Pov Sydney
Ik was totaal verstijfd, ik kon niks zeggen. Wat deed Liam in hemelsnaam in New York. Na een paar minuten naar elkaar te hebben gekeken nam ik de eerste stap.
'Liam wat doe jij hier?' vroeg ik. 'Ik ga hier studeren' antwoorde Liam. Het wordt nog leuker: ik moet vertellen dat ik een nieuwe vriend heb. En Liam is nogal snel jaloers. 'Ik heb je gemist Sydney' zei Liam. Shit, wat moet ik nu zeggen! 'Ik heb jouw ook grmist maar ik uuuhh...' ik kreeg mijn zin niet afgemaakt tot iemand anders mijn raam zei. Mijn vriend: Cole, kwam aangelopen. Dit werd zó gênant.
'Hé schat' begon Cole en hij gaf me een kus op mijn wang. 'W-wie is dat?' vroeg Liam. 'Liam dit is mijn vriendje Cole, Cole dit is mijn ex Liam' antwoorde ik. Ik voelde hoe Cole een arm om mijn middel sloeg een met zijn andere schudde hij de hand. We hadden elkaar op school ontmoet. Ik keek Liam aan die nogal boos naar me keek. 'Cole kan je ons even onder vier ogen laten praten? Dan kunnen we zo meteen beginnen aan het project' vroeg ik. 'Natuurlijk' zei Cole vriendelijk. Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en een knuffel en liep toen weg.
Liam en ik zaten nu in het trappenhuis. 'Ik dacht dat we nog iets hadden' zei Liam om de stilte te verbreken. 'Liam' ik zuchtte 'ik ben een jaar geleden weggegaan, ik wilde iemand die dichtbij me was en niet aan de andere kant van het land' zei ik. 'Ik dacht ook dat jij niet zo snel zou zijn doorgegaan' zei Liam zacht. 'Ik heb een jaar gewacht met de hoop dat je zou langskomen, je kwam nooit' zei ik zacht. 'Ik weet niet waarom ik niet kwam' zuchtte Liam. 'Ik ging gewoon door' zei ik. Liam keek me met een gepijnigde blik aan.
Ik sloot mijn ogen en ging met mijn hand door mijn haar. 'Het spijt me' zei Liam. 'Voor wat?' vroeg ik. 'Alles, ik heb je pijn gedaan, gedwongen en niet naar je geluisterd' zei Liam. 'Maar ik was ook zo koppig als een ezel' zei ik. 'Dan wel een knappe ezel' zei Liam. Ik glimlachte naar hem.
'Als je wil kan ik je een rondleiding geven door New York een keer' zei ik. 'Dat zullen we fijn vinden' zei Liam. 'We?' vroeg ik. Liam lachte even. 'Daniel, Max, Skyler en Sam zijn hier ook' antwoorde Liam. Mijn hart maakte een sprongetje. 'Echt!?' riep ik blij. Ik stond blij op en liep naar boven. 'Sydney wacht!' riep Liam. Ik stopte en draaide me om. 'Ik zal altijd van je blijven houden' zei Liam. Ik schonk hem een glimlach maar zei niks terug. Ik knikte en liep de hoek om.
A/N
Ik krijg veel inspiratie voor een nieuw deel. Over het leven van Sydney in New York. Dus als jullie een nieuw deel willen moet je het zeggen.
Zeg dan ook je ideeën voor het boek en een nieuwe titel. De leukste titel word de nieuwe titel!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...