'We zijn terug!!!' riep een stem. 'Kom!' zei Kennedy. 'Nana! Sydney is er!' riep Jenny. We liepen de grote trap af die al in de naar de woonkamer leidde. Er stond een oude vrouw met kort grijs haar. 'Ik ben Dorothea, aangenaam' zei ze. Ik schudde haar hand die ze meteen bekeek. 'Talentvolle vingers lieverd' zei ze met een glimlach. 'Ik ben Sydney' stotterde ik. 'Lieverd je mag me gerust nana noemen' zei Dorothea. Ik keek naar de andere man die binnenkwam. Hij was bijna kaal en had een snor en baard. Hij gaf me een kus op mijn handpalm en glimlachte. 'Ik ben Santos' zei hij glimlachend. 'Sydney' zei ik.
'Wie wil er morgen mee helpen op de markt?' vroeg nana. 'Ik wil wel' zei ik. 'Ik ook' zei Jenny. 'Goed dan hebben we onze hulpjes voor de ochtend' zei nana blij. Ze klapte in haar handen en ik glimlachte. Ik was hier dan nog pas een dag, ik voelde me thuis hier.
Pov Liam
Ik klopte aan bij Sydney's huis. Niet veel later deed Felix open. 'Kijk maar voor aanwijzingen' zei hij en ik liep naar binnen.
Ik keek rond. Alles was schoon. Ik zuchtte en liep naar haar bureau. Het viel me op dat er onwijs veel propjes in lagen. Ik pakte er een en opende hem. Het waren liedjes, althans dat moesten ze zijn. Ze waren verfrommeld en er zaten gaten in. Oké Sydney liep vast, maar is dat een reden om te vertrekken?
Pov Sydney'Verse druiven!' riep ik. We stonden op de markt. Ik had een bloesje met zwart topje eronder, shorts en slippers aan. Mijn haar zat los want ik kon niet veel met deze lengte.
'Sydney? Wil jij deze doos terug brengen?' vroeg Dorothea. 'Ja hoor' antwoorde ik en ik pakte de dozen op.Ik moest een weg langs de kraampjes lopen toen ik tegen iemand aan botste. Ik viel en de dozem vielen ook. 'Kijk uit je doppen man!' riep ik boos. 'Het spijt me' zei de persoon en hij knielde bij me neer. Ik keek en zag echt een hottie. Blond, groene ogen, een beetje gespierd en geen klootzak! Hij hielp me overeind en ik klopte het stof van mijn kleding. 'Adrien (spreek uit als e-drie-an)' zei de jongen. Ik was verdiept in zijn prachtige ogen. 'En jij?' vroeg Adrien. Ik schrok even en begon te blozen. 'S-Sydney' antwoorde ik. 'Zal ik je helpen met die dozen?' vroeg Adrien. 'Euhmmm.. eeeehhh..j-ja' stotterde ik nog steeds. Adrien gniffelde en pakte de dozen.
'Jij bent nieuw op de boerderij van Dorothea en Santos hé?' vroeg Adrien. 'Ja, gisteren aangekomen' antwoorde ik. 'Ik dacht al, een mooi meisje zoals jij zou ik me we kunnen herinneren' zei Adrien. Mijn mond ging een stukje open en ik bloosde weer. We zette de dozen in de pick-up truck en sloten hem. 'Dankje voor de hulp' zei ik. 'Geen dank' zei Adrien en hij liep weg.
'Sydney!' riep Jenny. Ik draaide me om en zag Jenny naar me toe lopen. 'Was dat Adrien?' vroeg ze. Ik knikte en bloosde weer. 'Omg je vind hem leuk!' riep Jenny enthousiast. 'Misschien?' zei ik.A/N
Love is in the air!! Love is in the air and it feels like maaaagggiiiccc!
Sorry moest gewoon. Morgen en overmorgen heb ik studievrij voor examens. Aangezien ik er goed voor heb geleerd ga ik alleen nog geschiedenis leren.
Vergeet niet te stemmen! We zijn weer een plaatsje omhoog gegaan namenlijk!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...