Pov Sydney
En nu zit ik in het nablijflokaal voor het slaan voor een medeleerling. Ik vind dat als een ex slaat je niet gestraft mag worden! Die klootzak bleek gewoon mij te hebben gestalkt naar Australië en toen ik weer terug ging is hij ook terug gegaan.
{Vijf uur geleden}
'Wat bedoel je ex?' vroeg Liam. Ik zuchtte en ging naast hem op de trap zitten. 'Adrien en ik hadden twee weken iets in Australië en nu dat ik weer dat dat die badboy van het begin van het jaar is voel ik me zwaar verneukt' vertelde ik. Ik legde mijn hoofd in mijn handen en zuchtte. 'Verneukt of geneukt?' vroeg Liam. Ik deed mijn mond open en keek hem aan. 'Wat?' vroeg Liam. 'Niks' zei ik nonchalant. 'Welles' zei Liam. 'Niet' kaatste ik terug.
Pov Liam
Ik begon Sydney te kietelen die meteen begon te lachen. Ze pakte met beide handen mijn handen vast en we begonnen te stoeien.
'Sydney ga asjeblieft van me af!' smeekte ik. 'Nooit!' riep Sydney lachend. Sydney zat bovenop mijn rug en ik lag op de grond. Ik ben honderdmaal sterker en gespierder dan haar en ik lig op de grond! 'Asje-asjeblieft Sydney?' zuchtte ik. 'Nee' antwoorde ze weer. Ik duwde mezelf omhoog. Sydney slaakte een gil en viel van me af. Ik lachte en stond op.
Sydney stond ook op en keek me verontwaardigd aan. 'Wat?' vroeg ik. 'Dat was niet aardig' antwoorde Sydney met een pruillip. 'Maakt mij niks uit' zei ik.Pov Sydney
Nep beledigd draaide ik me om en sloeg mijn armen over elkaar.
Ik hoorde Liam zuchten. Hij ging voor me staan en grijnsde. 'Sorry?' zei Liam. 'It's to late to say sorry now' zei ik. Liam lachte en deed het deuntje. 'Maar we moeten nu echt terug naar de les' zei ik. Ik wist dat Liam geen zin had, de badboy in hem. 'Kunnen we niet skippen?' vroeg Liam. 'Nee Liam, school is belangrijk' antwoorde ik terwijl ik mijn armen om zijn nek sla. 'Pleaaazzzeee' smeekte Liam. Ik zuchtte. 'Vooruit maar ik ga wel naar de les' zei ik. Liam glimlachte en gaf me een zoen. Ik zoende hem terug en knuffelde hem even.Ik kwam de klas en kreeg een grijns van Adrien. 'Kijk eens! Sydney het wegloopertje!' riep Adrien. Ik liep naar hem toe en kreep hem bij zijn kraag. 'Zegt de stalker' siste ik. 'Jij bent hier een slettebak' snauwde Adrien. Thats it! Niemand mag me daarvoor uitschelden. Ik wil hem dood! En niet alleen ik!!! Ik stompte hem keihard in zijn gezicht en hij was bewusteloos.
{Heden}
Boos zit ik in mijn eentje in dit lokaal. Helemaal achteraan zat ik boos candy crush te spelen. Iets wat mij nog bozer werd omdat ik geen levens had. 'Kut candy crush' mompelde ik boos.
'En gelukkig hebben jullie gezelschap' hoorde ik de leraar zeggen. Ik keek op en zag Liam, Max, Daniel en Justin (andere vriend van Liam) binnenkomen. 'En jullie blijven de rest van de week net als mevrouw Redwood. Eigen schuld, moet je maar niet spijbelen' zei de leraar nors en hij liep het lokaal uit. De deur ging weer op slot en ik keek gefronst naar Liam en zijn group. 'Sukkels' zei ik.'Neeneeneenneeeenenenenene geen ontsnapping' zwetste Justin. 'Dat is ook moeilijk als het nablijven voortaan in de kelder is' zei ik. Liam plofte naast mij op de stoel en deed net als mij zijn voeten op de tafel. 'Wat heb jij gedaan?' vroeg Liam. Daniel, Max en Justin kwamen ook bij ons zitten. 'Adrien zo hard geslagen dat hij bewusteloos is' antwoorde ik. Liam's ogen werden groot en hij grijnsde. 'Jemig Sydney' zei hij en hij lachte. 'Liam asjeblieft ik heb er spijt' zei ik sip.
Pov Liam
Sydney had er echt spijt van, je kon het zien. Ik trok haar in een knuffel en ging met mijn hand door haar haren. 'Syd hij is een klootzak' zuchtte ik. 'Ja weet ik, hij noemde me slettebak' zei Sydney zacht. 'Hoe heeft hij jouw genoemt!' schreeuwde ik boos. Ik stond op en liep naar de deur. 'Die is dicht!' riep Sydney.
Pov Sydney
'Syd wat doe je?' vroeg Max. Ik frommel nog wat met de paperclip in het slot tot ik *klik* hoor. 'Ontsnappen' antwoorde ik en ik open de deur. 'Doei schatjes maar ik ga naar huis!' riep ik nog na.
'Hé nachtegaaltje, wil je een lift?!' riep Liam. Ik draaide me om en zag Liam staan. 'Ben met de fiets!' riep ik terug. Ik pakte mijn fiets en fietste naar hem toe. 'En jij hebt een wielklem' zei ik toen ik zijn auto zag. Liam draaide zich om en hij begon te vloeken. 'Wil jij een lift?' vroeg ik. Liam draaide zich naar mij om en knikte. 'Spring maar achter op' zei ik. Liam sprong achterop en we fietste weg.
'Jij bent zwaar!' jammerde ik. Liam lachte. 'Mag ik dan fietsen en jij achterop?' vroeg Liam. 'Graag!!' riep ik opgelucht. Ik stopte en we verwisselde van plek.
'Jij bent het mooiste wat me is overkomen' zei Liam. 'Jij ook' zei ik en ik legde mijn hoofd op zijn schouders.
A/N
Vandaag heb ik om 09:00 tot 11:30 Geschiedenis examen dus het kan zijn dat er vandaag nog een hoofdstuk word gepost.
Vergeet niet te stemmen!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...