Pov Sydney
'Kom op Syd, bel je ouders' zei Maia. 'Nee, dan krijg ik een preek' zei ik. 'Anders bellen we Liam' zei Jenny. 'Neee!!! Ik ben hier pas een maand laat me!!' riep ik verontwaardigd. Ik gritste de telefoon uit Kennedy haar handen en rende weg uit mijn kamer. In mijn ooghoek zag ik Adrien en Noah verbaasd naar mij kijken. 'O hai' zei ik zo charmant mogelijk.
'Geef die telefoon terug!' gilde Kennedy. 'Nooit' gilde ik terug. Ik gleed van de trapleuning af en verstopte de telefoon in een lege vaas.'Geef terug of ik duw je' dreigde Kennedy. Ik stond op de rand van het zwembad. 'Ik heb je telefoon niet meer, die heb ik in een vaas verstopt' zei ik met een grijns. Kennedy duwde me en ik trok haar mee het zwembad in.
Ik kwam proestend boven water en keek boos naar Kennedy. 'President Kennedy!' riep ik boos. 'City Sydney' kaatste ik terug. 'En ik ben Maia de Bij, wat is het doel hiervan meiden' zei Maia. We vergaten de telefoon en schoten in de lach. 'Sorry van je telefoon' zei ik. 'Ik van het dwingen' zei Kennedy en we gaven elkaar een knuffel.
'Aangezien jullie toch al nat zijn, zullen we naar het strand gaan?' vroeg Adrien. Adrien was bij onze vriendenclub gekomen nadat hij ons vertrouwen had gewonnen. Vooral de mijne. Bij die gedachte bloosde ik even en ik knikte.
'Springen!' riep ik. 'Kom op Adrien!' riep de rest. Ik zag Adrien even twijfelen maar hij sprong toch. Niet veel later kwam hij boven water en zwom naar me toe. 'Dat was gaaf' zei hij met een glimlach. Ik glimlachte en voelde zijn handde mijne vastpakken. Erg geen een klein schrokje door me heen en ik keek hem aan. 'Syd, heb je zin om een stukje te gaan varen?' vroeg Adrien. 'Euhhmm... ehhhh.. ja hoor' stotterde ik. 'Geweldig! Ik haal je om 6 uur op, zorg dat je hier weer bent' zei Adrien.
Pov Liam
De les was saai, ik had mijn hoofd er helemaal niet meer bij. Ik keek naar de plek waar Sydney nog zat. Hij was leeg en er lag een plectrum op. Geen flauw idee waarom maar er lag er een. 'Mr. Ashton, wat is het antwoord op deze formule' vroeg de leraar. 'Geen flauw idee waarom moet ik überhaupt antwoord geven?' snauwde ik. (A/N wie kent dit gevoel ook?) 'Eruit!' riep de leraar. Vermoeid stond ik op en liep de klas uit. De blikken in mijn rug kon ik voelen branden maar het deerde me niks.
Ik liep naar het computerlokaal waar de rest was. Ik liep binnen en hoorde ze al druk praten.
'Maar als we allemaal gaan gaat het zoeken sneller' zei Skyler toen ik erbij kwam staan. 'Maar we mogen niet zomaar naar Australië gaan zonder ouders' zei Sam. 'Wie zegt dat we toestemming gaan vragen' zei ik grijnzend.Pov Sydney
Het luchtige bloementopje wat ik aan had paste perfect bij mijn denimshort en slippers. Ik stond te wachten op de afgesproken plek. 'Hé schoonheid' zei een stem. Adrien in een zeilbootje die met lantaarns was versierd. 'Hoi' zei ik glimlachend. Adrien bood zijn hand aan en trok mij op de boot. 'Waarom heb je zo veel energie hierin gestoken?' vroeg ik. Adrien glimlachte en pakte mij vast. 'Omdat ik je super leuk vindt' antwoorde hij. Ik glimlachte. 'Ik vind jouw ook leuk' zei ik. Adrien glimlachte en ik zette een kleine stap naar voren. Op het moment dat onze lippen elkaar bijna raakte schommelde de boot en verloren we onze evenwicht. Ik kon me nog vastgrijpen aan de mast maar Adrien viel in het water.
'O mijn hemel' zei ik en ik kroop ik naar de rand en leunde erover. Adrien kwam lachend boven water en keek me aan. 'En hoe is het water?' vroeg ik. 'Voel zelf maar' zei Adrien en hij trok me in het water. Ik slaate even een kort gilletje en kwam met een plons in het water. Ik kwam boven water en keek hem nep-boos aan. Adrien lachte even en klom op de boot. Hij trok me ook boven water en reikte me een handdoek aan.
'Sorry' zei Adrien. 'Voor wat?' vroeg ik. 'Ik heb een perfect moment verpest' antwoorde hij met een teleurgestelde blik. Ik beet even op mijn lip en ging dichter bij hem zitten. 'Je hebt niks verpest' zei ik. Adrien keek me aan. 'Echt?' vroeg hij zacht. 'Ja' zei ik. 'Maar waar waren we?' vroeg ik zacht. Adrien glimlachte en drukte zachtjes en teder zijn lippen op de mijne. Ik kuste vol overgave terug.
A/N
Ze hebben gekust! Ik wilde het zo romantisch mogelijk maken dus ik heb veel moeite in dit hoofdstuk gestoken en ben trots hoe hij is uitgekomen
Vergeet niet te stemmen!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...