En nu zit ik met Liam in de starbucks. Zucht.
'En hoe ga je me terugbetalen?' vroeg Liam. 'Niet' antwoorde ik. 'Ga je nu chagrijnig doen Sydje?' vroeg hij op een kinderachtige manier. 'Hou op om me Sydje te noemen ik noem jouw toch ook niet Liampje' zei ik geïrriteerd. Liam deed zijn handen boven zijn hoofd en trok een onschuldig gezicht. 'Liampje klinkt wel leuk' zei Liam met een grijns. 'En Sydje klinkt facking stom. Ik ben toch niet Sid van Ice Age?' zei ik bot. Liam lachte en ik stond op. 'Sydney het was maar een grapje!' riep Liam. Ik luisterde niet en liep weg.
'Sydney wees toch niet zo koppig!' riep Liam. Ik begon te rennen. Shit! Waarom heb ik niet opgelet toen we hierheen gingen. Ik kwam bij een stoplicht en natuurlijk kwam die op rood. Ik bleef de hele tijd op de knop drukken maar het lukte niet. Ik werd opeens opgepakt en meegenomen. 'Liam!' riep ik boos. Liam lachte en zette me neer. Ik gaf hem meteen een stomp. Ik merkte al snel dat het niet werkte. Liam pakte me weer vast bij mijn polsen. 'Doe me geen pijn' piepte ik. 'Ik doe je geen pijn Sydney, waarom doe je zo afstandelijk?' vroeg Liam. 'Ik ga niet zoals elke mogelijk cliché voor de badboy vallen' antwoorde ik. Liam keek me emotieloos aan en trok me mee. 'Liam laat me los!' riep ik. Liam liet me los en tilde me op. Ik begon wild te spartelen en sloeg om me heen. Mijn elleboog raakte iets waardoor hij al snel loslaat.
Ik draaide me om en zag dat Liam zijn neus bloedde. 'Eigen schuld' zei ik boos. Liam keek me aan en pakte een tissue uit zijn broekzak. Hij begon te klunzen en ik pakte de tissue over.
'Sorry' zuchtte ik en ik veeg wat bloed weg. 'Jemig wat komt er veel bloed uit je neus! Het lijkt net of je neus ongesteld is' zei ik. Liam zuchtte. 'Hoe kan ik dit goedmaken?' vroeg ik. 'Zoen me net als gisteren' antwoorde Liam. 'Ja daaag, jij ging toen verder dan alleen zoenen!' zei ik geërgerd. Liam pakte me vast en drukte zijn lippen op de mijne. Ik duwde hem van me af. 'Wtf Liam, vieze pedofiel!!' riep ik boos en ik rende weg.
Pov Liam
Hoe ze me weg duwde was hatelijk. Ik keek haar nog na. Ik had een idee om haar voor mij te winnen.
Ik speelde de laatste akkoorden en stopte. 'Gast ga je dit serieus doen voor Sydney?' zei Daniel. 'Ik vind haar echt leuk maar ze zegt zelf dat ze niet voor me gaat vallen' zuchtte ik. 'Je hebt afleiding nodig. Zullen we gaan ijshockeyen?' vroeg Max. 'Dat klinkt als muziek in mijn oren' zei ik en we pakte onze spullen.
'Ze zeiden dat er maar één iemand op de baan is. Ze zei ook dat ze er al een tijdje is dus ze gaat waarschijnlijk straks weg' zei Daniel. 'Een meisje?' vroeg ik grijnzend. Daniel knikte.
We trokken onze ijshockeyschaatsen aan en legde onze jassen weg. Het was dan wel koud maar wij waren het gewend.Toen we de ruimte binnenkwamen zagen we inderdaad maar één iemand. Een meisje en zo te zien was ze slecht. Ze viel op haar kont en keek gefrustreerd om haar heen. 'Kom op Syd!!!' sprak ze zichzelf streng toe. 'Het is Sydney' fluisterde ik. 'Zullen we haar plagen?' vroeg Max grijnzend. Ik luisterde niet en schaatste naar haar toe. 'Hé' zei ik zacht. Sydney keek omhoog en haar ogen ontmoette de mijne. 'Hé' zei ze nog zachter. 'Hulp nodig?' vroeg ik. 'Graag' antwoorde ze zacht. Ik trok haar omhoog en ze knalde tegen mijn borst aan.
'Het spijt me' zei ze zacht. 'Het geeft niet' zei ik. 'Nee nee ik wil het echt goedmaken zelfs als ik jouw moet zoenen' zei Sydney. Ik trok een wenkbrauw omhoog. Meent ze dit! 'Is goed' zei ik. Ze kwam dichtbij en duwde zachtjes haar lippen tegen de mijne. Ze opende haar mond weer een beetje en ik gleed mijn tong in haar mond. Ik wilde dat deze kus voor eeuwig duurde maar ze trok zich snel terug. 'Sydney ik vind je leuk' zei ik.
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...