26

3.9K 182 12
                                    

'Beloof je rustig te doen?' vroeg ik. Geïrriteerd knikte ze en ik liet haar los. 'He...!' probeerde ze te gillen maar om haar stil te krijgen kuste ik haar. Sydney kuste me vol verlangen terug en sloeg haar armen om me heen. Dat krijg je als je 1 maand en 1 week niet hebt gezoend. Ik trok me terug en keek haar verlangend aan.

'Het lukt gewoon niet' zei Sydney. 'Mij ook niet, ik kan gewoon niet zonder je' zei ik. Weer kuste wel elkaar en ze ging deze keer met haar handen door mijn haar. Ik verbrak weer en Sydney ging rechtop zitten.

Pov Sydney

'Ik moet je nog iets vertellen' zei ik. 'Wat?' vroeg Liam. 'Ik vertrek meteen nadat ik mijn diploma heb' antwoorde ik. Liam knikte. Oké hij ving het anders op dan gedacht.

~*~

Ik pak de doos op en schrijf er met een stift kleding op. Ik ging al een deel van mijn spullen inpakken. Liam en ik, tja we praten biet meer tegen elkaar. Het is het beste dan maar. Ik opende mijn kast en begon mijn verzameling sweaters in te pakken. Ik had ze in alle soorten en maten. Mijn favoriete zijn: mijn donutsweater, mijn "i don't facking care" sweater en mijn blauwe sweater met safetypins. Ik bewaarde deze voor de reis.

Ik was bijna klaar met de sweaters dus de halve kast was al leeg. Ik was ook 3 dozen verder. Nieuwe dozen nodig. Ik loop mijn kamer uit en loop naar beneden. De meeste dingen waren al ingepakt. De rest was niet thuis dus ik had het huis voor mezelf. Mijn oog viel op de piano die er nog steeds stond. Ik loop ernaartoe en laat mijn vingers over de toetsen glijden.

Zachtjes begon ik te zingen. Met mijn gedachte bij alle momenten die ik hier had.

(Begin flashback)

'Sydney dit zijn de buren' zei pap enthousiast. Ik keek naar de jongen die er stond. Hij zat nog eens een potje te grijnzen! 'Dit is Liam onze zoon' zei de vrouw.

~*~

Toen ik de school binnenkwam zag ik een meisje verward rondlopen. 'Nieuw?' vroeg ik. Het meisje draaide zich om en knikte. 'Ik ben Skyler' zei ze. 'Sydney' zei ik. 'Ik ben net vanuit Australië hier gekomen en zoals je ziet weet ik de weg niet' lachte Skyler. 'Ik kom ook uit Australië' zei ik blij. 'Austie'. 'Austie!' riep ik blij. 'Ik kom hoe ironisch uit Sydney en jij?' vroeg ik. 'Ook Sydney' antwoorde Skyler. We lachte. 'Ik denk dat wij beste vriendinnen worden' lachte ik.

~*~

'En hoe gaan we dit oplossen?' vroeg ik. 'Jij gaat mij zoenen' zei Liam. 'En wat heb ik daar aan?' vroeg ik. 'Dan mag jij mijn collegejack' antwoorde Liam. 'Ik hoef je jack niet' zei ik. 'Maar wat krijg ik dan?' vroeg Liam met een pruillipje. 'Als ik je zoen hou je dan op?' vroeg ik. Liam knikte enthousiast. Ik was van plan hem toch niet te zoenen. Ik wenkte dat hij dichterbij moest komen. Zodra onze lippen nog een paar centimeter van elkaar waren verwijderd pakte ik een stuk sla en duwde het in zijn gezicht.

'Sydney!! WTF!!' zei hij boos. Ik lachte hem uit. 'Je vind het leuk hé' zuchtte Liam. Ik knikte. 'Ik krijg nog wel mijn kus' zei hij vastberaden en hij pakte me vast. Ik voelde hoe ik begon te blozen en probeerde weg te kijken. Hij duwde mijn hoofd terug en ik voelde zijn zachte lippen op de mijne.

~*~

'Waar sloeg dat op!?' riep ik boos naar Liam. 'Ik wilde je beschermen' antwoorde Liam. Ik legde mijn handen op zijn wangen. 'Met vechten los je niks op' zei ik en we legde onze voorhoofden tegen elkaar. 'Het spijt me' zuchtte Liam. 'Geeft niks, kom we moeten naar gym' zei ik. Liam gaf me nog een kus op mijn wang en liep weg.

~*~

Ik voelde bij alle herinneringen opkomen en voelde de tranen over mijn wangen stromen. Over de pijnlijkste herinneringen wilde ik niet denken. De laatste noten waren gespeeld en ik sloot de klep. Ik leun tegen de piano en zie in mijn ooghoek een klein pakketje. Ik sta op en ik pak het pakketje. Mijn naam stond erop dus maakte ik hem open. Er viel iets op de grond en ik pakte het meteen op. Gehurkt kijk ik naar de ketting van Liam.

A/N

Ik weet het ik weet het! Heftige hoofdstukken moeten worden omgetoverd in mooie. Maar ik had al volgens mij gezegd dat dit boek heftiger zou zijn.

Vergeet niet te stemmen

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu