'Felix en Sydney, we vieren de vanavond kerst bij de buren en die komen de tweede kerstdag bij ons' vertelde pap. 'Fack mijn leven' zei ik en ik liep de kamer uit.
Ik moest er wel goed uitzien dus ik pakte een rode jurk die een lijfje van kant had en een wijd uitlopende rok die net boven mijn knieën kwam. Ik trok er zwarte pumps onder en krulde mijn haar. Ik deed rode lippenstift op en een beetje oogmake-up.
'Ha Sydney!' zei Liam's moeder blij. 'Hai' zei ik en ik gaf haar een knuffel. Zijn vader gaf ik een hand, Liam sloeg ik over en Daniel gaf ik ook een knuffel. We begonnen aan een borreluurtje en ik kreeg meteen een glas rode wijn. 'Kids ga maar poolen ofzo, we roepen jullie wel voor het diner' zei Liam's mam aka Nathalie. Daniel trok me meteen naar hun kelder waar ze een gamekamer hadden.
Zitzakken, een pooltafel, een mini bioscoop en pokerspullen. Ik nam een slok van mijn wijn en zette hem weg. Het was wel een lekkere wijn dat moest ik toegeven.
Pov Liam
Ik zag hou Sydney een slok van haar wijn nam en het glas daarna weglegde. Ze zag er werkelijk sexy uit met die rode lippenstift. Maar ik moest me inhouden. Ze haatte me en ze was waarschijnlijk in staat me te vermoorden. 'Wie bij wie?' vroeg ik. 'Jij en Syd en ik met Felix' zei Daniel. 'Ik speel niet met misbaksels, klootzaken, leugenaren of pedofielen' zei Sydney. Ze is weer terug met het woord pedofielen mensen!
'Mag ik met Daniel, dat is 1100% verbetering' zei Sydney. '1100% nog wel' zei ik. Sydney draaide zich om naar mij en keek me aan. In haar ogen kon ik haat, afschuw en niet te vergeten verdriet zien. 'Ik gun je de 0% niet eens' kaatste ze terug waarna ze zich omdraait en de muziek aanzet.
We begonnen met ons potje terwijl Sydney zachtjes meezong met de muziek. Elke keer als ze aan de beurt was bleef ze zingen en mee bewegen met de muziek. Ik weet niet hoe maar ze kreeg de ballen in de zakken (a/n hoe heten die dingen?😂).
Loan on was op en ze begon mee te zingen. Het was ook een van haar favoriete liedjes.
What will we do, when we get old, will we walk down the same road
Will you be there by my side, standing strong as the waves roll over
When the nights are long, longing for you to come home
All around the wind blows, we would only hold on to let goBlow a kiss, fire a gun, we need someone to lean on
Blow a kiss, fire a gun, all we need is somebody to lean on
Blow a kiss, fire a gun, we need someone to lean on
Blow a kiss, fire a gun, all we need is somebody to lean onZe zong weer prachtig en ze begon met Daniel te dansen. Ik werd er een beetje jaloers van, ik wilde met haar dansen.
'Eten!' riep mijn moeder waarna Sydney lachend naar boven rende op die hakken van haar.
Het diner was lekker maar ongemakkelijk. Ze negeerde me compleet en gaf me nog steeds geen blik waardig.
'Kids ga anders buiten jullie ijs eten dan ruimen wij af. We roepen jullie wel zodra jullie weer naar binnen mogen komen. Daniel stond op en trok Sydney mee die meteen moest lachen.
Pov Sydney
'Daniel laat me los!' lachte ik. Daniel had me opgepakt en liep met me rond Felix en het misbaksel. 'Jij bent veranderd zeg' zuchtte Liam. Daniel zette meteen op de grond en nam afstand. 'Zegt diegene die elk meisje van de school heeft geneukt' kaatste ik terug. Liam rolde met zijn ogen. 'Jij bent nu al overgelopen naar Levi!' riep hij nu. 'Waar heb je het over?' vroeg ik verbaasd. 'Ik heb jullie zien knuffelen hoor!' riep Liam weer. Ik lachte sarcastisch. 'Hij is de neef van Skyler en ik verontschuldigde me bij hem. En hij heeft al een vriendin en niet te vergeten het feit dat je mij bespioneerd. Nog meer reden om jezelf aan te melden bij een pedofielenvereniging' zei ik boos. 'En weet je dat wel heel zeker?' zei Liam weer. 'Ik heb geen zin meer in dit' zei ik en ik liep naar binnen.
Ik zat nu in de speelkamer in een zitzak te huilen. In een lekker donker hoekje zodat ze me niet zouden vinden.
Pov Liam
Weer had ik haar pijn gedaan en ook nog vals beschuldigd. 'Je doet haar echt pijn man!' riep Felix die meteen op zoek ging naar zijn zusje. 'Niet cool man, ze is waarschijnlijk nu aan het huilen' zei Daniel. 'Zij moet niet zo overdramatisch doen' zei ik. 'Nee wat ze allemaal zegt is de waarheid en ze zegt het ook uit verdriet' zuchtte Daniel. Hij liep nu ook naar binnen en ik kreeg schuldgevoel. Ik moest me verontschuldigen. Ik moest haar vinden.
A/N
Haaaaaiiii ik heb een leuke mededeling! Een nieuwe cover!Dankje wel InspiredAuthorx voor deze prachtige cover. Vergeet niet ook haar profiel te bekijken. Ze is de schrijfster van een van mijn favoriete Wattpad boeken: One Year.
Stem 👍
Comment🙋
Follow❤
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...