18.

7K 275 23
                                    

Pov Sydney

'Jullie zijn zo'n schattig stel!' zei Skyler. Liam zat naast me in de bus. We gingen vandaag zwemmen bij het grote barrière rif. Iets wat super gaaf is natuurlijk! 'Je ziet er prachtig uit Sydney' zei Daniel opeens. Daniel zat naast Skyler en had dus ons gesprek afgeluisterd. 'Te laat Daniel, ze is van mij' zei Liam een beetje jaloers. Bij al deze jongens is het hetzelfde. Ze worden jaloers van elkaar. 'Word Liampje jaloers?' vroeg ik op een kinderachtige toon. 'Nee' zei hij met zo'n kinderachtige toon. Ik lachte en duwde zijn hoofd weg.

Onze groep was net klaar met de instructies van waar we wel en niet mochten zwemmen. Ze hadden anti-haaien maatregelen genomen. Er zouden ook een paar duikers meegaan. Ik trok mijn vest uit waardoor mijn bikine zichtbaar werd.

'Wie het eerst in het water is hoeft geen huiswerk te maken!' riep de leraar. Liam, Daniel en Max duwde elkaar aan de kant om zo snel mogelijk in het water te komen. Skyler, Sam en ik moesten hierom lachen en liepen rustig het water in. 'Meneer ik ga echt niet het water in!!! Straks loopt mijn make-up uit!' riep Samantha. 'Dan zit er toch nog gewoon een laag onder?!' riep de leraar terug. We schoten in de lach en we zwommen naar een dieper stuk.

Pov Liam

Een scène uit Jaws. (A/N Tada tada tada dadananananananana Kom op doet dit er nou niet bij?). Sydney had niks door, ze was aan het kletsen met haar vriendinnen. Ik nam een duik en trok haar omlaag. Verschrikt draait ze zich om en kijkt me boos aan. Ik liet mijn ogen glijden over haar lichaam. Wat ziet ze er sexy uit in die bikini. Haar blik dwaalt af naar mijn sixpack als ze ineens naar boven zwemt. Ik zwem ook naar boven en hap naar adem. 'Vond je het een mooi uitzicht?' vroeg ik wiebelend met mijn wenkbrauwen. 'Die vraag kan ik beter aan jouw vragen Ashton, je zat bijna te kwijlen!' zei ze grijnzend. Ze nam weer een hap adem en dook onder water. Ik volgde haar en zag dat ze naar de bodem zwom. Ze pakte iets en zwom weer naar boven. 'Wat heb je?' vroeg ik. Ze gaat achter me zwemmen en legt iets kriebeligs op mijn haar. 'Je bent echt een zeester' lachte ze. Ik tast in mijn haar en voel iets nats. Een fucking zeester natuurlijk. Ik haal hem van mijn hoofd af en laat hem zinken. 'Waarom hem je Patrick uit zijn natuurlijke habitat gehaald?' vroeg ik. Sydney schoot in de lach en zwom bij me weg. Ik grijns en zwem haar achterna. Sydney merkt het en duikt sierlijk omlaag. Ik duik haar achterna maar merk dat ik lamgzamer ben. Wat is die meid snel zeg!

Na veel mislukt pogingen zwem ik naar een ondiep stuk en ga staan. Ik zet mijn handen in mijn zij en zie dat Samantha, Claire en Jennifer al meteen zowat hun borsten laten zien. Kind, heb toch eens wat zelfrespect! 'Slomme zeester!' riep een stem achter me en iemand sprong op mijn rug. Daarna lachte diegene en ik wist dat het Sydney was. 'Haaaaaiii' zegt ze vrolijk. 'What said the sea when he saw the other sea?' vroeg Sydney. 'Nou?'. 'Nothing they just waved'. 'Wauw'. 'Did you sea what i did there?'. Ik zuchtte. 'Don't be such a beach' zei ze als laatste. Ik schoot in de lach, Sydney's humor was zo droog.

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu