11.

4.1K 204 13
                                    

Pov Sydney

Hij zei mijn naam, totaal in shock wist ik niet wat ik moest doen. Toen hij zijn zonnebril afdeed wist ik het zeker. Het was Liam en hij wist nu waar ik was. 'Sydney, jij bent het echt' zei Liam. 'Ga weg Liam' zei ik. Liam liep op de kraam heen richting mij en ik zocht een uitvlucht. Gelukkig had ik all-stars aan en geen slippers. 'Liam ga weg' zei ik nogmaals. Liam bleef naar mij toelopen en wou me vastpakken. In plaats daarvan kroop ik onder de kraam en rende weg.

Pov Liam

Haar haren tot haar schouders, luchtige kleding, dezelfde bruine ogen. Ik sprong over de kraam heen en rende haar achterna.

Pov Sydney

Met Liam op mijn hielen rende ik een steegje in. 'Shit' mompelde ik toen ik zag dat het een doodlopende was. Ik draaide me om en zag Liam.

'Ga weg Liam, ga terug naar huis!' riep ik. 'Jij gaat dan mee want LA is je thuis' zei Liam die me in een hoekje dreef. 'LA is nooit mjn  thuis geweest, ik heb nu een nieuw thuis in Australië. Hier is waar ik thuis hoor!' riep ik. Liam stond nog geen meter van me af. 'Je liegt' kaatste hij terug. 'Ik lieg nooit, ga weg Liam. Ik blijf het niet zeggen!' riep ik. Liam zette een stap vooruit en ik was officieel klem gezet tegen de muur.

Bang keek ik hem aan, niet wetend wat er ging gebeuren. 'Kom mee naar huis' vroeg hij zacht. 'Nee, ga weg' antwoorde ik standvastig. Liam pakte met zijn handen mijn hoofd vast en kwam dichterbij. Ik keek hem aan en zag gewoon dat hij smachtte naar mijn lippen. Vlak voordat hij dat wou doen trapte ik hem in zijn edele delen.

Hij jammerde en zakte op de grond. Ik stond stil! Ik wilde wegrennen maar het lukte niet. Ik bukte bij hem neer en keek hem aan. 'Ga weg, ga naar huis. Naar je ouders, ik wil niet weg. Hoeveel ik ook van je hou, ik blijf' zei ik met een gebroken stem.

Pov Liam

Ze houd van me, ze gaf toe. Sydney stond weer recht en rende weg. Wat mij opviel was dat ze mijn ketting niet meer droeg.

'Ik zag Sydney voorbij rennen en toen in een pick-up truck stappen en als laatste reden ze weg' zei Felix. Sam keek me aan. 'Liam weet meer' zei Sam. Ik schrok op uit mijn gedachten en kreeg een idee. 'Meneer? Mag ik u iets vragen?' vroeg ik aan een man die een winkel uitliep. 'Natuurlijk' antwoorde hij. 'Van wie is die fruitkraam die hier stond?' vroeg ik. 'Die is van Dorothea en Santos Smith' antwoorde hij. 'Waar wonen zij?' vroeg Daniel. 'Ergens aan de kust. Je moet het dorp uitrijden en de kustweg volgen' antwoorde de man opnieuw. Ik bedankte de man en draaide me om. 'We gaan vandaag kijken of we het kunnen vinden en dan gaan we morgen langs' stelde ik voor. De rest stemde in en we liepen naar de auto.

A/N

Sydney en Liam hebben elkaar gezien! En gepraat! Alleen zonder succes.

Vergeet niet te stemmen!

Vote

Comment

Follow

Xxx sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu