Pov Sydney
Hij trok zich terug en liet me los. 'Mij kussen lost niks op Sydney' zuchtte hij. Ik duwde hem weg. Van mijn mislukte poging werd ik boos en ik liep weg. Ik pakte nog snel mijn telefoon en rugzak en wou mijn kamer uitlopen. Liam was me voor en ging voor de deur staan. 'Je gaat niet weg Sydney' zei hij streng. Ik kreeg een geniepog plannetje. 'O Liam via de deur is te voorspelbaar, ik ga liever via het raam' zei ik poeslief. Liam's ogen werden groot en ik rende naar het open raam. Ik kroop er doorheen. 'Sydney!' riep Liam nog. Ik liet me hangen over de regenpijp en ik liet me vallen in de bosjes.
Ik rende om ons huis heen naar mijn auto.
Pov Liam
Ik rende haar kamer uit en stormde naar beneden. 'Liam wat is er aan de hand!?' riep mijn moeder. 'Sydney is hem gepeerd!' riep ik terug. Ik rende naar buiten en zag nog net hoe ze wegreed. Ik stapte snel in mijn auto en reed haar achterna.
Pov Sydney
Ik reed naar de studio. Zodra ik er was parkeerde ik en stapte uit.
'Steve ik blijf hier vannacht' zei ik terwijl ik voorbij liep. 'Mi casa e su casa' zei hij droog. Ik liep de trappen op naar het dakterras.
Ik plofte neer in een van de banken die er stonden en pakte een flesje cola. Ik opende hem en nam een slok. De koude avondlucht raakte mijn huid al aan en ik sloeg een deken om me heen. Ik zuchtte diep en stond op.
Ik ging op de rand zitten en liet mijn voeten bungelen. Het dakterras was gemaakt door Steve, Emma en ik. Emma was de secretaresse hier.
Ik hoorde de zware deur opengaan maar negeerde het. De persoon ging naast me zitten en in mijn ooghoek zag ik Liam. 'Laat me met rust' zei ik nors. Liam stond weer op. Ik dacht dat hij weg fing lopen maar in plaats pakte hij me vast en trok me weg.
'Liam ik ga gillen hoor' dreigde ik. Hij pakte me nu op en duwde me tegen de muur aan. 'Laat me los' zei ik kil. Hij liet me sneller los dan gedacht. Ik keek hem aan en zuchtte. 'Ik ga' zei ik.
Pov Liam
'Wat bedoel je?' vroeg ik. Ze zuchtte en drukte haar lippen op de mijne. Ik kuste haar terug en onze lippen bewogen synchroon. Even later trok ze zich terug en liep weg. Wat bedoelde ze met ik ga?
A/N
Ja wat bedoeld Sydney met 'ik ga'? Wat denken jullie? Laat het achter in de comments en blijf stemmen. We staan al een tijdje op #28 en natuurlijk wil ik verder omhoog.
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...