41.

5.7K 221 53
                                    

Pov Liam

De laatste dag voor de vakantie. Het was warm dus trok ik iets luchtigs aan. Ik ontbeet en liep naar de garage. Ik pakte een Ferrari en reed weg. Ik reed langs Sydney's huis en zag dat ze door de poort liep.

'Hé schoonheid!' riep ik. Sydney glimlachte en liep naar mijn raam. 'Hé, wat doe jij hier?' vroeg ze met een glimlach. 'Jouw in mijn bijrijdersstoel krijgen' antwoorde ik. 'Liam?'. 'Kom op lekker ding'. 'Liam Pedofiel Badboy Ashton' zei ze nu hard. 'Ik trap niet in je badboy/pedofielen act schatje' lachte ze en ze stapte in.

Pov Sydney

'Ik heb een hekel aan wiskunde!' riep ik gefrustreerd door de klas. Ik zat in wiskunde dus ja.

 'Mevrouw Redwood wat is het probleem?' vroeg de leraar met duidelijke irritatie in zijn stem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Mevrouw Redwood wat is het probleem?' vroeg de leraar met duidelijke irritatie in zijn stem. 'Ik heb een wiskunde theorie' antwoorde ik. 'Wat dan?' vroeg de leraar opnieuw. 'Bij wiskunde werkt het zo: gaat de berekening makkelijk dan heb je het fout. Daarom meneer zeg ik bij deze. Wiskunde is bullshit!' zei ik. De klas schoot in de lach. 'En Sydney, hoe denk jij hoe ik over de muzieklessen denk?' vroeg de leraar opnieuw. Ik maakte me al klaar voor eruit gestuurd te worden. 'Vertel meneer, je praat nu eindelijk over iets wat mij ook werkelijk intereseerd' zei ik. 'Ik vind muziek bullshit, een beetje priegelen met snaren en toetsen. Kom op dat kan toch iedereen? En een viool is net als een gitaar toch?' antwoorde de leraar grijnzend. 'Als u dat vind, ik kan bewijzen dat het moeilijker is dan je denkt' zei ik lachend. De leraar trok wit weg. 'Bewezen' mompelde ik.

Lunch: lekker.

Ik zat stil in de arena toen we mensen hoorde joelen. 'Wat is daar aan de hand?' vroeg Skyler. 'Dat gaan we uitzoeken' antwoorde ik en ik rende naar de hoofdingang.

'Omg wat is hier gebeurd?' vroeg ik geschrokken. Liam en zijn vrienden. Zowat in alle kleuren van de regenboog in kleurenpoeder. 'O what the fack' zei Sam die ineens naast ons stond.

Pov Liam

We wouden een grap uithalen maar die ging anders dan we dacht. Stomme kleurenpoeder. 'O what the fack' zei een stem. Sydney, Skyler en Sam stonden bij de deuropening en moesten duidelijk hun lach inhouden. 'Als het aan mij ligt dan komen ze dr school niet meer in' zei Sydney. Ze schoten alle drie in de lach. Snap ik, het leek of dat een eenhoorn ons had uitgepoept.
'Liam als je een eenhoorn wilde worden kon je dat ook wel gewoon aan mij vragen hoor!' riep Sydney. Even lachte ik toen een idee kreeg. 'Ik zou graag een knuffel willen hebben' grijnsde ik. Sydney's ogen werden groot en ze rende terug naar binnen. Ik rende haar achterna en zag dat ze de trap op wou rennen. Ik greep haar bij haar middel en begon haar te knuffelen. Het poeder gaf nogal af en in een mum van tijd was ze gekleurd. 'Ik haat je' zuchtte Sydney. 'Nee, je houd van me' zei ik.

Pov Sydney

Ik keek hem aan en hij kuste me eventjes. Ik keek hem even aan en hij kuste me opnieuw. Ik kuste vol overgave terug. Hij was mijn badboy.

Sydney's badboy

《☆☆☆Einde☆☆☆》

Het einde is gekomen 😢 . Maar niet getreurd. Ik zal vandaag of morgen het eerste deel van het nieuwe boek posten. Dat deel zal ook in dit deel worden gepost zodat ik niet weer een nieuw boek hoef te maken. Verder heb ik een nieuw boek:
The bucket list

Dit boek kwam plotseling in mijn hoofd en ik hoop dat het net zo'n succes word als dit boek! En vergeet niet je mening over dit boek te geven en wat he ervan vond. Ik zal het leuk vinden om je berichtjes te lezen en te beantwoorden.

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu