Pov Liam
Sydney was de bioscoop binnengelopen. Ik parkeerde mijn auto en liep naar binnen. Shit, welk film? Snel liep ik naar het meisje van de balie die best wel veel inkijk had. 'Pardon heb jij net een meisje met lang bruin haar naar binnen zien komen?' vroeg ik. 'Ehh ja, in zaal 3' antwoorde het meisje. Ik gaf geld voor een kaartje en ik liep naar de zaal.
Sydney en een horrorfilm. Totaal te verwachten ofzo. Ik zag haar helemaal achteraan zitten met een enorme bak popcorn. Ik ging naast haar zitten.
'Waarom horror?' fluisterde ik. Ze keek me aan en at wat popcorn. 'Om meer moordtechnieken te leren voor als ik het nodig heb' fluisterde ze terug. Ik grinnikte en keek naar het scherm. Ik haat horror maar Sydney is totaal niet bang. 'Waarom ben je niet bang?' fluisterde ik. 'Omdat mijn vrienden het leuk vonden om de Excorsist te kijken toen ik 12 was' antwoorde Sydney fluisterend. 'Serieus?' fluisterde ik. Ze knikte. 'Maar Ben en Noah moesten The Notebook met ons kijken' fluisterde ze terug. 'Na de film breng ik je naar huis' fluisterde ik weer. Ze knikte en ik draaide me om. En raad eens wat er toen gebeurde? Er gebeurde iets werkelijks walgelijks en ik weet niet hoe maar ik gilde als een klein meisje. Ik keek naar Sydney die een lach aan het onderdrukken was.
Pov Sydney
Wat zou jij doen als de badboy van de school als een klein meisje gilt? Ik proeste het uit en schoot in de lach. Ik werd meteen gesssssttt. Ik stond op. 'Agh sssssssttt toch zelfs. Ik ben jarig dus ik mag' riep ik gefrustreerd. 'Meneer en mevrouw, ik verzoek u vriendelijk om deze zaal te verlaten' zei ineens een personeelslid. 'Oké wie was die snitch!?' riep ik. Liam proeste het uit een schoot in de lach. 'Meneer zeg tegen uw vriendin dat ze stil moet zijn' zei het personeelslid weer. 'A: ik ben niet zijn vriendin, B: de butler heeft het gedaan!' riep ik en ik trok Liam rennend naar buiten.
'Jij bent gek Sydney' zei Liam zodra we bij zijn auto waren. Het personeel had nog na geroepen dat we niet terug hoefde te komen en ik had geroepen dat ik een slechte recensie zou schrijven. 'Maar je gaat toch niemand vertellen dat ik zo gilde?' zei Liam. 'Als ik in je auto mag rijden dan niet' antwoorde ik.
Ik reed in een van de coolste auto's ever. Ik gaf op een lang stuk gas en we haalde al snel het maximale.
Pov Liam
Hoe Sydney glunderde toen ze gas gaf. Ze begon te joelen en gaf meer gas. Ik dacht dat deze auto kapot ging maar dat gebeurde niet.
'Thanks voor de leuke ochtend en middag' bedankte Sydney me. 'Vanavond om 19:30 haal ik je op. Trek iets leuks aan' zei ik. Sydney keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'O-oké' zei ze verrast en ze sloot de deur.
Pov Sydney
Ik was nieuwsgierig en liep meteen naar boven. Ik pakte een jurkje en bijpassende schoenen en trok ze al aan. Ik had honger dus liep ik naar beneden.
'Waar zijn we Liam?' vroeg ik. We stonden voor een oude verlaten fabriek. 'Sluit je ogen' beveelde Liam. Ik trok mijn wenkbrauw omhoog. 'Asjeblieft?' zei hij opnieuw. 'Met asjeblieft bereik je veel' zei ik en ik sloot mijn ogen. Ik voelde zijn warme handen mijn bovenarmen vastpakken en me begeleiden. 'Liam asjeblieft niet in die fabriek' smeekte ik. Te laat want ik hoorde de deur dicht vallen. 'Fack jouw Liam' zuchtte ik.
'Doe je ogen open' fluisterde hij in mijn oor. Ik opende mijn ogen en slaakte een gil.
'VERASSING!!!!!!'Ik gilde en sprong meteen in de armen van mijn vriendinnen. 'Gefeliciteerd Syd!' zeiden Sam, Skyler, Kennedy en Maia enthousiast. 'Me wunt hug!' riep Ben en ik gaf hem ook een knuffel. 'Haaaappppiee Birthday Syd' zei Noah en ik sprong letterlijk in zijn armen. Hij draaide me rond.
'Gefeliciteerd lieverd' zei mam een ik gaf haar een knuffel. Pap en Felix volgde toen ik me bedacht: wie heeft dit gedaan. Er draaide mijn favoriete muziek en alles was vintage versierd.
'Wie heeft dit gedaan?' vroeg ik aan mama. 'Liam' antwoorde ze en ik begon meteen aan mijn zoektocht.
Pov Liam
Ik stond op de tweede verdieping op naar beneden te turen. Ik zag Sydney door de massa heen gaan. Ze zocht iemand. Waarschijnlijk mij ofzo. Toen ze onder me stond floot ik. Sydney keek verward om haar heen en keek toen naar boven. Ik zwaaide en ze verdween weer.
'Ontvlucht?' zei een stem achter me. Ik zag Sydney tegen de muur leunen en ze liep naar me toe. Ze ging naast mij tegen de leuning leunen en keek ook rond. 'Hoezo?' vroeg ik. 'Badboys houden toch niet van klef gedoe? Ik zag je al kijken toen ik Noah stond te knuffelen en je liep meteen weg' antwoorde ze. 'Het is niet dat ik het kleffe gedoe haat, maar het hangt af van de persoon' zei ik. Ik zag hoe Sydney's wangen rood werden. Schattig.
'Bedankt' zei ze na een lange tijd van stilte. Ik zag hoe ze me naar zicht toe draait. 'Geen dank' zei ik en ze trok me in een knuffel.Pov Sydney
Ik trok me terug en keek Liam aan. Ik drukte mijn lippen op de zijne. Liam kuste meteen terug. Ik legde mijn ene hand op zijn wang en mijn arm om zijn nek. Hij legde zijn handen op mijn heupen. Liam begon mij nu te zoenen en onze lippen bewogen synchroon. Liam trok zich terug en streelde mijn wang. 'Mag ik weer de jouwe worden?' vroeg Liam zacht. Ik keek hem aan. Onze voorhoofden tegen elkaar. Ik knikte en kuste hem opnieuw.
A/N
Hij staat #73 in tienerfictie!!!
Blijf stemmen en lezen en mischien halen we de eerste plaats!Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...