Pov Sydney
In onze warme pyjama's lagen we op de bank. De bel ging en Sam stond op. 'Hi boys, Sky en Syd zijn in de woonkamer' hoorde ik Sam zeggen. Voetstappen kwam dichtbij en ik trok een kleedje over me heen. Hopend dat Liam niet naast me ging zitten maakte ik plaats vrij. Toch ging hij zitten en ik keek even in zijn richting. Vorig jaar hadden we ook al ruzie. Ik haatte maar ook werkelijk haatte winter. Ik zuchtte en legde mijn hoofd oo de leuning. Oud en nieuw voor Sam, Sky en ik was eigenlijk slapen maar ik wilde kijken wat er ging gebeuren. Ik was zo moe dat ik mijn ogen sloot en in slaap viel.
Pov Liam
'Volgens mij slaap Sydney' zei ik. 'Breng haar anders naar bed' zei Skyler. 'Ze ligt prima' zei ik. 'Dit is niet goed voor haar nek en rug Liam, Sydney moet op een bed liggen' zuchtte Sam. 'Ze ligt prima' zei ik weer. 'Leg haar anders tegen je aan, dan ligt ze zachter' zei Daniel. Ik zuchtte en pakte Sydney zacht bij haar schouders. Ze schrokte even maar een zucht verliet haar mond. Ik legde haar tegen me aan en sloeg een arm om haar heen. Ze trok haar benen samen en trok het deken verder over haar heen.
Hoe kan dat kind dat soort dingen doen in haar fucking slaap! Ik keek naar Sydney, haar ogen gesloten. Ik voelde ook dat ik moe was en sloot ook even mijn ogen.
'Word eens wakker slaapkop' zei Max. Ik kreunde een keertje en kreeg volgens mij een kussen tegen me aan. 'En wek je vriendinnetje er ook meteen bij' zei Daniel. Ik opende snel mijn ogen en zag Sydney naast mij liggen. Ik wring me snel los en rolde van de bank af. Ik kwam met een plof op het laminaat terecht en keek of Sydney wakker was geworden. Gelukkig niet.
Pov Sydney
'Sydney? Prinses? Bitch?' zei duidelijk de stem van Liam. 'Klootzak? Pedofiel? Laat me godverdomme slapen!' mompelde ik boos. 'Ga je serieus slapen door het vuurwerk heen?' vroeg Liam. Ik opende mijn ogen en duwde mezelf omhoog. Liam keek me grijnzend aan. Ik moest mijn hart laten luchten voor nieuwjaar.
'Liam? Waarom doe je zo afstandelijk?' vroeg ik. 'Wat bedoel je? We wonen maar 25 meter van elkaar af' zei Liam. 'Ik bedoel niet dat, sinds ik terug ben doe je zo afstandelijk. Het doet me pijn en ik weet niet of jij dat doorhebt' zei ik. Liam ging naast mij zitten en sloot zijn ogen. Hij gaf geen antwoord en mijn geduld raakte op. 'Als je niks zegt heb ik ook geen reden meer om hier te blijven' zei ik uit pure frustratie.
Pov Liam
Sydney stond op en klom over de bank heen. Ik deed hetzelfde en pakte haar bij haar arm vast en duwde haar richting de hal. Ik duwde Sydney tegen de muur en pakte haar polsen vast. Ik duwde deze tegen haar borst aan zodat ze niet tegen kon stribbelen. Ik keek recht naar de bruine ogen die verdriet aanstonden.
'Liam laat me los' zei Sydney met een gebroken stem. 'Sydney zeg eens wat er echt is' zei ik. De eerste tranen gleden over haar wangen. 'Het is zo frustrerend Liam' zei ze snikkend. 'Wees duidelijker' zei ik. 'Jij bent frustrerend. Ik wil niet een cliché worden! Het nieuwe meisje dat zegt dat ze niet voor de badboy gaat vallen valt voor de badboy! Hoeveel ik ook van je hou, het lijkt of jij niet volledig wil toegeven' vertelde Sydney snikkend. Ze boog haar hoofd naar voren en haar lichaam schrokte van het snikken.
'Sydney het is ook nieuw voor mij hoor. Normaal ging ik van meisje naar meisje maar bij jouw niet. Ik hou zielsveel van je. Ik was doodongerust en bang dat je nooit meer terug zou komen toen je in Australië was. Sydney jij betekent veel voor me snap dat nou' zei ik. Sydney keek me even aan. De klok begon de luiden dat het 12 uur was. 'Ik heb het laatste wat ik dit jaar wou doen gedaan' zei Sydney. Ze duwde me aan de kant en liep weg.
Pov Sydney
Ik liep naar de achtertuin waar ik, wacht zijn dat Skyler en Daniel die aan het zoenen zijn! 'Leg me dit uit' fluisterde ik tegen Sam. 'Geen flauw idee schat' fluisterde Sam terug. Ik keek naar de lucht waar vuurwerk de lucht versierde. 'Heeft Liam niks bij jouw gedaan?' vroeg Max. 'Euhm... nee' antwoorde ik nietswetend. 'Hij zou jouw gaan kussen' zei Daniel. 'O kijk ze kunnen nog zonder elkaar' zei Sam. Ik bleef even nog staan en ging naar binnen.
'Liam?!' riep ik door mijn huis. Geen antwoord, wat als hij naar huis is gegaan.
Het was half 2 s'nachts. Ik zat in mijn kamer, Skyler en Sam waren in slaap gevallen op de bank. Liam wilde me kussen! Dat bleef door mijn hoofd spoken. Ik keek naar zijn raam en zag licht. Ik kreeg een stom maar tegelijkertijd geniaal. Raad maar eens wat ik ga doen.
A/N
Sorry voor de late update. Ik moest naar de communie van mijn achternichtje en kon niks publiceren. Wat vinden jullie van de opbiechting van Sydney en Liam? En wat gaat Sydney doen?
Vergeet niet te stemmen en een kijkje te nemen in mijn covershop!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...