23.

4.2K 179 15
                                    

Pov Sydney

Ik zette de viool weer tegen mijn nek en de strijkstok op de snaren. Ik stemde even snel een keek of er echt niemand was. Ik was extra vroeg op school om te oefenen met mijn viool. Ik ademde diep in en begon te spelen.

Ik had nog steeds mijn ogen dicht op het einde en begon een ander lied te spelen.

Pov Liam

'Horen jullie dat ook?' vroeg ik. Max en Daniel knikte. Er stonden veel mensen voor het muzieklokaal waar het geluid vandaan kwam. Nieuwsgierig liep ik er naar toe. Ik duwde wat mensen aan de kant en zag Sydney op haar viool. Het einde van het lied was er weer dus ik had het gemist. Nog steeds niet had Sydney het door en begon aan nog een lied.

Deze keer draaide ze zich om en werd knalrood. Mensen begon enthousiast te klappen maar Sydney bleef stokstijf staan. Ik liep naar haar toe en pakte de viool van haar over. 'Gaat het?' vroeg ik zacht. Sydney schudde haar hoofd.

'Oké show is over! Iedereen weg!' riep ik. Zodra het lokaal leeg was deed ik hem dicht en keek naar Sydney die was gaan zitten. 'Wat is er?' vroeg ik. Sydney keek me met een betraand gezicht aan. 'Ik ga verhuizen' zei ze zacht. 'Wat zei je?' vroeg ik. 'Ik ga verhuizen' zei ze nu hard. Sydney begon te huilen zonder geluid. Ze zat voor zich uit te kijken terwijl de tranen over haar wangen stroomde.

'Waarom verhuis je?' vroeg ik. 'Mijn vaders werk, we gaan naar New York' antwoorde Sydney. Ik sloeg een arm om haar heen en trok haar dichter tegen me aan. 'Waarom gaan jullie naar New York?' vroeg ik. 'Mijn vader heeft ervoor gezorgd dat ik een studiebeurs heb op Juilliard school. Dat is een muziekschool in New York. Verder wil mijn vader zich daar gaan vestigen en hij heeft al een huis gekocht' antwoorde Sydney. 'Maar dan zie ik je nooit meer' zei ik. Sydney knikte. 'En wat als ik daar ook naartoe ga?' vroeg ik. 'Dat gaat en kan niet Liam. Juillard school neemt alleen het beste van het beste aan. Jij bent niet zo gedreven in muziek als ik en dat is niet goed genoeg voor hen' antwoorde Sydney. Ze veegde met haar mouw haar gezicht af en keek me aan.

Pov Sydney

Ik zag Liam helemaal in stukjes breken. En het ergste is dat ik hem moet vertellen dat we direct na de diploma uitreiking gaan. En dat is al over een maand. 'Ik wil niet dat je gaat, niet weer' zei Liam. 'Het kan niet anders Liam! Ik heb hier zelf ook niet voor gekozen!' riep ik gefrustreerd. Liam was overduidelijk boos hierom en ik pakte zijn hand vast. 'Als je jezelf geen pijn meer wil doen, dan moet je het uitmaken' zei ik zacht.

A/N

MUAAHHAHAHAHAHA SYDNEY VERTREKT TOCH!!! Tam tam taaaaaaammmmmm. Maar niet getreurd, ik ben heeeel misschien van plan om een derde deel te maken maar eerst wil ik verder gaan met mijn nieuwe boek: Joking Around. Het is een badboy verhaal maar ik wil het echt niet op een cliché laten lijken!

Dus pleeaaaasseeee check dat boek ook uit, want daar maak je me heeeeel blij mee!

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu