'Ik ga hier niet op in!' riep ik naar mijn ouders. 'Thuisles is het beste voor jouw, we hebben het al overlegt met jouw school en die vonden het goed. Je komt alleen nog naar school voor 2 uur zangles' riep mijn vader terug. Boos liep ik naar de voordeur en gritste mijn autosleutels mee. Ik stapte in mijn citroen catus die ik van mijn label had gekregen en reed het terrein af.
Boos, verdrietig en gefrustreerd reed ik naar Skyler's huis. Ik parkeerde de auto en stapte uit. Ik belde aan. Skyler deed open en ik viel haar in haar armen. 'Syd, wat is er?' vroeg ze geschrokken. 'Ik kom niet meer naar school' snikte ik. 'Omg' is het enige wat ze zei.
Ik bleef er totdat het 10 uur was. Ik reed terug naar huis en liep weer naar binnen. Liam zijn ouders en de mijne zaten aan de tafel. Mijn vader kreeg me in het vizier en wenkte. 'Ik heb geen zin in een preek' zeg ik als ik naar ze toeloop. Ik ga met mijn armen over elkaar voor de tafel staan maar ik weiger te zitten. 'Wat is er vanmiddag in de studio gebeurd?' vroeg mijn vader boos. Shit, die is boos.
'Liam kwam zonder reden naar de studio en nadat ik Steve een bericht had gestuurd dat hij Liam weg moest halen sloeg hij Steve. Ik heb hem opgesloten' vertelde ik. Mijn vader schudde zijn hoofd en keek me aan. 'Huisarrest' zei hij boos. 'Wat?!' gilde ik. 'Ik heb niks misdaan!' protesteerde ik.
Pov Liam
Ik stond toe te kijken aar haar conflict. Ze was kwaad, ik zag het in haar ogen. 'Ik ga niet voor zelfverdediging mezelf laten opsluiten' riep Sydney boos. 'Hou je grote mond jongedame!' schreeuwde Ronald. Sydney was even stil en keek haar vader aan. 'Als je het zo wil spelen, ik ga weg' zei ze toonloos waarna ze wegliep. Haar vader wou opstaan maar Roselyn hield hem tegen. 'Laat haar nu maar' zuchtte ze. Ik nam mijn kans en rende haar achterna.
Ik liep haar kamer in en zag alleen een tas. 'Syd!?' riep ik. 'Ga weg' hoorde ik vanuit de kast komen. Ik zuchtte en liep haar inloopkast in. Sydney was bezig haar kleren bij elkaar aan het zoeken. Ze keek me niet aan en liep met een kleine stapel kleren voorbij richting haar koffer. Ik liep haar achteraan en pakte de kleren af. 'Geef terug' zei ze boos. Ik hield de kleren hoog in de lucht.
'Nee'.
'Ja'.
'Nee'
'Ja'.
'Nee'.
'Ja'.
'Nee'.
'Ja'.
'Nee'
'Ja'.
'Nee'.
'Ja'.
'Geef het op Syd.
'Nooit!'
Ik zuchtte. 'Mag ik mijn kleren terug?' vroeg ze nog steeds boos.
'Nee'.
'Ja'.
'Nee'
'Ja'.
'Nee'.
'Ja'.
'Nee'.
'Ja'.
'Nee'
'Ja'.
'Nee'.
'Ja'.
'Neee!' riep ik nu. Ze keek me boos aan en duwde me. 'Sydney hou op met dat agressieve gedrag!' riep ik boos. 'Ik heb mijn stem verkocht!' riep ze. 'Wat bedoel je?' vroeg ik kalm. 'Sinds ik dat contract heb getekend heb ik nog geen eigen keuzes gemaakt' zei ze gebroken.Ze ging op haar bed zitten en begroef haar hoofd in haar handen. Ik knielde voor haar neer en pakte zachtjes haar polsen. Ze legde haar handen op haar schoot. Ze keek me aan en ik pakte haar hoofd vast. Ze keek me met betraande ogen aan. 'Je hebt dat niet gedaan' zei ik zacht. Ze keek me aan en trok me dichter tegen zich aan. Ze drukte zachtjes haar lippen op de mijne.
A/N
Drammmaaaaaa!
Vergeet niet te stemmen zodat dit boek omhoog gaat in de top 1000 van tienerfictieVote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...