31.

6.1K 255 17
                                    

De hel o sorry school was begonnen. Irritante leraren, kut wekkers en saaie lessen. En volgend jaar zou het zich herhalen want dan had ik mijn laatste jaar.

De platenlabel had besloten me toch te lanceren in Amerika en in LA. Ze vonden dat ik dan kon focussen op school en in mijn vrije tijd rustig mijn muziekcarrière kon beginnen. Dan komt mijn vader in beeld: hij is de baas van het label. Ik had dat totaal niet verteld terwijl het best belangrijke informatie was.

Ik stond voor de kast en pakte een grijs shirt met driekwart mouw en donkerblauwe jeans. Ik trok er zwarte dr. Martens met bloem motief aan en deed mijn haar in een zijvlecht.

Nadat ik had ontbeten had stapte ik bij Felix in de auto en reden we richting school.

Pov Liam

Ik stond tegen me auto aangereden toen Felix zijn auto naast de mijne parkeerde. Felix stapte als eerste uit en toen Sydney. Alles leek in slowmotion te gaan. Hoe ze uitstapt en er gelijk een bries door haar haren gaat. Ze geeft me een ongemakkelijke blik en loopt naar me toe. 'Liam? Kan ik je even spreken?' vroeg ze duidelijk nerveus. 'Ja natuurlijk' zei ik waarna ze even van onze groep wegloopt.

'Wat wil je vragen?' vroeg ik terwijl ik haar hand vastpak. 'Ik wil vrienden blijven en niet meer' zei ze. Ik kreeg een mentale klap. Vrienden en niet meer. 'Gaat dit over het voorval met nieuwjaar?' vroeg ik. 'Aangezien jij met mijn broer bevriend bent en ik weer met de jouwe zou het best wel akward zijn als wij iets hadden. Dus om terug te komen op jouw vraag. Ja' vertelde ze met een scherpe stem. 'O o-oké' weet ik er uit te brengen. 'Maar vind je het dan erg als ik verder ga?' vroeg ik voorzichtig. 'Als je bedoelt dat je weer barbies mag neuken, dan nee' antwoorde ze grijnzend. Maar wat als ik toch niet verder wil? 'Mag ik dan wel een vriendschappelijke knuffel?' vroeg ik. Ze rold met haar ogen en slaat haar handen om mijn nek. Ik leg mijn armen om haar onderrug en begraaf mijn hoofd ik haar nek. Ik keek even naar beneden en zie dat ze op haar tenen staat. Wat schattig, nee je zit nu forever in de friendzone Liam! Ze trekt zich terug en loopt weg.

'Ben je gefriendzoned? Whaahhahahaha'. Daniel en Max vonden het kei grappig kennelijk. 'De heren Ashton en Jackson wat is er zo grappig?' vroeg de leraar nors. 'Niet zeggen Daniel' siste ik. 'Liam hier is gefriendzoned door een chick' lachte Daniel. 'Fack you' mompelde ik. 'Dat kan je niet meer bij haar doen, whahahahaha' lachte Max nu ook. Ik sloeg met mijn hoofd op mijn tafel. 'En wie mag deze dame dan wellicht niet zijn?' vroeg de leraar ook lachend.

Pov Sydney

Ik zat achteraan in de klas met mijn koptelefoon op en zag opeens Daniel op me af lopen. Ik doe mijn koptelefoon af en hij pakt me bij mijn pols op en trekt me omhoog. 'Door Sydney Redwood nog wel!!!' riep Daniel door de klas heen. 'Wacht wat? Daniel wat is er loos?' vroeg ik ongemakkelijk. 'Door Sydney nog wel Liam. Jullie waren in Australië nog zo close' lachte de leraar. Ik werd het zat en ging op mijn tafel staan. 'Syd ga zitten!' siste Sam. 'Wat the fack gaat is hier gaande?!' riep ik door de klas. 'Onze Daniel en Max deelde met ons dat je onze badboy Liam heb gefriendzoned' antwoorde de leraar. Ik werd knalrood en sprong van mijn tafel af. Ik pakte mijn spullen en stormde het lokaal uit. Ik stopte bij Liam, Daniel en Max. 'Stelletje klootzakken!' riep ik kwaad en ik rende het lokaal uit.

Pov Liam

Ik vond het gewoon zielig. De rest van de klas zat nu te lachen om Sydney. 'Sydney is een badgirl geworden' zei een jongen. 'De badboy Liam en de badgirl Sydney' lachte iemand.

A/N

Once you get in the zone, you never go out

Comment

Vote

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu