niet laten om er op te springen. Mijn vader had een piano, mijn viool en gitaar meegenomen! Yaaaassss! Ik pakte mijn knalroze viool en de strijkstok en rende naar de hal. Ik begon een Freestyle te spelen en huppelde naar beneden.
Toen ik naar buiten liep (en nog steeds speelde) zag ik een paar mensen met pap praten. 'Sydney dit zijn de buren' zei pap enthousiast. Ik keek naar de jongen die er stond. Hij zat nog eens een potje te grijnzen! 'Dit is Liam onze zoon' zei de vrouw. Ik schudde zijn hand en hij trok me dichter tegen zich aan. Ik rook zijn parfum en keek hem aan. 'Je bent sexy' fluisterde hij hees in mijn oor. Ik kreeg er een rilling van maar rukte me los. 'En ji...' ik werd godverdomme onderbroken. 'Bent een sexy geval, ik weet het schatje' zei hij grijnzend. 'Nee een arrogante klootzak' zei ik met een grijns. 'Sydney wees eens aardig' corrigeerde pap me. 'Sorry hoor dat hij zo arrogant is' zei ik gefrustreerd en ik liep terug naar binnen. Hij is een mutherfluffin badboy.
'Pizza Syd!' schreeuwde Felix. Ik keek naar beneden en zag Felix en pap met pizza. Ik gleed via de trapleuning naar beneden.
'Kan je gewoon de trap gebruiken Syd?' zei pap. 'Wat is daar leuk aan. Ik bedoel het is toch super verleidelijk om er van af te glijden?' kaats ik terug. Mijn vader zuchtte. Hehe gewonnen.
Ik maakte mijn laatste dingen klaar voor school en ging slapen. Ik miste Australië erg (daar woonde ik eerst), maar Amerika kon er mee door.
De volgende morgen
*piep piep piep piep piep piep piep* ik sloeg op mijn wekker *piep piep piep piep piep*. 'Gaat focking uit!' riep ik geërgerd. De wekker stopte verrassend. Ik kreunde en rolde uit bed. Ik zat op een soort muziekschool en moest mijn viool meenemen. Ik trok een simpele broek aan met daarop een croptop en all-stars. Ik Ik huppelde naar beneden en at mijn ontbijt.
Toen ik buiten was en mijn fiets wilde pakken werd er getoeterd. Ik draaide me om en zag Liam in zijn sportauto. 'Wil je een lift schatje!' riep hij. Ik pakte mijn fiets en zag dat ik een lekke band had. Fijn dat wordt leuk. 'Donder op!' riep ik. En toen begon het te regenen. Geweldig. En ja dat was sarcastisch.
Ik liep naar de poort en opende deze. 'Ik ga niet weg voordat jij met je lekkere ass in deze auto zit!' riep Liam. Ik draaide me om en stak mijn middelvingers naar hem op. Ik wou iets zeggen maar ik werd onderbroken door onweer. 'Oké voor deze ene keer' zei ik en ik stapte vol tegenzin in.
Pov Liam
Ze zei niks tegen me. Het enige wat ze deed was de radio harder zetten (zie video boven). Ze had van dat prachtige bruine haar en van die doordringende ogen.
Ik wil haar in mijn bed. Ik wil haar nemen en haar daarna dumpen en verder gaan.
Ik grijnsde bij die gedachte en keek even naar Sydney. Ze keek naar buiten en zong zachtjes het lied. Ze zong prachtig.
Pov Sydney
Ik merkte dat die klootzak naar me keek en ik stak mijn middelvinger op. Zodra we op school waren sprong ik uit de auto en bedankte hem niet eens.
Bij de balie kreeg ik mijn rooster. 1e uur instrumenten. Ik liep naar het lokaal toen ik ruw werd gepakt en werd klemvast gezet. Ik bekeek mijn belager en zag Liam. 'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme adem in mijn nek. 'Ik krijg wat ik wil en wat ik wil is jouw' fluisterde hij hees in mijn oor. Hij beet in mijn oorlel en ik duwde hem weg. 'Laat me met rust Liam, je mag dan wel de badboy zijn Liam. Ik kies zelf wie ik leuk vind of op wie ik verliefd word. Liefde wordt bepaald door het lot' zei ik en ik liep het lokaal binnen.
En wat vinden jullie? Laat je verbeterpunten of leuke reacties achter in de comments als je wil. Ik zal zo spoedig mogelijk proberen te reageren.
Please vote
Please comment
Ik zou het leuk vinden om jullie meningen te horenLove
Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...