27.

3.8K 182 2
                                    

Aarzelend druk ik op de bel. De ketting zat in mijn broekzak. Nathalie deed open. 'Hai Sydney, zoek je Liam?' vroeg Nathalie. Ik knikte. 'Hij is in de kelder' zei Nathalie.

Zodra ik de oude houten trap afloop vult de geur van alcohol mijn neus al. Het speelhok rook altijd al muf. Zodra ik beneden ben hoor ik de tv al. Ik loop op het licht af en zie Liam op de bank liggen terwijl een af andere actiefilm zich afspeelt. 'Liam?' vroeg ik zacht. 'Wat is er Daniel?' vroeg Liam. Ik gniffel even en buig me over hem. 'Lijk ik op je broer' vroeg ik.

Pov Liam

In mijn ooghoek zag ik Sydney. Haar lange bruine haar hing boven mij. 'Wat doe je hier?' vroeg ik. Ze sprong over de bank heen en plofte naast me neer. 'Ik wil je nog iets terug geven' antwoorde Sydney. Ze ging met haar hamd naar haar broekzak en haalde er ieys uit. De ketting.

'Waar heb je die vandaan?' vroeg ik. 'Ik had hem uit woede in de zee gegooid en mijn vrienden hebben hem terug eruit gehaald' antwoorde Sydney. O WTF. 'Maar waarom geef je hem terug?' vroeg ik. 'Jij verdient mij niet' antwoorde Sydney. Daar had ze geen gelijk in. 'Dat is niet waar Sydney, waarom zeg je dat' zei ik. 'Ik ga nu al voor de derde keer weg Liam, ik laat weer iedereen achter' zei Sydney. Ik pakte haar hand vast en kneep erin. 'Ik ben diegene die jouw niet verdient. Ik heb met zeker alle meiden op school gedaan' zei ik. 'Ik heb je verlaten omdat ik teveel van je hield om je pijn te doen. Ik heb me nog nooit zo voor een meisje uitgesloofd om haar aandacht te krijgen. Het punt is Sydney, ik heb ergere dingen gedaan en toch bleef je bij me' vertelde ik.

'En zelfs als jij naar New York gaat zal ik altijd van je blijven houden want jij maakt deel uit van mijn leven' zei ik. Sydney had een kleine glimlach op haar gezicht en ze sloeg haar armen om me heen. Ik sloeg ook mijn armen om haar heen een kuste haar op haar voorhoofd.

'Wil je de ketting dragen asjeblieft?' vroeg ik. Sydney knikte en draaide zich met haar rug naar mij om en deed haar haren aan de kant. Zodra ik hem om hem sla ik mijn armen om haar heen en knuffel haar van achteren.

Na ongeveer 5 minuten zo te hebben geknuffeld verbreekt Sydney de stilte. 'Ik ga maar eens verder met inpakken' zuchtte ze. O nee dat gaat niet gebeuren. 'Je hebt afleiding nodig, laten we weer gaan survivalen' stelde ik voor.

A/N

Ik heb gegild en half gehuild want we staan #10!!!!!!!! Vanaf nu wordt het moeilijk want nu moet ik paar van de beste wattpad Tienerfictie boeken van dit moment uit de weg zien te werken.

Nieuw uit de covershop:

Vergeet niet te stemmen

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu