19.

6.4K 263 54
                                    

Pov Sydney

Zometeen was de finale van de wedstrijd. We moesten elk 2 liedjes zingen van een artiest uit eigen land. Gelukkig hadden wij er veel dus ik had gekozen voor Sorry van JB en Faded van Alan Walker. Ik had mijn haar los en een beanie op.

Ik was als eerste dus ik liep het podium op. Omg wat een grote menigte. Waarom wouden ze het ook in het operahuis doen!
Terwijl de muziek begon ging ik in mijn begin positie. Ik had danseressen om me heen want we gingen ook dansen.

Pov Liam

Ik zat in het midden toen ik Sydney zag staan. Aan haar blik te zien was ze er klaar voor.

'You gotta go and get angry at all of my honesty
You know I try but I don't do too well with apologies
I hope I don't run out of time, can someone call a referee?
Cause I just need one more shot at forgiveness
I know you know that I made those mistakes maybe once or twice
By once or twice I mean maybe a couple of hundred times
So let me, oh let me redeem, oh redeem myself tonight
Cause I just need one more shot at second chances

Is it too late now to say sorry?
Cause I'm missing more than just your body
Is it too late now to say sorry?
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say that I'm sorry now?'.

Sydney begon nu een paar dansmoves te doen terwijl ze knipoogde naar het publiek. Veel jongens begonnen te fluiten maar te trok zich er niks van aan.

'I'm sorry, yeah
Sorry, yeah
Sorry
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now?

I'll take every single piece of the blame if you want me to
But you know that there is no innocent one in this game for two
I'll go, I'll go and then you go, you go out and spill the truth
Can we both say the words and forget this?

Is it too late now to say sorry?
Cause I'm missing more than just your body
Is it too late now to say sorry?
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say that I'm sorry now?

I'm not just trying to get you back on me
Cause I'm missing more than just your body
Is it too late now to say sorry?
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now?

I'm sorry, yeah
Sorry, oh
Sorry
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now?
I'm sorry, yeah
Sorry, oh
Sorry
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now?'

Zodra ze klaar was glimlachte ze naar het publiek en er werd enthousiast geklapt. Snel ging het gordijn omlaag en moesten we even wachten.

Pov Sydney

Ik rende naar de kleedkamer en trok mijn zwarte jurk met tule en kant aan. Hij had een open rug en de rok was uitlopend en met tule meer vol gemaakt. Ik deed zwarte hakken aan en rende teeug naar het podium. Ik nam plaats achter de grote concertpiano die er stond en begon te spelen.

(Lyrics plaatsen)

Ik zwaaide naar het publiek liep weg.

Voordat de prijzen werden uitgereikt moesten de jongens en de meisjes beide een lied zingen. De meiden moesten Mascara van Megan Nicole zingen. We hadden elk een fel gekleurde jurk aan en onze haren waren los.

(Lyrics plaatsen)

De jongens moesten Summer van Calvin Harris zingen. Nick straalde helemaal en won de harten van alle meiden in het publiek. Tijdens de beat pakte ineens de jongens onze handen en trokken ons het podium op.

Pov Liam

What the fack gebeurd er?! Ineens zie ik Nick met Sydney zingen. What the fack!!! Jongens bleven fluiten naar de meiden en de meiden joelden voor de jongens. En Sydney? Die glimlachte en zong gewoon mee.

Pov Sydney

'En de winaar is........ Australië!!!!' riep de presentatrice door de microfoon heen. Ik juichte voor Nick die mij meteen oppakt en knuffelt. 'Afterparty?' fluisterde hij in mijn oor. 'Nee, ik denk dat ik iemand moet opvrolijken. Ik kom als het kan' fluisterde ik terug.

Ik had mijn tas klaar en liep mijn kleedkamer uit. 'Wat fluisterde hij?' vroeg een stem. Liam kwam om de hoek waar ik van schrok. 'Liam je liet me schrikken' zei ik. 'Dat is geen antwoord' zei Liam toonloos. Shit, die is boos.

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu