^outfit Sydney^
Pap zette me voor de school af en gaf me geld voor de lunch. 'Nog een ding Syd, ik heb ervoor gezorgd dat Liam je voortaan naar school brengt' zei pap. 'Wat?! Zonder het met mij te bespreken!' zei ik boos. 'Hij gaat naar dezelfde school Sydney. Felix zit op een andere school dus je moet. Tenzij je besluit met de bus te gaan' zei pap. 'Ik ga voor de laatste optie' zei ik. 'Je bent koppig net als je moeder' zei pappa.
Mijn moeder is in Australië gebleven, Australië is haar thuis en daarom wou ze niet naar Amerika. Ik geef haar gelijk, ik zou ook liever in Australië gebleven zijn.
'Doei pap' zei ik en ik stapte uit.
Toen ik de school binnenkwam zag ik een meisje verward rondlopen. 'Nieuw?' vroeg ik. Het meisje draaide zich om en knikte. 'Ik ben Skyler' zei ze. 'Sydney' zei ik. 'Ik ben net vanuit Australië hier gekomen en zoals je ziet weet ik de weg niet' lachte Skyler. 'Ik kom ook uit Australië' zei ik blij. 'Austie'. 'Austie!' riep ik blij. 'Ik kom hoe ironisch uit Sydney en jij?' vroeg ik. 'Ook Sydney' antwoorde Skyler. We lachte. 'Ik denk dat wij beste vriendinnen worden' lachte ik.
Pov Liam
'Heb jij het meisje dat geweldig muziekinstrumenten speelt uitgedaagd? Je bent de lul' zei Max. 'Misschien win je toch, als je ineens net als haar kan spelen' zei Daniel (mijn broer en beste vriend). 'Het lukt vast wel' zei ik.
Oh, misty eye of the Mountain below
Keep careful watch of my brothers' souls
And should the sky be filled with fire and smoke
Keep watching over Durin's sonsWe liepen de concertzaal van onze school binnen en zagen wie er zong. Sydney zong en een meisje begeleidt haar met de gitaar.
If this is to end in fire, then we shall all burn together
Watch the flames climb higher, into the night
Calling out father, oh, stand by and we will
Watch the flames burn on and on, the mountainsideIk liep de trap af en ging zitten. Sydney had haar ogen dicht en bleef door zingen. Ze zong zo zuiver en mooi.
And if we should die tonight, we should all die together
Raise a glass of wine, for the last time
Calling out father, oh, prepare as we will
Watch the flames burn on and on, the mountainside
Desolation comes upon the skyNow I see fire, inside the mountain
I see fire, burning the trees
And I see fire, hollowing souls
I see fire, blood in the breeze
And I'll hope that you'll remember meZe stopte en deed haar ogen open. Ze zag mij zitten en ik zag hoe ze knalrood werd. Ze schaamde zich gewoon!
'Hé nachtegaaltje' zei ik met een grijns. 'Hou je kop' zei ze. 'Burnnn!' riep Max. 'Jij ook' zei Sydney wijzend op Max. Daniel en ik schoten in de lach.Pov Sydney
Ik dacht voor de les nog even rustig in te kunnen zingen. Fout gedacht want Liam en zijn group kwamen binnen. 'Waarom schaam je je voor je geweldige stem?' vroeg Liam. 'Ik ga maar' zei Skyler. 'Dag Skyler' zei ik en ik gaf haar een knuffel. Ik draaide me om en zag Liam nu voor me staan. 'Ik schaam me helemaal niet' zei ik. 'Bewijs je maar' zei Liam.
Ik duwde hem naar achteren en hij deed zijn handen boven zijn hoofd.
Do you recall, not long ago, we would walk on the sidewalk
Innocent, remember, all we did was care for each ither
But the night was warm, we were bold and young
All around the wind blows, we would only hold on to let goBlow a kiss, fire a gun, we need someone to lean on
Blow a kiss, fire a gun, all we need is somebody to lean on
Blow a kiss, fire a gun, we need someone to lean on
Blow a kiss, fire a gun, all we need is somebody to lean onWhat will we do, when we get old, will we walk down the same road
Will you be there by my side, standing strong as the waves roll over
When the nights are long, longing for you to come home
All around the wind blows, we would only hold on to let goBlow a kiss, fire a gun, we need someone to lean on
Blow a kiss, fire a gun, all we need is somebody to lean on
Blow a kiss, fire a gun, we need someone to lean on
Blow a kiss, fire a gun, all we need is somebody to lean onLiam keek met grote ogen me aan. 'Wat, verbaasd?' zei ik. Liam kwam dichter bij me staan. 'Nee schatje' zei hij. 'Gedraag je toch gewoon normaal man! Ik snap dat je de rol van badboy serieus neemt maar ik trap er niet in!' riep ik gefrustreerd. Liam's blik veranderde. 'Shit' mompelde ik.
Pov Liam
Hoe durft dat kind me zo te benoemen. Ik zag dat ze bang van me werd en ik pakte weer haar polsen ruw vast. 'Nee asjeblieft doe me geen pijn Liam' zei ze bang. Nog nooit heb ik haar zo bang gezien. Daniel en Max waren hem al gepeerd en we waren nu alleen. Ik duwde haar richting de muur backstage. Ik had haar polsen nog steeds sterk vast. 'Liam laat me asjeblieft los' piepte ze nu. Ik bleef haar naar achteren duwen tot ze tegen de muur knalde. 'Liam je doet me pijn!' gilde ze opeens. Ik liet haar los en ze zakte meteen naar beneden. Haar handen hield ze dicht tegen haar lichaam om ze te beschermen. Ineens hoorde ik haar zachtjes huilen. Ik heb haar echt pijn gedaan! 'Sydney het s-spijt me' zei ik en ik knielde bij haar neer. Ze probeerde van me te vluchten, zo bang had ik haar gemaakt! 'Laat me met rust!' riep ze bang. Ik keek in haar ogen en zag de tranen over haar wangen stromen. Ik kreeg nu een schuldgevoel. Ik wil haar geen pijn doen. Normaal bij andere laten ze het toe maar zij niet. Waarom zegt zij dingen die niemand tegen mij durft te zeggen?
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...