Het was oudjaarsavond. Ik stond voor het raam en zag Sydney lippenstift opdoen.
Pov Sydney
Ik had een zwart jurkje met kristalletjes die tot mijn knie kwam aan. Terwijl ik in de spiegel mijn rode lippenstift op doe zag ik in de reflectie Liam voor zijn raam. Het eerste wat ik deed was mijn gordijnen dichtdoen. De sukkel gaat me waarschijnlijk nog vanavond zoenen om twaalf uur.
'Feesten!!!!' riep Daniel en hij begon panisch te dansen. Felix deed mee en ik schoot in de lach. Wat zou jij dan doen als er twee malloten panisch lopen te dansen in een woonkamer.
Pov Liam
Ik stond bij mijn ouders toen ik weer dat prachtige gelach hoorde. 'Ga anders naar de andere' zei mam en ze duwde me de kamer uit. Ik fronste en stak mijn handen in mijn broekzakken. Toen ik in onze woonkamer kwam zag ik Sydney op de bankleuning zitten. Ze lachte en ik snapte waarom. Felix en Daniel waren een soort dancebattle aan het doen. Zodra ze mij in het vizier kreeg stopte ze met lachen. 'Ik ga iets te drinken halen' zei ze kortaf en ze liep weg.
Pov Sydney
*hoi met Skyler*
*Liam's huis nu help*
*wat is er?*
*is dat heel moeilijk te raden?*
*ik kom er aan tot zo. Btw je hebt me gered van een avond praten met mijn opa*
*geen dank*
*dag schat*
Ik drukte Skyler weg en liep terug naar de woonkamer. 'Skyler komt' was het eerste wat ik zei. No way dat ik een hele avond met Liam zou worden opgescheept. 'He sis, raad eens? Ik ga vanaf de vakantie ook naar jouw school' zei Felix blij. 'Ja leuk' zei ik sarcastisch. 'Wat heb jij Syd?' vroeg Felix verontwaardigd. 'Hij staat in deze ruimte en ik zou het sneu vinden als hij het hoort' antwoorde ik hardop. Felix keek Liam aan. 'Ja ik heb het over onze badboy' zei ik en toen ging de bel.
'Sydddd!!!!!' riep een stem. Ik zat op de rugleuning van de bank toen Skyler me om de hals vloog. Met nadruk op zat. Nu lagen we op de grond op elkaar. 'Mijn droom is uitgekomen!!!' riep Daniel blij. 'Seriously?' zei ik toen ik weer ging staan. Ik trok Skyler omhoog en voelde dat mijn hak was gebroken. 'Syd!!! Je schoenen!!!' riep Skyler geschrokken. Ik trapte ze uit en ging rond paraderen op blote voeten terwijl ik begon te zingen.
'This feets are made for walking
That is what they do
I'm gonna walk all over you!!' zong ik blij.Skyler schoot in de lach en ik maakte een buiging. Ik knuffelde mijn vriendin en Daniel kwam er ook bij. 'Groepsknuffel!!!!' riep Felix en hij knuffelde ons ook. 'Geen feestje zonder mij!' riep een stem. We keken op en zagen Sam staan. 'Sam!!!!!' gilde Skyler en ik blij en we rende op onze vriendin af.
Pov Liam
A.K.W.A.R.D.
We zijn aan het aftellen. We hadden ons naar buiten verplaatst zodat we meteen het vuurwerk konden afsteken.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
.
.
.
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!Ik stak meteen een vuurpijl af en hij schoot in de lucht. Ik wenste mijn ouders een gelukkig nieuwjaar toen mijn ogen vielen op Sydney en haar vriendinnen die elkaar gillend aan het omhelzen waren.
Pov Sydney
'Gelukkig nieuwjaar meiden!' gilde ik blij. 'Gelukkig nieuwjaar!!!' gilde Sam en Skyler terug en we omhelsde elkaar blij.
Pov Liam
Ik had een paar brandende sterretjes in mijn hand tot Sydney bedacht dat ze ze wou hebben. 'Geeft die sterretjes terug!!!!' riep ik boos. Sydney lachte en begon door het vochtige gras te rennen met de sterretjes in haar handen. Ik kreeg ze niet zomaar terug dus ik rende ik achter haar aan. De sterretjes gingen uit en toen ze een scherpe bocht wou maken gleed ze uit.
Ik knielde bij haar neer en ze viel in mijn armen. Ze keek recht in mijn ijsblauwe ogen met haar donkere ogen. 'D-dankje' stotterde ze. 'Geen dank prinses' zei ik zacht.
Ik bracht mijn gezicht dichter bij de hare en zag nog hoe ze even naar mijn lippen keek en daarna haar ogen sloot. Ik sloot ook mijn ogen en drukte zachtjes mijn lippen op de hare. Ze legde haar handen op mijn wangen kuste me vol overgave terug. Ik wou haar gezicht ook aanraken maar dan zou ze vallen. De eerste knallen van het vuurwerk klonken en ze slaakte gilletje van schrik.
Pov Sydney
Wacht wat is er net gebeurd!!! 'S-sorry dit was niet mijn bedoeling' zei ik ongemakelijk. Ik stond op en liep met een rode kop terug naar de rest. Skyler en Sam keken me met een open mond aan. 'Wat?' vroeg ik. Skyler sloeg haar armen over elkaar en grijnsde. 'Je zoende met je ex' antwoorde ze grijnzend. 'And you liked it' voegde Sam eraan toe.
A/N
Hoi iedereen,
Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben want ik ga 2 hoofdstukken posten. En wat vonden jullie van de kus? En van Sydney's reactie? Laat het achter in de comments
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...