Na het diner strompelde ik naar mijn kamer die ik met Skyler en Sam deelde. De barbies aka: Tamara, Claire en Jennifer wouden samen blijven (vonden we o zo erg). Onze kamer had 3 twee-persoonsbedden. Skyler en ik waren super hecht geworden en Sam was al snel door ons geaccepteerd.
'En hoe was het?' vroeg Skyler zodra ik de kamer binnenkwam. 'Gezellig maar vermoeizaam' antwoorde ik en ik liet me op bed vallen. Het was al redelijk koud dus trok ik mijn warme pyjama aan. Sam lag al te slapen en Skyler was haar lange blonde haar aan het borstelen. Ik kroop in bed en deed het nachtlampje uit toen ineens de deur openvloog. Liam stond daar in zijn pyjama. 'Liam ga weg!' gilde Skyler. Ik ging rechtop zitten en keek Liam aan. 'Je zit op de kamer met de stinkende nerds hé?' vroeg ik. 'Ja, wat eten die gasten! Maar mag ik bij jouw komen liggen want daar is het echt niet uit te houden' zei Liam. 'En bij Daniel, Max en Cas?' vroeg ik. 'Daar slaapt de leraar' antwoorde Liam. 'Dan mag het, maar alleen voor vannacht' zei ik. Liam sprong op mijn bed en dook onder dekens. 'Jongens' zuchtte Skyler.
Ik kroop lekker dicht tegen Liam aan en hij sloeg meteen zijn armen om mij heen en ik mijn arm om zijn torso. Gelukkig droeg hij een pyjama anders zou Skyler nog hysterischer gegild hebben. 'Slaap lekker Syd' fluisterde hij nog in mijn oor en hij gaf me een kus op mijn voorhoofd. 'Tot morgen Ashton' fluisterde ik terug. Ik voelde Liam's ademhaling regelmatig worden en ik viel ook in slaap.
Ik werd wakker van Sam's gegil. 'Wat doet Liam hier!' riep ze. 'Hij heeft een pitstop gemaakt bij Sydney omdat hij anders bij de stinkies zat opgescheept' antwoorde Skyler. Liam had zich onder de dekens verstopt en ik ging bij hem liggen. 'Morge schatje' zei hij met zijn sexy ochtendstem en gaf me een kus op mijn lippen. 'Morgen' zei ik en ik gaf hem ook een kus. 'Wat gaan we vandaag doen?' vroeg Liam. 'Jij gaat naar je kamer en trekt kleren aan' antwoorde ik. 'Dat is niet wat ik vroeg' zei Liam. 'Maar je gaat het wel doen, dus hup hup. Straks komt er een leraar binnen en dan zijn de rapen gaar'. Liam zuchtte en ging uit bed. Ik keek naar de klok. 04:57. 'Liam kom maar terug! We zijn al wakker van het tijdsverschil' riep ik. Liam grijnsde en kroop weer in mijn bed.
We sloegen weer de warme dekens over ons heen en Liam sloeg meteen zijn armen weer over mij heen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en keek hem aan. 'Je droom is uitgekomen hé?' vroeg ik.
Pov Liam
'Welke droom?' vroeg ik. 'Nou je hebt me in bed kunnen krijgen' grinnikte Sydney. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, mijn droom was een leuke vriendin en kijk eens wat er tegen me aan ligt' grinnikte ik. Sydney moest blozen en keek weg. 'Waarom bloos je, is jouw droom met mij in bed te liggen?' vroeg ik. Als een echt Sydney antwoord kreeg ik een kussen in mijn gezicht. Sydney begon te lachen. Ik grijsnde en pakte haar vast en begon haar te kietelen. Sydney begon te spartelen, ik heb haar zwakke plek gevonden!
'L-liam hhhahah please s-stop hahahha' zei ze tussen het lachen door. Ik stopte meteen en ze keek me verbaasd aan. 'Dat is snel, zelfs voor jouw. Normaal moet je er iets voor hebben' zei Sydney hijgend van het lachen. Ze ging weer naast me liggen en draaide zich naar mij toe. Mijn linkerhand legde ik op haar wang en met mijn duim streelde ik haar wang. 'Voor jouw hoeft dat niet, ik hem mijn prijs al. En mijn prijs ben jij' zei ik waarop ze glimlacht. 'Zozo dat is romantisch zelfs voor jouw' fluisterde ze in mijn oor. 'Kijk als je zeg maar een meisje hebt dat je super leuk vind dan stromen de woorden zo uit je mond' zei ik met handgebaren. Sydney pakte haar telefoon en typte in wat ik net zei. 'Je hebt veel verleidelijke quote sites gelezen, het internet staat er vol mee' zei ze lachend. Ik pakte haar telefoon uit haar handen en legde hem weg. 'Maakt toch niks uit' zei ik onschuldig. 'Je bent schuldig Ashton, ik moet je straffen' zei ze terwijl ze probeert te wiebelen met haar wenkbrauwen. 'Je doet het fout' zei ik. Ik begon met mijn wenkbrauwen te wiebelen wat haar meteen deed giechelen. Sydney giecheld nooit dus dit was nieuw. 'Maar agent je moest me nog straffen' zei ik hees. 'O My Facking God wat kan jij sexy zijn' zei Sydney alsof het niks is. 'Dankje voor het compliment, je streelt mijn ego' zei ik waarop ze dichterbij kwam. 'Ik zie geen ego, ik zie een lieve zorgzame jongen die ontzettend veel van mijn houd' zei Sydney. Ik glimlachte en drukte mijn lippen op de hare. Al snel gaf ze toegang tot haar mond en ik zoende haar teder terug. Ik hou van haar.
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...