26.

5.9K 248 3
                                    

De dag voor de vakantie was aangebroken. Ik parkeerde mijn auto op mijn vaste plek en stapte uit. Meisjes kwamen meteen op me af maar ik negeerde ze allemaal. Geen een was Sydney. Toch zag ik haar in de fietsenstalling haar fiets op slot doen. Samen met Sam liep ze me voorbij en ze schonk me geen blik waardig. Ze was razend op me.

Ook in de les als ik naast haar ging zitten stond ze meteen weer op en ging naast Skyler, Sam, zelfs Levi of een stinknerd. Zolang ze maar niet naast mij zat. De spanning was ook te snijden als we instrumentenles hadden. Ze negeerde me compleet en weigerde alle samenwerkingsprojecten die we samen moesten doen.

Ik zat nu in de kantine aan mijn vaste tafel toen ze binnenkwam. Nu was het stil als zij binnenkwam omdat zij het meisje was waardoor ik een blauwe kaak heb. Zo hard heeft ze me geslagen! Toen ze in de rij bij de cafetaria ging staan zag ik Levi naar haar toe lopen.

Pov Sydney

Ik negeerde dat misbaksel compleet. Ik ging in de rij staan toen Levi op me afstapte. 'Hé schoonheid, heb jij zin om met mij te lunchen?' vroeg hij. 'Nee' zei ik kortaf. 'Het was ook geen vraag' grijnsde Levi. 'Toch gaf ik je antwoord' zei ik en ik betaalde de caissière.

'Kom nou' zei Levi. Ik stopte met lopen en zag dat iedereen naar ons keek. Ik pakte met mijn hand wat van de spaghetti en smeerde het in zijn gezicht. 'Oeeeeee' klonk door de kantine. 'Hebben we toch samen gegeten hé' zei ik met een fake smile en ik liep weg.

'Jij hebt echt de pest aan iedereen vandaag' zei Sam. 'Alleen tegen de mensen die ik haat, jullie vallen daar niet onder' zei ik. Ik nam een hap van mij spaghetti en spuugde het meteen in een servetje. 'Wat doen ze hier in?! Modder of stront, ik weet het verschil niet' zei ik met een zuur gezicht. Sam en Skyler schoten in de lach en ik later ook.

Pov Liam

Ik hoorde haar hartverwarmende lach weer door de kantine. Ik keek even in haar richting en zag haar zure gezichten trekken als ze de spaghetti op haar vork had. Het deed me pijn om niet meer met haar te praten. Ik draaide mijn hoofd weer naar mijn bord en kreeg geen trek meer.

Na school zag ik haar weer in de fietsenstalling met Levi. Zo te zien hadden ze een woordwisseling die eindigde met een knuffel.

Pov Sydney

'Sorry van die spaghetti Levi' zei ik. 'Geeft niet, ik kan niet boos blijven op Skylers beste vriendin' zei Levi. Gek hé. Levi en Skyler blijken neef en nicht te zijn. Hij had zelf al een vriendin maar die zat op een andere school. Hij deed alleen stoer om zijn nichtje voordelen te geven. Maar in de kantine was ik echt chagrijnig. Ik gaf hem een knuffel en fietste toen naar huis.

Toen ik thuis was kwam ik er achter dat ik mijn sleutel was vergeten. Fijn, nu moet ik hem bij de buren oftewel Liam halen. Ik strompelde met veel tegenzin naar zijn huis en drukte op de bel.

'Sydney' zei Liam verbaasd. 'Ik kom niet voor excuses Ashton maar voor mijn huissleutel' zei ik. Hij verdween even en overhandigde me de sleutel. 'Krijg ik nog een bedankje?' vroeg Liam. 'Moet je verdienen' antwoorde ik kortaf en ik liep naar huis.

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu