Pov Liam
Ik moest verwerken wat Sydney zei. Ze was bereid het uit te maken als dat beter voor mij zou zijn. 'Liam?' zei Sydney. Ik keek haar aan. 'Ik ga jouw niet opgeven' zei ik. 'Maar het ging de vorige keer ook niet goed' zei Sydney. Volgens mij wilde ze dat het uitging. 'Sydney? Wil je het uitmaken met mij?' vroeg ik. Sydney keek weg. 'Ja' zei ze met moeite. Ik kom het niet geloven, Sydney maakte het uit. Sydney stond op en rende het lokaal uit. Er zat meer achter dan dit en dat ga ik nu uitzoeken.
Sydney was naar het dak gegaan, dat wist ik zeker. Ik ren de trappen op tot ik bij de dakdeur ben voorzichtig doe ik hem op een keer en ik zie inderdaad Sydney bellen.
Pov Sydney
*hallo pap*
*heb je gedaan wat je moest doen?*
*ja ik heb het uitgemaakt*
*mooi nu kunnen we ongestoord naar New York. Ik weet dat je het moeilijk vind maar dit is het beste voor jouw*
*doei*
*doei*
Ik druk mijn telefoon weg en draai me om. 'Jij moest het uitmaken met mij omdat je vader dat wilde?' zei Liam. 'Liam nee, zo...' ik was te overstuur om mijn zin af te maken. 'Je wilde het niet uitmaken hé?' vroeg Liam duidelijk boos. Ik zei niks en probeerde te vluchten. Liam pakte me bij mijn polsen en duwt me tegen de muur.
'Geef antwoord, ik wordt niet graag voorgelogen' zei hij kil. 'Mijn vader en jouw vader hebben ruzie. Mijn vader is zo kwaad dat als hij ons nog samen ziet hij een rechtszaak gaat aanspannen voor verkrachting tegen jouw' zei ik. 'Maar ik heb jouw nooit verkracht' zei Liam. 'We hebben seks gehad toen ik nog 17 was, jij was toen 18 dus telt het als verkrachting' zei ik.
'Dus als ik jouw zie mag ik je niet meer aanraken?' vroeg Liam. Hij ging met zijn duim over mijn lippen. 'Nee' piepte ik. 'Nooit meer jouw lippen op de mijne voelen?' vroeg Liam. Ik schudde mijn hoofd terwijl de tranen weer begonnen met stromen. 'En nooit meer naast jouw wakker worden?' vroeg hij als laatste. 'Nee' zei ik zacht.
Ik keek Liam aan en zag dat hij ook tranen had. Liam huilde nooit dus dus raakte hem diep en ik was de schuldige. 'Maar mag ik nog een laatse kus, een afscheidskus?' vroeg Liam. Ik knikte en hij drukte zachtjes zijn lippen op de mijne. Ik kuste terug want dit was de laatste keer dat ik hem zou mogen kussen. Ik ontbrak de kus en knuffelde hem voor de laatste keer.A/N
Ik was zelf ook geëmotioneerd toen ik dut typte want het is zoo triest!! Waarom kwam dit idee ook in mijn hoofd! Maar ik wil zeggen dat we op #12 staan dus we komen terug want dw vorige dagen stonden we #19 dus we maken een comeback!
Neem een kijkje bij mijn nieuwe boek!
Vergeet niet te stemmen want elke stem telt! En ook geen commentaar!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...