10.

4.2K 191 20
                                    

Pov Liam

'Jemig, wat is het hier warm' jammerde Skyler. 'Je mag gerust jezelf uitkleden hoor' zei Daniel terwijl hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Als antwoord krijgt hij een stomp.

We waren geland in Melbourne en begonnen aan de road-trip opzoek naar Sydney.

'Hou op met zeiken, je hebt hier zelf gewoont' zei Sam. Ik grinnikte hierom. 'Wanneer krijgen we dat busje?' vroeg Max. 'Nu' zei Felix en er kwam een busje voorbij gereden. 'Wie gaat er rijden?' vroeg ik. 'Ike, want ik heb een Australisch rijbewijs' zei Felix. We legde onze tassen er in en stapte in.

Pov Sydney

'Klootzak!' riep ik over de telefoon naar Adrien. 'Je kan niet zeggen dat je met iemand anders hebt geneukt en dan zeggen dat het niks is!' riep Jenny er nog bij. 'Sydney doe eens rustig' zei Adrien. 'Nee dat doe ik niet, het is uit!' riep ik en ik drukte hem weg. Gefrustreerd ging ik op de grote bank zitten.

Adrien en ik waren twee weken samen toen hij doodleuk vertelde dat hij met een of andere snorkel down under is gegaan. Snapje? Down under?

'Gaan we vandaag naar de markt?' vroeg ik. 'Ja vandaag staan we op de markt, Dave, Nina en Noah gaan ook mee. Wil jij ook mee?' zei Dorothea. 'Graag' antwoorde ik. 'Nana ik wil ook mee' zei Jenny. 'Is goed' zei Dorothea.

Pov Liam

'Laten we even naar de markt gaan' zei Felix. We hadden al twee dagen gereden en kwamen aan bij een klein dorp. 'Is goed, even fruit en eten halen en dan kunnen we weer verder' zei Sam en Felix sloeg af.

'Skyler en ik halen fruit en dan halen jullie de andere dingen' zei ik. 'Is goed, bij de auto over een uurtje' zei Felix en we splitsen op.
Ik liep naar een kraampje en zag een meisje gebukt zitten. Volgens mij was ze bezig met spullen maken. 'Hé schoonheid' zei ik met een grijns. Een beetje flirten kan geen kwaad. 'Luister eens even goed, ik ben niet je...' het meisje stopte toen ze mij zag. En ik schrok ook bij haar.
'Sydney?' vroeg ik geschrokken.

A/N

O snap, ze zien elkaar na 4 maanden. Wat gaat er gebeuren? Ik heb nog een vraag waar ik graag antwoord op wil: hebben jullie nog input en wat vinden jullie van dit boek tot nu toe?
Oké dat waren twee vragen maar ik wil graag antwoord.
Vergeet niet te stemmen!

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu