Pov Sydney
Ik pak mijn fotoalbum. Foto's van de afgelopen 2 jaar. Ik neem de tijd en ga op de grond zitten waar paar dagen geleden mijn bed nog stond. Mijn kamer is leeg, alles was al richting New York. Alleen nog de laatste dingen om nog een paar dagen te overleven. We vertrekken over een uurtje en mijn vrienden zijn nog niet gekomen. Ik laat de bladzijdes door mijn vingers glijden en zie veel foto's van Liam en mij. Veel van Skyler en Sam. Maar ook de foto's van Australië. Ik voel al een traan over mijn wang stromen.
'Agh lieverd' hoorde ik mijn moeder zeggen. Ze liep naar me toe en ging naast me zitten. Ze nam mij als een klein meisje in haar armen. 'Het komt wel goed lieverd' zei ze zacht.
~*~
Ik sluit de deur voor de laatste keer achter me dicht en loop richting de auto. 'Je gaat toch niet weg zonder afscheid' zei een stem achter me. Ik draai me om en zie mijn vrienden. Eerst neem ik Skyler en Sam in mijn armen. 'Ik ga jullie zo missen' zei ik half huilend. 'Wij jouw ook' snikte Skyler. Ik knuffelde ze stevig en liet ze toen los. Skyler en Sam huilde ook. Ik gaf Daniel een stevige knuffel. 'Hou je haaks in New York' zei Daniel. 'Als jij Liam voor mij in de gaten' fluisterde ik. 'Zal ik doen' fluisterde hij terug. Ik liet hem los en keek naar Liam.
Liam keek naar zijn schoenen. Ik liep naar hem toe en sloeg mij armen om mijn nek. Liam sloeg zijn armen om mij heen en knuffelde mij stevig terug.
Afscheidsknuffels zijn de ergste.Ik keek Liam aan en zag dat hij huilde. Ik legde mijn handen op zijn wangen. Met mijn duim veegde ik een traan weg. 'Ik weet dat het moeilijk is Liam' zei ik zacht. 'Ik wil dat je blijft' zei Liam. Ik voelde ook tranen over mijn wangen stromen. 'Dat kan niet' piepte ik. Liam keek weg. Ik duwde zijn hoofd terug en drukte mijn lippen op de zijne.
'Sydney we moeten gaan' zei mijn vader. Ik trok me terug en ik kreeg een vlaag paniek. 'Ik wil niet weg' zei ik. 'Sydney je hebt geen keuze, je gaat mee' zei papa. Ik keek naar Liam. 'Je moet gaan Syd' zei Liam zacht.
A/N
Nou het is me gelukt! Wel een kort hoofdstuk maar ja. Het is een hoofdstuk!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...