Pov Liam
We waren elk naar bed gegaan. De opeenvolgende dagen waren saai dus we vertrokken eerder.
Bij school aangekomen stapte Sydney bij mij in de auto. Het was al 10 uur in de avond en we waren moe.'Ik had pap gebeld en die vond het goed als ik bij jouw zou overnachten' zei Sydney waarna ik wegreed. Tijdens het rijden legde ik mijn hand op haar bovenbeen. Ze legde haar hand op de mijne en wreef met haar hand over mijn handpalm.
Pov Sydney
Bij zijn huis aangekomen lieten we onze tassen in de auto en liepen naar binnen. Ik was al eerder in zijn huis geweest maar toen was ik dronken en het was rommelig. Zijn ouders en Daniel waren niet thuis dus hadden we het huis voor onszelf.
'Waar waren we gebleven?' fluisterde Liam hees in mijn oor. Ik glimlachte en hij trok me de trap omhoog. In zijn kamer aangekomen brengt hij me naar zijn bed en laat me erop vallen. Hij begint me zachtjes te kussen.
Pov Liam
Terwijl Sydney me terug kust trapt ze haar schoenen uit en gaat met haar handen door mijn haar. Ik trap mijn schoenen uit en trek mijn shirt uit. Sydney's ogen worden even groot maar ze herpakt zich snel en doet haar trui uit. Ik zie haar zwarte bh al die haar werkelijk prachtig staat.
Ik begin haar nu meteen te zoenen met tong. Ze zoent me terug en ze maakt ondertussen mijn riem los en ik trek mijn broek uit. Ik zoen haar nog steeds en ik doe haar broek ook uit. Ik zie het bijbehorende slipje en kus haar kaak.
Sydney werpt mij nu onder mij en gaat met haar handen over mijn sixpack. Ze klopt er even op. 'Hoe krijg jij ze zo hard?' vroeg ze verbaasd. Ik lachte en wierp haar nu weer onder mij. 'Trainen' fluisterde ik in haar oor waarna ik een kus op haar oorlel gaf. Ze giechelde en knuffelde me.
Ik trok mijn boxer uit en haar slipje. Haar bh liet ik aan. Snel pakte ik een condoom en deed hem om. 'Syd? Weet het zeker?' vroeg ik voor de zekerheid. 'Als je me niet als oud vuil of een van die barbiepoppen gaat behandelen vind ik alles goed' antwoorde ze lachend. Ik liet mij tussen haar benen zakken waarna ze kreunde en haar handen om mijn nek sloeg.
Ik hou van haar.
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...