3.

10.1K 350 39
                                    

(Lang hoofdstuk)

Pov Sydney

Ik had met veel tegenzin ja gezegd, beter naar het feest gaan dan er niet van kunnen slapen. Ik trok ook niks speciaals aan. Ik pakte mijn telefoon en liep mijn kamer uit.

Ik was nog geen seconde buiten en ik hoorde de muziek al. Toen ik binnen was kwamen er meteen jongens met drank naar me toe. 'Hé lekker ding, zin in een drankje?' vroeg een jongen die duidelijk dronken was. 'N-nee' antwoorde ik en ik liep verder. In de keuken pakte ik een fles tequila en schonk het in een schotglas. Ik pakte nog één extra en ik begon aan mijn zoektocht naar Liam. Ik hoorde gejoel en zag hem bierpongen. 'Liam!' riep ik door de muziek heen.

Pov Liam

Ik draaide me om toen ik Sydney zag staan. Ze reikte me een schotglas aan en ik pakte hem aan. Ik rook aan de vloeistof. 'Tequila?' vroeg ik. Sydney knikte. 'Is dat niet te sterk voor jouw?' vroeg ik bezorgd. 'Ik kan tegen alcohol hoor!' riep ze ze verontwaardigd. Ik lachte. We kruiste onze armen aan elkaar en sloegen de alcohol naar achteren. Ik voelde me opeens licht in mijn hoofd. 'potje bierpong?' vroeg ik. 'Tsss met jouw? Echt niet, zelfs niet als ik er geld voor krijg' antwoorde ze. WTF net deden we nog een schot. Ze liep weg en ik verloor haar uit het oog.

'Probleem in Liamland?' vroeg een van mijn beste vrienden. 'Kop dicht Max! Ik ga haar hoe dan ook in mijn bed krijgen' zei ik en ik dronk nog wat van mijn bier terwijl ik ritmisch meebeweeg op de muziek.

Pov Sydney

Ik had geen zin meer in dit feest. De muziek dreunde te hard in mijn oren. Ik moest een rustig plekje vinden in dit huis. Ik liep door de gang en nam ondertussen een flesje bier mee. Ik haat alcohol normaal maar deze keer had ik het gewoon nodig. Ik kwam in de hal en ik zag een paar jongens naar mij fluiten. Oké what the hell. Ik heb niks speciaals aan. Ik rolde met mijn ogen en liep de trap op. 'Oeeee die nieuwe gaat de trap op. Foute boel!' riep een jongen. 'Hoezo?' vroeg ik. Ik leunde aan de trapleuning inmiddels. De jongen gaf geen antwoord en liep lachend met zijn groepje weg. Ik trok een wenkbrauw omhoog en liep verder de trap op.

Veel van deuren waren op slot, behalve één. Ik opende hem en kwam in een best strak ingerichte kamer. Ik ging zitten op het bed en nam een slok van mijn bier.

Pov Liam

'Kom maar mee schatje, naar mijn kamer' grijnsde ik. Ik had net een barbiepop zo gek gekregen om mijn bed te delen. Wat maakt het uit het is toch een one night stand. Ik liep de trap op en Max kwam naar ne toe gerend. 'Liam, volgens een paar jongens is net dat meisje waarmee je die schot had gedaan boven' zei Max en hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik liet die barbiepop los en duwde haar naar Max. Ze keek me beledigd aan en liep wiegend met haar heupen weg.

Ik stormde de trap op en rende naar mijn kamer. Ik opende met een ruk de deur open en zag iemand in elkaar gedoken op mijn bed liggen. Ik hoorde haar zachtjes snikken en zag dat ze met haar handen over haar oren liggen. 'Sydney?' vroeg ik. Ze reageerde niet dus liep ik naar haar toe. 'Wat is er Sydney?' vroeg ik. Ze keek me aan. 'Ik heb enorme hoofdpijn door de muziek en ik voel me slecht door dit klote biertje. En het ergste is dat er niemand thuis is en ik ben mijn sleutels vergeten, ik kan dus het huis niet in' antwoorde ze. Normaal zou ik misbruik maken maar bij haar is het anders. 'Zou ik je naar huis brengen en kijken of je er toch in kan. Is dat goed?' vroeg ik. Ze knikte en stond wankel op. Snel stond ik op en ondersteunde Sydney. 'Wil je dat ik je draag?' vroeg ik bezorgd. 'Hoeft niet hoor' antwoorde ze zacht. Ze liep naar de deur en opende hem.

Toen ze bij de trap was viel ze bijna. Ik pakte haar snel op. 'Dankje' zegt ze en ze gunt me voor het eerst een glimlach.

We lopen rustig en voorzichtig de trap af en we glippen via de voordeur weg. Buiten regent het nog steeds pijpenstelen. Ik zie dat Sydney niks heeft om zich tegen de regen te beschermen en ik sla mijn leren jack ook over haar heen. Ze gaat dicht tegen me aanlopen en ik voel haar huid tegen de mijne gaan.

Wanneer we aankomen bij haar voordeur wordt er toch opengedaan. Er staat een jongen verbaasd te kijken. Zou dat haar vriendje zijn? En waarom ben ik daar zo jaloers over. Nee nee nee Liam! Jij bent de badboy van de school je gaat niet vallen voor haar.

'Syd wat is er gebeurd?' vroeg de jongen. Fijn hij 'Er is niks Felix, ik voel me gewoon niet lekker en Liam wou me helpen' antwoorde ze zacht. Felix pakte Sydney over. 'Felix mag ik hem nog bedanken, ik kom zo dan' zei Sydney. Felix knikte en liep een kamer in.

Sydney keek me aan en leunde tegen de deurpost. 'Bedankt' zei ze zacht. 'Ik val reuze mee hé?' zei ik met een grijns. Je hebt het verpest. 'Alleen voor deze keer badboy, ik geef me niet zo snel gewonnen' zegt ze terwijl ze me met een vinger weg duwde. Ik kwam gewoon weer dichterbij en grijnsde. 'Morgen hebben we gitaarspelen voor een lesuur, ik daag je uit voor een duel' zei ik. 'En wat krijg ik als ik win?' vroeg ze duidelijk met pretoogjes. 'Als ik win dan ehm.... kus je me' antwoorde ik. Ze trok een wenkbrauw omhoog. 'Met tong' voegde ik eraan toe. Ze rolde met haar ogen. 'En als jij wint mag je mijn collegejack hebben' zei ik. 'En waarom een collegejack?' vraagt Sydney. 'Met dat jack kan je laten zien dat je me verslagen hebt. Het is vrij zeldzaam als iemand van me wint' antwoorde ik. 'Deal' zegt ze blij en ze doet de deur dicht.

Deze weddenschap ga ik vast verliezen. Als Sydney net zo goed is op de gitaar als een piano ga ik eraan.

Laat je verbeterpunten of leuke reacties achter in de comments als je wil. Ik zal zo spoedig mogelijk proberen te reageren.

Please vote

Please comment

Ik zou het leuk vinden om jullie meningen te horen

Love
Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu