22.

6.5K 263 19
                                    

Ik werd wakker van Sydney die me op mijn wang kuste. Ik keek haar aan. 'O heb ik je wakker gemaakt' vroeg ze zacht. 'Nee nee, het is wel leuk om zo wakker te worden inplaats van een snol die nog een ronde wil' antwoorde ik. Sydney trok haar wenkbrauw omhoog en grijnsde naar me. 'Round 2! Naast mij ligt het liefste vriendje Liam Ashton!' riep ze blij. 'En naast mij ligt het mooiste meisje van de wereld! Sydney Redwood!!!' riep ik ook blij. Ze lachte hartstochtelijk en knuffelde me. Ik drukte haar dichter tegen me aan en ze legde haar hoofd in mijn hals. Ik legde mijn hoofd op haar hoofd en sloeg mijn armen stevig om haar heen. 'Ik hou van je Sydney' zei ik. 'Ik ook van jouw.

Pov Sydney

Nog 1 week tot de kerstvakantie. Mijn wakker blééf bleren dat ik eruit moest dus
dat deed ik ook maar. Ik douchte, borstelde en droogde mijn haren en liep naar mijn kast. Ik pakte een simpele broek, een zwart topje met daarop een wollig vest en ik pakte mijn Timberlands als schoenen.

Beneden at ik mijn ontbijt en zag op de klok dat ik naar school moest. Het was al mest wel koud dus pakte ik een parka met capuchon en een wollen sjaal. Ik sprong op mijn fiets en fietste de poort uit.

'Goedemorgen Syd!' riep een stem. Ineens fietste Skyler naast me en we begonnen te kletsen. 'Heb jij Max gezoend!' riep ik verbaasd. 'Ik was dronken na Tequila slammen' zei Skyler lachend. Ik moest ook lachen en we stopte voor een stoplicht. Er werd getoeterd en we draaide allebei verbaasd ons hoofd. Liam samen met Max en Daniel in Liam's auto. Ik zwaaide net als Skyler en we fietste door zodra het weer groen was.

Bij school aangekomen zette we onze fietsen in de stalling toen we gejoel hoorde. Nieuwsgierig liepen we op het geluid af en zagen op Liam's parkeerplaats een andere sportwagen. Foute boel.

Pov Liam

Zodra we de parkeerplaats van de school opdraaide zag ik een auto die op mijn plaats stond. Er leunde een jongen met blond haar en ijsblauwe ogen tegen. Er hingen al allemaal barbies op hem heen die zowat hun tieten in zijn gezicht duwde. 'Wat doet doet die sukkel op je parkeerplaats?' vroeg Max. Ik bekeek hem goed. Broek, sneakers, wit shirt en zwart leren jack: nieuwe badboy. In mijn ooghoek zag ik Sydney en Skyler het schoolterrein op fietsen. Ik stapte uit en liep naar de jongen toe. 'Je staat op mijn plek' zei ik bot. 'O mooiboy maakt mij niks uit' zei hij grijnzend. De groep om ons heen begon te joelen toen ik Sydney en Skyler zag aan komen lopen. Ik liep intimiderend naar de jongen toe toen hij een duw gaf en ik op de grond belande. 'Liam!' riep Sydney geschrokken en ze liep naar me toe. Ze hielp me overeind en gaf de jongen een dodelijke blik. 'Moet je vriendin je redden? Wat schattig! Meneer is niet sterk genoeg om mijn in zijn eentje te slaan' grijnsde de jongen. 'Wie ben jij?' vroeg Sydney. 'Levi, de nieuwe badboy en de jongen van je dromen' antwoorde hij en hij gaf Sydney een knipoog. Dit maakte mij razend en ik liep deze keer dreigend op hem af.

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu