6.

5.4K 208 55
                                    

Pov Liam

Ik kon niet geloven dat ze weg is. Zonder ook maar enig spoor achter te laten. Ik zuchtte en sloot mijn kluisje. 'Liam we moeten haar vinden' zei iemand. Ik keek naar achteren en zag Skyler staan. Skyler was duidelijk bezorgd om Sydney. 'Skyler, Australië is een enorm land. Ze kan overal zijn' zuchtte ik. 'Maar ik weet waar Sydney kan zijn' zei Felix die met Sam en Daniel aan kwam lopen. 'Waar dan?' vroeg Skyler. 'Ergens in Melbourne of in Sydney' antwoorde Felix. 'Dat kan overal zijn Felix' zuchtte Sam. Maar ze is langs de kust, dat weet ik zeker. Toen we nog in Australië woonde probeerde ze elke dag te zwemmen. Ze zal vast ergens langs de kust zitten dan' vertelde Felix. 'Maar we moeten eerst uitzoeken waar ze zit' zei Sam. 'Dat gaat nog lang duren' zei Skyler. 'Dan moeten we beginnen!' zei ik enthousiast.

Pov Sydney
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Het wordt vanaf nu voor een groot deel Sydney en wat minder Pov Liam. Dat doe ik zodat je zoveel mogelijk meemaakt wat Sydney gaat doen)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik liep naar de woonkamer waar Jenny stond te praten met Maia. Jenny zag mij staan en wenkte. 'Mijn oma wil dat we druiven gaan plukken' zei ze vrolijk. 'Voordat je iets gaat vragen, dit grondgebied is in bezit van Jenny's grootouders. Ze hebben nemen hier een groep jongeren in huis om te helpen met hunzelf. Maar zelf moeten we ook helpen. Jenny's grootouders ontmoet je zo omdat die nu op de markt zijn. Om alles samen te vatten: dit is eigenlijk een boerderij' vertelde Maia. 'We kunnen na het plukken gaan zwemmen, we hebben een stenen strand' zei Jenny. 'Ik vind het hier nu al leuk' zei ik lachend.

'Dit is zo zwaar werk' pufte ik. 'Het is rustgevend en je kan goed nadenken' zei Maia. Ik gooide een druif naar haar. 'Nana gaat hier haar eigen wijn van maken' vertelde Jenny. 'Jenny's familie is Italiaans' zei Maia vluchtig. Ik knikte en plukte nog een tros. 'Nana zorgt voor ons alsof we haar kleinkinderen zijn, Sydney je gaat van haar houden' zei Jenny. 'En hoe zit het hier met school?' vroeg ik. 'Mijn opa is een gepensioneerde leraar en hij is onze leraar' antwoorde Jenny. 'Maar weten ze dat ik hier woon vanaf nu?' vroeg ik. 'Natuurlijk, we hebben je al geïnformeerd bij hun' antwoorde Maia. Ik zuchtte opgelucht.

'Ik denk dat dit wel genoeg is, we moeten ze in de wijnmakerij neerzetten en dan kunnen we ons gaan omkleden' zei Jenny. We tilde elk een man op en liepen door de druivenstruiken heen terug naar het erf.

'Kom op Syd! Spring nauw!' riep Jenny vanaf het water. Ik stond op een rots en keek naar beneden. Toch sprong ik.

Het was eng maar ik voelde een adrenalinekick opkomen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het was eng maar ik voelde een adrenalinekick opkomen. Ik kwam in het water en zwom omhoog. Ik hapte naar adem en keek naar Jenny. 'Dit was zooo gaaf!' riep ik blij. 'Welkom in je nieuwe leven Syd, waar van een cliff springen normaal wordt' lachte Jenny. Ik lachte en gaf mijn nieuwe vriendin een knuffel.

'Wat deed je eigenlijk in LA?' vroeg Jenny. We liepen ondertussen terug naar het huis. 'Ik had een platencontract maar ik liep vast. Ik wist niet meer wat ik moest doen en ik kreeg ruzie. Met mijn ex Liam, eergisteren lukte het niet meer en ben weggegaan. Ik heb niemand verteld waar ik heen ging of of ik nog terug zou komen' vertelde ik. Ik raakte de ketting aan van Liam. Ik deed hem af en keek er even naar. 'Syd wat ga je doen?' vroeg Maia. 'Het verleden achter me zetten' antwoorde ik en ik gooide de ketting naar beneden in de diepe zee.

A/N

Heftig het eindstuk hé? Ik vond gewoon tijd dat Sydney een juiste keuze moest maken en dat heb ik gedaan.

Zoals ik al zei komen er meer Pov van Sydney want ik wil dat jullie zo veel mogelijk meemaken hoe Sydney haarzelf gaat vinden. Je krijgt waarschijnlijk nog kleine Pov van Liam om te laten zien hoe ze de zoektocht naar Sydney gaan beginnen

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu