De volgende ochtend op school rende Skyler naar me toe. 'Liam, weet jij waar Sydney is?' vroeg ze duidelijk bezorgd. 'Nee' antwoorde ik. 'Ze was vanochtend ook niet thuis en al haar spullen waren er nog. Haar ouders weten ook niet waar ze is maar haar rugzak en telefoon was er wel' vertelde Skyler. Ik dacht na ocer wat ze zei gisteren. 'Ze is weg' zei ik geschrokken.
Ik rende samen met Skyler hun oprit op en drukte op de bel. Sydney's moeder deed open en nam Skyler in haar armen. 'Ze is naar Australië' zei ze. Het kwam als een klap aan, zo erg dat ik op de grond in elkaar zakte.
Pov Sydney
Ik betaalde de chauffeur van de taxi en pakte mijn rugzak. Ik keek tegen de zon in naar het huis waar ik mezelf weer ga vinden.
Ik loop de oprijlaan op en zie dat de deur al opengaat. Kennedy en Maia renne op me af en knuffelen me. 'Wat doe jij hier?' vroeg Kennedy verbaasd. 'Mezelf vinden' antwoorde ik. 'En dit huis ligt perfect, er wonen hier ook muzikale en talentvolle jongeren' voegde ik toe. Kennedy en Maia keken me aan een knuffelde me nog een keer. 'Kom dan stellen we je voor aan de rest' zei Maia waarna ze me naar binnen trokken.
'Syd, dit zijn: Dave, Jenny, Caleb, Seb, Nina en natuurlijk Noah die je al kent' vertelde Kennedy. Ik keek naar Jenny die roze haar had tot haar kin. Er zat slag in en ze droeg boho kleding. Dave had donkerblond haar en grijze haren. Caleb had bruin haar en groene ogen. Seb had een lichtgetinte huid en zwart haar. Ook droeg hij een bril. 'Welkom' zei Jenny waarna ze me een knuffel gaf. Ik kijk haar aan en ze glimlachte. 'Jenny, schilderes die geen inspiratie heeft' zei ze met een gekwelde toon. 'Jenny je hebt geen inspiratie maar he bent inspiratie' zei Seb op de achtergrond. Ik lachte en gaf de rest ook een knuffel.
'Dit is je kamer, je mag hem naar je zin brengen' zei Jenny en ze liet me achter.
Ik legde mijn rugzak neer en plofte neer op bed. Er spookte honderden gedachten in mijn hoofd. 'Wat moet ik nu doen' mompelde ik tegen mezelf. Ik zuchtte en sloot mijn ogen. Ik bedacht me iets: mijn uiterlijk. Ik werd mijn lange haar een beetje zat en bedacht me dat er wel iets van af kon.
'Zo stoer dat je dit gaat doen!' zei Kennedy. De kapper zette de schaar in mijn haar en knipte. Mijn lokken vielen op de grond. Ik vond het niet erg. Dit was al iets wat ik graag deed maar iets hield me tegen: Liam. Ik keek naar het eindresultaat en een glimlach sierde mijn lippen.
(Zoiets als dit)
En dit was mijn nieuwe outfit. Trots keek ik naar mijn nieuwe look en wist dat dit al een stap was naar mezelf.
A/N
En wat vinden jullie van Sydney's nieuwe look en keuze? We zijn omhoog gegaan: #25
Hier nog een geweldige video!
Ik hoop verder nog dat jullie een leuke dag hebben
En vergeet niet te stemmen!Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...