Pov Sydney
Valentijnsdag was aangebroken. Met een blij gevoel stapte ik uit bed ik pakte een zwarte sweater met een groot rood hart erop en jeans. Ik topte het af met rode dr. Martens (dr. Martens zijn echt mijn favoriete schoenen dus ik heb veel soorten en kleuren). Mijn haar deed ik los en deed mijn dagelijkse make-up routine. Ik deed voor de verandering een rode lippenstift op.
Op school was de Valentijnsdag sfeer al goed te melden. Sam vertelde dat op deze school rode rozen werden uitgedeeld aan de meisjes (of jongens maar meestal meisjes) die een stille aanbidders of vriendje hadden. Ik lachte bij het idee en zei dat ik toch geen rozen verwacht.
Pov Liam
Ik zag Sydney bij haar kluisje staan en zag dat de haar rode lippenstift droeg. Ik vond haar met rode lippenstift sexy maar ik gaf mezelf een mentale klap omdat ik dit had gezegd.
Pov Sydney
Tijdens Biologie zat ik niet op te letten. Ik prikte wat in mijn wang met het einde van mijn potlood toen de deur openvloog. Er kwam een jongen verkleed als cupido binnen en had een mand met rozen mee. Veel meiden kregen iets toen hij stopte bij mij. In plaats van een roos kreeg ik een boelet met een kaartje.
L
Liam fucking Ashton natuurlijk. De bel ging en we hadden pauze. In de kantine was hij niet dus ik ging naar buiten. Ik zag hem voor de fontein met zijn vrienden praten. 'Liam Ashton!!!' riep ik boos.
Pov Liam
Als Sydney je volledige naam roept ben je de sjaak. Ze stormde op me af en gooide het boeket bloemen naar me. 'Heb jij dit gedaan!? We zijn vrienden!' riep ze boos. Ze zette haar handen in haar zij en ik zuchtte. 'En wat als ik toch nog steeds meer dan vrienden wil zijn?!' riep ik terug. Haar gezichtsuitdrukking veranderde. Ze ging een rel schoppen hier.
'Dat gaat niet gebeuren' zei ze kortaf. Ze draaide zich om en wou weglopen toen ik haar bij haar pols vastpak en terug trek. Ze keek me kwaad aan. 'Laat me los' siste ze boos. 'Nee' zei ik grijnzend. Op dit soort momenten ben ik blij dat ik badboy ben.
Pov Sydney
'Laat me los Liam' perste ik boos tussen mijn lippen door. Liam pakte me steviger vast. Ik werd het nu zat en sloeg hem tegen zijn kaak. Hij greep naar zijn kaak en keek me aan. 'Jij bent niet mijn valentijn of mijn vriend' zei ik boos en ik liep weg.
A/NPlottwist!!!!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...