{1 jaar na Sydney's vertrek}
Pov Liam
'Hier is het toch?' vroeg ik. 'Volgens de verhuurder wel' zei Daniel. 'Jongens dit is het gebouw, welke verdieping?' vroeg Sam. 'De 11e, pap had ons die gegeven omdat hij ruim is voor met z'n vijven te wonen' zei Daniel.
Pov Sydney
'Ik ga even naar de Starbucks!' riep ik door de hal. 'Is goed!' riep mijn moeder. Ik doe mijn trendcoat (sorry voor als ik het verkeerd heb geschreven) aan en een warme sjaal. Volgende week zal het nieuwe schooljaar beginnen.
Ik doe de deur achter me dicht en hoor gepraat in het trappenhuis. Ik let er niet op en loop naar beneden. Een verdieping lager is een lift en die pak ik om op naar beneden te gaan. Zodra ik loop de gang door en zie een deur open. Ik negeer het compleet en loop naar de lift.
Bij de Starbucks aangekomen bestel ik mijn koffie en een donut. Het leven in New York is hartstikke leuk en vernieuwend. Ik belde de eerste weken na mijn vertrek met mijn vrienden maar dat werd steeds minder. Ik had geen contact meer met ze. Ik betaal de medewerker en pak mijn spullen. Wat ben ik blij dat de Starbucks om de hoek zit samen met een Subway. Dan Subway als in broodjes en niet al metro, want die zit op 5 minuten lopen afstand.
Ik loop weer terug naar ons appartementsgebouw en stap weer de lift in. De donut had ik al verslonden en de koffie had ik al een beetje gedronken. Ik checkte mijn social media op nieuwe volgers. 20 jaar en nu al 34K volgers! Ik weet niet hoe maar het is zo. De lift stopt op de 11e verdieping en ik stap uit.
Pov Liam
'Ik ga even broodjes halen bij de Subway!' riep ik. Ik loop ons appartement uit en loop bijna tegen een meisje uit. 'Kijk toch uit je doppen!' riep het meisje terwijl ze me ontwijkt. 'Kijk zelf uit! Rechts heeft voorrang!' riep ik terug. Het meisje draaide zich met een ruk om en haar gezicht betrok. 'Liam?' vroeg ze verbaasd. Nu zag ik het pas. Haar doordringende bruine ogen staarde me verbaasd aan. 'Sydney?' vroeg ik net zo verbaasd.
A/N
Cliffhanger!!!!!!! Wel sorry voor een late update en een kort hoofdstuk. Maar wat vinden jullie van de tijdsprong? Ook wil ik weten of jullie misschien nóg een vervolg willen, maar dat hoeft niet perse. Eerst wil ik na dit boek mijn boek Joking Around afmaken.
Nog iets leuks! Dit boek is meer dan 10K keer gelezen!!!! Daar ben ik echt super blij mee!!!!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...