Ik stond na school op haar te wachten. Ik zou met haar schaatsen en ik ga haar niet laten ontglippen. Ze kwam de school uit met haar koptelefoon op. Ze liep me gewoon voorbij zonder ook maar iets te zeggen.
Pov Sydney
Met mijn koptelefoon op liep ik naar de bushalte. Er begin een auto langs me te rijden. Ik negeerde het en ging op het bankje bij de bushalte zitten. Ineens werd mijn koptelefoon van mijn hoofd gepakt. Ik keek geschrokken omhoog en zag Liam over mij heen gebogen met mijn koptelefoon op. 'Geef terug' zeg ik toonloos en ik pak mij koptelefoon terug. De bus stopte voor mij en ik stapte in. Ik ging achterin zitten en iemand ging naast me zitten. De hele bus was focking leeg en dan gaat toch iemand naast mij zitten!!! Wie kent dit probleem ook?!?!?!
Weer werd mijn koptelefoon afgepakt en ik keek kwaad naar links. Of course Liam. 'Waarom volg jij mij' zei ik nogal geërgerd. 'Hoe kan jij zulke dingen over mij zeggen en niet bang zijn voor de gevolgen?' vroeg Liam. 'Het maakt mij niks uit wat mensen gaan doen, ik hou van het leven en ik accepteer gewoon alle gevolgen' antwoorde ik. Ik ging met mijn rug tegen het raam zitten en greep weer mijn koptelefoon terug. 'Wat luisterdebje eigenlijk?' vroeg Liam. 'In your arms van Chef'Special' antwoorde ik.
'Het liedje doet me denken aan mijn moeder die nog in Australië woont' vertelde ik. 'Is het je favoriete liedje?' vroeg Liam. Ik knikte. De bus nam ineens een scherpe bocht waardoor Liam tegen me aan knalde. Hij lag erg dicht tegen me aan en ik voelde hoe ik bloosde. 'In your arms i'll be safe' zei Liam. Ik lachte en ik duwde hem weg. Ik ging op de bank zitten en Liam ging met zijn voeten op de bank zitten. Weer nam de bus een scherpe bocht en ik viel voorover. Ik viel op Liam zijn borst die naar achteren was gevallen. Hij lag languit op de bank en ik lag bovenop hem.
' From the day that I met you I stopped feeling afraid
In your arms I feel safe
In your arms I feel safe
From the day that I met you I stopped feeling afraid
In your arms I feel safe
In your arms' zong ik zacht. Liam lachte en keek me aan. 'Voel je je echt veilig in mijn armen?' vroeg Liam. 'Weet ik niet' zei ik en ik stond op. Ik liep de bus uit.Pov Liam
Ik rende de bus uit en zag haar weer met haar koptelefoon op. Zodra ze de poort van haar huis doorliep verloor ik haar uit het zicht.
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...