11.

7.9K 307 5
                                    

Pov Sydney
'Maar ik ben nog niet zeker van deze gevoelens dus dat gaat misschien even duren' zei ik en ik stond op. 'Ik laat me niet zomaar charmeren door een Ashton' zei ik. Liam kreeg pretoogjes en stond ook op. 'Shit' mompelde ik en ik rende het lokaal uit. Liam volgde mij want ik hoorde voetstappen. We hadden les in de concertzaal en dat was een stuk rennen. 'Jij grapjas!' riep Liam achter mij. Ik lachte opnieuw en voelde twee sterke handen mij oppakken. 'Liam!!' lachte ik. Liam zette me weer neer en pakte me niet veel later in prinsessenstyle op. Ik liet het toe en sloeg mijn armen over elkaar.

Toen we de trap af moesten zette hij me neer en pakte mij weer (zucht) op en sloeg me over zijn schouder. Ik begon op zijn rug te slaan en met mijn voeten te spartelen. 'Wat gebeurt hier nauw weer!' riep de lerares boos. 'Ik heb hier een meisje dat tegen me zei dat ze iets niet wist en ik moest haar straffen' zei Liam en hij zette me neer. 'Das niet waar!!' riep ik. 'Wat de reden ook was maakt niet uit. Sydney wil jij je stem gaan opwarmen en Liam jij mag gaan zitten' zei de lerares.

Ik begon met mijn rustig in te zingen. Ik concentreer me op de hoge noten toen mijn stem opeens er mee ophield.

Pov Liam

Sydney begon opeens erg te hoesten en greep naar haar nek. Ze ging op haar knieën zitten en begon weer erg te hoesten. 'Sydney!' riep ik en ik klom op het podium en knielde bij haar neer. De lerares kwam aangesneld en duwde mij weg. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ze bezorgd. 'I-ik probeerde een hoge noot te halen maar het lukte niet' zei ze erg schor. 'Sydney je hebt waarschijnlijk je grens behaald als het om hoge noten gaat. Ga naar de dokter voor de zekerheid en dan wil ik dat je voor een paar dagen thuisblijft om je stem rust te geven' zei de lerares. 'Mag ik haar brengen?' vroeg ik. 'Voor deze ene keer Ashton' antwoorde de lerares. Ik knikte en zag al dat Sydney naar buiten was gegaan.

Pov Sydney

Ik hoeste nog een beetje toen ik de hand van Liam op mijn schouder voelde. 'Kom' was het enige wat hij zei.

'Ik wil dat je voldoende rust neemt Sydney. Ik merk dat jouw stem veel aankan maar als je dit als resultaat krijgt zo ik toch wel opletten' zei de dokter. Ik knikte, gaf hem een hand en liep de kamer uit.

Ik had een briefje van de dokter gekregen om thuis te blijven en ik las deze nog goed door. Ik zag Liam aan komen lopen die me meteen knuffelde. 'En?' vroeg hij. Ik liet hem het briefje zien die hij meteen afpakt en doorleest. 'Zal ik je dan gezelschap houden? Mijn ouders zijn op zakenreis' vroeg Liam. Ik schudde wild met mijn hoofd. 'N-nee... niet school verwaarlozen....voor....mij' zei ik schor. 'Maakt mij niks uit' zei Liam. Ik keek hem streng aan. 'Oké ik kom na school wel kijken hoe het met je is' zei hij snel. Ik knikte en liep naar buiten.

Eenmaal thuis legde ik mijn tas en sleutels weg en trapte mijn schoenen uit. Ik liep door naar de keuken waar ik meteen thee zet. Totaal niet oplettend hoor ik Liam kuchen. Shit hij is er ook nog. Praten mocht ik eigenlijk niet dus het word gebarentaal.

Ik wees naar de thee. Liam knikte en ging naast me staan. Hij sloeg zijn armen om me heen en kuste me op mijn wang. 'Ik....ben je....vriendin...niet' zei ik schor. Oké dit wordt moeilijker dan ik dacht. 'Maakt mij niks uit, ik wil gewoon voor je zorgen' zei Liam. Ik hoestte en hij liet me meteen los. Hehe. Ik schonk het theewater in en liet de zakjes erin zakken. Na een paar minuten haalde ik ze er weer uit en gaf Liam een mok. We liepen naar de woonkamer en ik zakte in de bank.

Pov Liam

Sydney was stil, ze mocht dan wel niks zeggen maar ze bleef voor haar uitkijken. 'Wil je anders piano voor me spelen?' vroeg ik. Ze knikte en stond op. Ze trok me omhoog en trok me hand in hand mee.

We kwamen in een grote kamer met veel ramen. Er stonden overal muziekinstrumenten maar de grote vleugelpiano viel natuurlijk op. Ze nam plaats achter de piano en ik bleef op een afstandje. 'W-wil...je....naast me.....komen......zitten?' vroeg ze natuurlijk schor. Ik knikte en nam plaats naast haar. Ze begon een rustige melodie te spelen. Ik keek naar haar vingers die razendsnel over de toetsen ging. Nadat ze de laatste noten had gespeeld keek ze me aan. We kwamen dichterbij elkaar en onze lippen raakte elkaar bijna.

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu