2.

4.8K 213 8
                                    

Sport. Mijn favoriete vak. In de hoop Sydney te kunnen spreken wachtte ik haar af. Skyler kwam uit de kleedkamer en keek me verbaasd aan. 'En wat doe jij hier?' vroeg ze. 'Ik wil met Sydney praten' antwoorde ik. 'Sydney die is eerder opgehaald, ze moet naar de studio' zei Skyler. 'Hoezo?' vroeg ik. 'Liam, ze is een artiest' zuchtte Skyler en ze passeerde me.

Pov Sydney

De auto stopte en ik stapte uit. Ik liep over de parkeerplaats naar de ingang. Ik pakte mijn toegangspas en opende de deur.

'Hé Steve' zei ik. Ik stopte bij de receptie waar zeker mijn beste vriend van dit gebouw was. Hij was 19, sterk en hoorde bij de beveiliging. 'Sup Syd, hoe is het?' vroeg Steve. Ik gaf hem een boks en leunde tegen de balie. 'Goed, net school gehad en de leraar gedist' antwoorde ik nonchalant. Steve lachte even. 'Je bent me er eentje' zei hij lachend. Ik lachte ook even. 'Maar zijn er nog nieuwtjes hier?' vroeg ik. Steve knikte. 'De baas van MusicMagazine wil de covershoot op jouw school doen' zei Steve. 'Nee nee nee, mijn ex is daar. En mensen die ik niet mag' protesteerde ik. 'Syd, je hebt geen keus, hij bepaald het' zei Steve. 'Ik keek op de monitor en zag de sportwagen van Liam het terrein oprijden. 'Fuck' mompelde ik. 'Wat?' vroeg Steve. 'Mijn ex is hier' antwoorde ik en ik klom over de balie heen. 'Syd niet doen' zeurde Steve. Hij pakte me op en werkte me terug. Ik liep snel weg naar de liften.

Deze studio leek op een doolhof als je het niet kende. Ik rende naar de opnamestudio die leeg was en ging op de luie bank zitten met een gitaar.

Pov Liam

Ik liep naar binnen en zagde jongen achter de balie me grijnzend aankijken. 'Wat is er zo grappig?' vroeg ik bot. 'Niks niks, ze is in studio 7' antwoorde hij nonchalant. Ik frons even en liep toen met behulp van de bordjes naar de studio.

Ik hoorde de gitaar en liep de studio in. Sydney keek verschrikt op. 'Waarom verstop jij je?' vroeg ik. 'Ik verstop me helemaal niet' loog ze. 'Dat doe je wel' kaatste ik terug. Ze keek me boos aan een drukte ineens een knop in. 'Wat deed je?' vroeg ik snel. 'Beveiliging, ik wil jouw niet in dit gebouw' antwoorde ze.

Pov Sydney

Steve kwam hoofdschuddend binnenlopen. 'Sydney' zuchtte hij en hij pakte Liam vast. Liam wring zich los en gaf Steve een knal. Steve vocht meteen terug en ik greep in. Ik trok Liam van Steve af en trok hem de opnamestudio in. Ik glipte eruit en sloot hem op.

'Steve gaat het?' vroeg ik terwijl ik bij hem kniel. Steve had een bloedneus die hij al had gestopt. 'Ja het gaat, ik wist niet dat je een gekke ex had' antwoorde Steve. Ik stond op en liep naar het bedieningspaneel toe. Liam zat op de grond. Ik drukte de microfoon. 'Liam ik ga de politie bellen' zei ik toonloos. Liam keek even naar me op en daarna weer naar beneden. Er zit iets bij hem dwars maar wat?

A/N

Hoi mensjes,

Goed nieuws, aanstaande week hoef ik maar op maandag, dinsdag en woensdag naar school tot half 12. In de bus ga ik proberen nieuwe hoofstukken te maken maar die week daarop heb ik wel examens. Gelukkig zit er 2 uur tussentijd tussen dus dan kan ik schrijven/leren/tekenen

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu