Pov Sydney
Survivalen was een traditie geworden. Sinds er nieuwe banen waren gingen we steeds vaker. Terwijl Liam de spullen betaald doe ik al mijn tuigje aan.
'Das gefixt, we kunnen beginnen' zei Liam. 'Welke baan?' vroeg ik terwijl ik zijn tuigje aanreik. 'Baan 13, die heeft veel ziplines' antwoorde Liam. 'Maar ik haat ziplines' zeurde ik. 'Jammer dan' zei Liam.Ik stond op het platform en daar was de eerste zipline al. Ik stond voor Liam die zich al klaarmaakte. 'Kom op prinses' zei Liam. Ik gleed naar beneden en kwam met een plof tegen het vangkussen aan en klim op het volgende platform. Liam komt ook aan en kwam met een plof tegen het kussen. 'Lukt het?' vroeg ik. 'Dan ga je keihard en dan kom je tegen dit stomme kussen aan' mompelde Liam. Ik schoot in de lach. Liam klom op het platform en klopte en stof van zijn broek af. 'Jij vindt het leuk hé?' vroeg Liam. 'Natuurlijk' antwoorde ik. Ik ging op de boomstam staan die je naar een ander platform brengt.
Terwijl ik op de stam loop hoor ik Liam achter mij lopen. 'Liam er mag maar 1 persoon op de boomstam' zei ik. 'Ik hou ervan op het randje te leven' grinnikte Liam. Ik rolde met mijn ogen en liep stevig verder. Bij het platform aangekomen klikte ik me weer vast aan de zipline. Ik gleed weer naar beneden en stzond zweer op een platform. Liam kwam er ook aan en ik leunde tegen de boom aan. Ik was erg moe al. 'Gaat het?' vroeg Liam. Ik kwam weer overeind en knikte.
We namen even een pauze en ik zat op een picknicktafel. Terwijl er andere mensen en kinderen ook aan het klimmen waren genoot ik van de frisse buitenlucht. 'Vangen' zei Liam en hij gooide een flesje cola. 'Thanks' zei ik en ik opende hem. Nam een verfrissende slok en keek naar Liam. 'Je gaat dit missen hé?' vroeg Liam. 'Het is gewoon dat het hier zo mooi' zei ik. Liam glimlachte en keek naar het flesje dat hij in zijn handen had. 'Bedankt dat je er altijd voor me bent' zei ik. Liam glimlachte en ik trok hem in een knuffel. 'Ik meen het' zei ik zacht. 'Weet ik' zei Liam. Hij wreef over mijn bovenarm en ik legde mijn hoofd in zijn nek.
Na de vermoeiende middag gingen we nog even naar De Mac toe om te eten.
We leunde tegen de voorkant van zijn auto aan terwijl ik in mijn Mac flurry zat te prikken. 'Ik ga het hier missen' zuchtte ik. 'Snap ik, LA is een prachtige stad' zei Liam. Ik keek hem aan. Het waaide en het was al donker. Het enige licht wat we hadden was dat van de lantaarnpalen. 'Waar jij ook heen gaat ik blijf altijd van je houden' zei Liam ineens. Ik keek verschrikt op en proeste het bijna uit. 'Waar heb jij die zoetsappige one-liners vandaan?' vroeg ik. Liam grijnsde. 'Deze is niet zo erg hoor' zei Liam nep verontwaardigd. Ik ging net als hem tegen de auto leunen en ik sloeg een arm om hem heen. Ik gaf hem mijn Liam-blik. 'Heet jij Roosie? Want jij bent de enige roos die ik zie' zei ik met een zware stem. Liam schoot in de lach en ik ook. 'O my godzilla' zei ik. Liam lachte alleen maar harder en we keken elkaar aan. Zonder dat ik het doorhad drukte ik mijn lippen op de zijne.
A/NSchrijven gaat moeilijk als je je handen hebt open gehaald tijden het survivalen. Maar toch is hier een nieuw hoofdstuk.
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...