16.

6.9K 284 29
                                    

'Liam laat me los!!!' lachte Sydney. Ik had haar op mijn rug en hield haar benen stevig vast. Het was al best koud aan het worden en we liepen richting het hotel. Sydney wist gelukkig de weg. Ik zette haar neer en pakte haar hand vast. De rest liep al een stuk voor en die waren al bijna bij het hotel.

Pov Sydney

'En hoe is het om weer thuis te zijn?' vroeg Liam. 'Fijn, maar het is ook fijn in LA' antwoorde ik. Liam sloeg nu zijn hand om mijn heen en hield me vast bij mijn bovenarm. Ik was het koude weer gewend hij niet. 'Maar ik wil je nu al heel lang iets vragen' zei Liam. 'Wat?' vroeg ik. 'Of je mijn vriendin wil worden' antwoorde Liam. Ik besloot hem even te pesten. 'Maar we zijn toch al vrienden?' vroeg ik plagerig. Liam lachte omdat hij doorhad dat ik hem plaagde. 'Ik zou graag je vriendin worden' zei ik. Liam trok me in een knuffel en ik legde mijn hoofd in zijn nek. Dus toch een cliché.

Bij het hotel aangekomen kregen we meteen blikken. Liam de jongen die niemand kreeg omdat hij je gebruikte koos mij als zijn vriendin. Ik voelde me best wel vereerd. Maar ik merkte dat hij zich anders gedroeg bij mij. Rustiger, zorgzaamder, aardig en als een gentleman. Ik ben waarschijnlijk gevallen voor zijn innerlijk en niet voor zijn uiterlijk. Alhoewel zijn uiterlijk is ook niet verkeerd ;) is.

We hadden diner met de tegenstanders. Er deden in totaal 18 landen mee:
-Finland
-Amerika (wij)
-Australië
-Canada
-Japan
-Nederland
-Duitsland
-Frankrijk
-Zuid-Afrika
-Argentinië
-Spanje
-Italië
-Japan
-China
-Zuid Korea
-Rusland
-Mexico
-Turkije
Ik was erg benieuwd naar de deelnemer van Australië. Ik liep het restaurant waar mijn oog al meteen op een jongen met zwart haar: Nick oftewel mijn ex.

Ik mocht niet bij Liam en Skyler zitten maar aan de "kandidaten"tafel. 'Sydney Redwood, jouw heb ik lang niet gezien!' zei een sten achter mij. Ik stond op en draaide me naar hen toe. Meteen werd ik opgepakt en in de rondte gedraaid.

Pov Liam

Wie denkt die gast wel wie hij is! Zomaar met mijn vriendin knuffelen. Ik stond boos op en liep naar ze toe. 'Hé laat mijn vriendin los!' riep ik kwaad. De jongen keek eerst Sydney aan en daarna mij. 'Jij bent dus de nieuwe vriend van Syd' zei hij en hij schudde mijn hand. 'Ja' zei ik twijfelend. 'Nick dit is mijn vriendje Liam, Liam dit is mijn ex-vriendje Nick' legde Sydney uit. Ik knikte maar trok toch Sydney dicht tegen me aan. Sydney die me kennelijk goed kende had me door.

Pov Sydney

Hij was jaloers!!! Hahahaha ik vond dit zoooo grappig dat hij nu al jaloers is. 'Is Liampje jaloers' zei ik op een toon hoe ouders tegen hun baby's praten, ondertussen kneep ik in zijn wangen. 'Pppfff nee' zei hij en hij sloeg mijn hand weg. Nick en ik schoten in de lach. 'Prinses er is niks aan de hand hoor' zei ik met een lage stem.

Ik werkte hard aan die stem. Hij noemde mij altijd schatje of prinses, nu noem ik hem prinses of prins.

Ik gaf Liam een kus op zijn wang. 'Niet zo jaloers zijn' fluisterde ik in zijn oor waarna hij knikte en me een kus op mijn voorhoofd gaf.

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu