'Mam!' riep ik half huilend en ik rende als een klein meisje naar haar toe. Ze sloot me meteen in haar armen en begon zelf ook te huilen. 'Mama' zei Felix nu ook en hij knuffelde ons nu ook. Ik liet mijn moeder los. Ze legde haar handen op mijn wangen en bekeek me goed. 'Ik kom hier ook wonen lieverd' zei ze blij. Ze geeft me een kus op mijn voorhoofd.
Pov Liam
Hoe Sydney bij haar moeder stond liet me glimlachen. Ze had haar moeder weer. Ronald (Sydney's en Felix's vader) liep naar zijn vrouw en omhelsde hem ook.
Pov Sydney
Tijdens het diner praatte ik bij met mijn moeder. Ik vroeg hoe het in Australië was en dat ik er pas nog was geweest. 'Ik hoorde zingen lieverd, werkelijk prachtig. Maar ik zou het ook nu graag willen horen' zei mam enthousiast. Ik had geen keuzen of ik stond al bij de piano. Ik nam plaats achter de piano en begon te spelen.
Hey girl, open the walls, play with your dolls
We'll be a perfect family.
When you walk away, is when we really play
You don't hear me when I say,
"Mom, please wake up.
Dad's with a slut, and your son is smoking cannabis."No one ever listens, this wallpaper glistens
Don't let them see what goes down in the kitchen.Places, places, get in your places
Throw on your dress and put on your doll faces.
Everyone thinks that we're perfect
Please don't let them look through the curtains.Picture, picture, smile for the picture
Pose with your brother, won't you be a good sister?
Everyone thinks that we're perfect
Please don't let them look through the curtains.D-O-L-L-H-O-U-S-E
I see things that nobody else sees.
(D-O-L-L-H-O-U-S-E
I see things that nobody else sees)Ik zong de laatste noot en er werd meteen geklapt. Melanie Martinez behoort tot de lange lijst van zangers en zangeressen die ik luister.
Terwijl onze ouders nog aan het na tafelen waren besloten de jongens dat ze wouden Tequila slammen. Ik stond ook achter de bar te kijken hoe Felix meer schotjes naar binnen kreeg dan Daniel. Liam deed niet mee want hij hield niet van Tequila. Ik hield het op een rode wijn dus ik rustig opdronk. De jongens hadden elk 20 schotjes die ze moesten drinken. Gaf iemand op dan had je gewonnen, in dit geval had Felix gewonnen. 'Whooo ik denk dat ik kleuren kan horen' zei hij dronken en hij viel op de grote bank. Ik schoot ervan in de lach net als Daniel.
Pov Liam
Sydney's lach vulde de ruimte weer. Na gisteren hadden we niks tegen elkaar gezegd. Niet dat we iets tegen elkaar zeiden. 'Maretak!' riep Daniel ineens en hij gaf Sydney een kus op haar lippen. 'Bleeehhh je ruikt naar Tequila' zei Sydney met een zuur gezicht. Als Daniel zo haar kon kussen dan ik ook. 'Maretak!' riep ik ook waarna ik hoor op haar wang kuste. Ik zag hoe ze rood werd maar ze herpakte zich en gaf me een stomp. 'Je broer is aangeschoten dus die weet niet wat hij doet! Jij bent nuchter en nog steeds een pedofiel!' riep ze boos. Ik hield onschuldig mijn handen boven mijn hoofd. 'Heren verplaats het feestje maar naar boven, ik ga de boel opruimen' zei Sydney geërgerd. Snel liepen we naar boven want ze was pist.
Pov Sydney
'Shit!' riep ik. Ik had een glas laten vallen en nu lagen er overal scherven. Ik pakte een stofveger en blik en ruimde de boel op. Nu nog de drankenkast in orde maken. Ik pakte de flessen en probeerde hem op de hoogste plank te krijgen. Mislukt dus ik probeerde het nog een keer. Ik voelde opeens sterke handen mij oppakken en ik zette de fles terug op zijn plank. Diegene zette me neer en ik draaide me om. 'Beda...' maar ik stopte want ik zag dat het Liam was. 'Nu kunnen we praten' zei hij. 'Nee'. 'Ja'. 'Nee'. 'Ja Sydney'. 'Nee pedofiel'. 'Kan je ook iets anders zeggen?'. 'Klotepedofielenmisbakselzak'. 'Wauw'.
Ik probeerde langs hem te lopen maar hij pakte mijn polsen en duwde mij tegen de bar. Ik probeerde nog tegen te stribbelen maar ik gaf het al snel op. 'Ik ga mijn verhaal doen en jij gaat niks zegen anders ga ik dingen doen waar ik spijt van ga krijgen' zei Liam. 'Wat dan ik ben benieuwd' zei ik. Ik met mijn grote mons altijd. Hij begon me te kussen op mijn kaak. Iets waar ik een bloedhekel aan heb. 'Vooruit dan' zuchtte ik.
Pov Liam
'Het klopt, de eerste keer dat ik jouw zag wilde ik een one-night-stand van je maken. Toen ik je op het feest zag huilen wist ik dat je speciaal was. Weer op school hoorde ik je zingen en toen besefte ik pas dat ik verliefd op je was Sydney. Op je sarcasme, je stem, je humor en niet te vergeten je lach. Toen ik jouw bedreigde en jij gilde dat ik je los moest laten wilde ik je beschermen. Vaak gingen er golven van jaloezie of lust door me heen maar als ik jouw weer zag glimlachen verdween dit. Zodra je zei dat je een platencontract had getekend wist ik dat het voorbij was. Ik maakte het uit omdat ik te veel van je hou om je pijn te doen. Maar het punt is Sydney. Ik ben van je blijven houden.
Ik hou van je Sydney Redwood' vertelde ik aan een stuk door. Het enige wat ze deed was voor zich uitstaren. Ze zei niks en liep langs me heen. 'Liam?' vroeg ze nog. Ze stond al op de eerste trede. 'Een jongen die mij niet steunt hoef ik niet' zei ze zacht en ze liep naar boven.A/N
Ik wil weten of jullie een vervolg willen. Zo ja: als je leuke ideeën hebt zet ze in de comments
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...