39.

5.9K 237 7
                                    

Ik ging staan en liep dreigend naar Claire. 'Help die meid is gek!!' gilde Claire. Ik "haalde" uit en ze verloor haar evenwicht. Ik zette mijn voet achter haar voet zodat ze viel.

En nu zit ik met Liam, Max en Daniel in het nablijflokaal voor pesten van een leerling. 'Ik ga dat kind op een dag iets aandoen' mompelde ik boos. De andere schoten in de lach. 'En hoe was je van plan dat te gaan doen?' vroeg Max. Ik zat op de bureaustoel van de leraar en ik rolde naar hun tafel. 'Ik heb zo mijn manieren' antwoorde ik nonchalant.

Pov Liam

Ik schoot in de lach. 'Liam weet wat ik bedoel' zei Sydney. 'Wat dan?' vroeg Daniel. 'Sydney kijkt horrorfilms' antwoorde ik. Max en Daniel schoten in de lach.

Nog een uur. Max en Daniel waren aan het armpjedrukken en Sydney was bezig met huiswerk van instrumentenles. Ik liep naar haar toe en sloeg mijn armen om haar heen. 'Wat doeeee je?' vroeg ik. 'O hoi Isabella' lachte Sydney en ze draaide zich naar me om. 'Please doe dat niet meer' smeekte ik. Ze lachte en drukte haar lippen op de mijne.

'Niet neuken hier please' zei Max ineens. Sydney maakte zich even los en keek ze aan. 'Fack off Max' zei ze even waarna ze me weer kuste. Ik glimlachte tegen haar lippen en kuste haar teder terug.

Pov Sydney

'Vrijheid!!!' juichde ik blij. Daniel gaf me een duw en ik kwam tegen Liam aan. 'Op mijn rug prinses' lachte Liam en hij ging een beetje door zijn knieën. Ik sprong op zijn rug en sloeg mijn armen om zijn nek zodat ik niet viel. Liam pakte mijn benen vast en hij liep met mij op zijn rug naar zijn auto.

'Sydney wil jij met mij naar het feest?' vroeg Liam. We stonden voor het stoplicht. 'Euhh... Liam, ik ga niet naar het schoolfeest' zei ik ongemakkelijk. Liam keek me even aan. 'Je kan doorrijden' zuchtte ik. Liam keek weer naar het verkeer en gaf gas.

'Wat ga je dan doen?' vroeg Liam. 'De studio opknappen, naar mijn smaak brengen' antwoorde ik. Ik gaf hem een afscheidskus en pakte me spullen. 'Love you' zei ik nog. 'Love you too' zei Liam en hij reed weg.

Vandaag was het weer vrijdag en vanavond was het feest. Ik was na school met pap in de bouwmarkt.

'Welke kleur muren?' vroeg ik. 'Ik dacht aan tinten blauw tot groen' antwoorde pap. Ik pakte een kleurstaaf en zocht de verf.

Pov Liam

Ik had de boekenplank gemold en ik moest hem verplicht gaan maken. Dus in de bouwmarkt zocht ik naar schroeven.

'Je bent net een klein kind nu lieverd' hoorde ik iemand zeggen. Ik keek naar rechts en zag Sydney met haar vader. Alleen Sydney zat in de winkelwagen. 'Maakt mij niks uit, ik ben moe van al dat staan' zei Sydney. 'Hé' zei ik. Ronald en Sydney draaide zich om. 'Hé' zei Sydney terwijl ze uit de winkelwagen klom. 'Hallo jongen, hoe is het?' vroeg Ronald.

Pov Sydney

'Moet jij je niet klaarmaken voor het feest?' vroeg ik. 'Ik ga de verf pakken' zei pap snel en hij druipt af. 'Geen date, geen feest' antwoorde Liam. 'Dan ga je toch met de jongens?' stelde ik voor. 'Die hebben al een date, ik wou jouw meenemen maar jij wil niet' zei Liam. 'Het is niet dat ik niet wil, maar ik haaaat feestjes. Jouw feestje was een grote uitzondering' zei ik. 'Wat is er echt gebeurd?' vroeg Liam.

Ik beet op mijn lip. Ik moest het hem vertellen. Ik zuchtte even en begon te vertellen. 'Toen ik bij een feest van Nick was een jaar geleden raakte ik in een coma van alle alcohol en vanaf die dag heb ik gezworen nooit meer naar een feest te gaan' vertelde ik zacht.

Pov Liam

Holy shit, dit wist ik niet. Ik trok haar in een knuffel en trok haar dicht tegen me aan. Ze sloeg haar armen om mijn nek. 'Het geeft niet' zei ik. 'Weet ik' zuchtte ze. Erger dan in elkaar worden geslagen door een paar ouderejaars op je veertiende.

A/N

Hoi iedereen!
Ik wil melden dat de volgende hoofdstukken langzaam naar een einde gaan. Want ik heb al 40 hoofdstukken en dat is naar mijn smaak best veel. Maar niet getreurd er komt een tweede deel zoals ik al zei. Ik ben trouwens ook door mijn mega voorraad hoofdstukken heen dus updaten gaat wat langzamer. Ik doe mijn best maar ik moet nu echt weer het leren voor mijn examens oppakken.

Vergeet niet te stemmen en iets achter te laten in de reacties!

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu