19.

4.1K 182 4
                                    

Stilletjes klom ik via de regenpijp omhoog. In mijn pyjama nog wel! Zodra ik mij zijn raam kom klim ik naar binnen.

Pov Liam

Moe van alles sta ik mijn tanden te poetsen. Ik spuug de restjes uit en flos nog even. Ik zucht nog even en loop mijn kamer in. 'Jij hebt me niet alles verteld' zei ineens een stem. Ik schrok en deed het licht aan. Sydney, op mijn voeteneinde, in kleermakerszit en ze keek me doordringend aan. 'Hoe ben jij naar binnen gekomen?' vroeg ik verbaasd. 'Dat heet een raam sherlock' antwoorde Sydney betweterig. Ik fronste. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik. 'Jij wou me kussen' antwoorde ze. 'Hoe weet je dat?' vroeg ik. 'Je vroeg stond met Skyler te bekken en toen zei Max het ineens tegen mij' antwoorde Sydney. Laatste keer dat ik dat tegen hun ga vertellen. Sydney stond op en liep naar me toe en ik zette stappen achteruit. 'Dus is het waar?' vroeg Sydney. Ik botste tegen mijn kamerdeur aan en stond vast. 'Real or not real?' vroeg Sydney. 'Een hunger games refrence?' vroeg ik. 'Geef godverdomme antwoord Ashton!' riep Sydney gefrustreerd. 'JA, ik wilde dat doen!' riep ik. 'Nou nou badboy, de aap komt uit de mouw' zei Sydney. 'Huh' zei ik. Sydney liep weer richting het raam.

Pov Sydney

Ik opende weer het raam toen ik de hand van Liam om mijn pols voelde. Hij draaide me om en ik botste tegen zijn borst. Ik keek hem aan en fronste. Ik dacht dat hij iets ging zeggen maar in plaats daarvan drukte hij zijn lippen op de mijne. Ik kuste hem vol overgave terug en sloeg mijn armen om zijn nek. Hij plaatste zijn handen op mijn heupen en trok me dichter tegen zich aan. Het kussen ging over naar zoenen en ik trok me terug. 'Ik moet gaan' zei ik zacht. 'Maar Sydney wat zijn we nu?' vroeg Liam. 'Je weet gerust wat we zijn' antwoorde ik. 'Samen?' vroeg Liam. 'Als jij dat wilt' antwoorde ik en ik klom weg.

~*~

Ik stond voor mijn kluisje toen ik vertrouwde armen om me heen voelde. 'Goeiemorgen schoonheid' zei Liam en hij gaf me een kus op mijn wang. 'Goeiemorgen badboy' lachte ik en ik sloot mijn kluisje. Ik draaide me om en gaf Liam een knuffel. Hij tilde me ietsje omhoog waardoor een gil mijn mond verliet. 'LIUUUMMM' riep ik en hij liet me los.

Pov Liam

Sydney bracht het beste in mij naar boven. Ze gaf me meer energie en plezier. 'Wat hebben we zometeen?' vroeg ik. Sydney pakt haar agende en zoekt het rooster. 'Euhhmmm... Biologie' antwoorde Sydney en ze sloeg haar agenda dicht.

We liepen naar het biologielokaal toen Sydney stopte. 'Syd wat is er?' vroeg ik. Sydney gaf geen antwoord en stormde boos het lokaal in.

'Wtf Adrien!!! Wat doe jij hier!!!' schreeuwde Sydney boos. De jongen tegen wie ze het schreeuwde grijsnde. Een golf van jaloezie ging door me heen. 'Ook hallo Sydney' knipoogde hij. 'Bek dicht klootzak' siste Sydney. Ik heb haar nog nooit zo kwaad gezien. 'Syd doe eens rustig' zei ik, een poging om haar te kalmeren. Sydney balde haar vuisten en ging dreigender staan. Sydney ging aanstalten om hem te slaan en ik tilde haar op.

'Doe eens rustig Sydney' zuchtte ik. We zaten op de trap en Sydney was aan het ijsberen. 'Kan niet hij is mijn ex!' riep Sydney.

A/N

Hier een vroege update omdat ik vandaag 2 examens heb. En mijn laatste examen eindigt om 16:00 uur en dan moet ik ook nog in een overvolle bus naar huis.

Yay life!

Vergeet niet te stemmen!

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu