32.

6.2K 251 41
                                    

Pov Sydney

Ik bleef de trappen oplopen tot ik bij het dak kwam. Ik duwde de zware deur open en kwam op het dak terecht. Nee ik ging niet springen maar ik kwam hier zodat ik Liam niet meer onder ogen hoefde te komen. Ik legde mijn handen achter mijn hoofd en begon te ijsberen terwijl de tranen van mijn wangen liepen. Ik zag dat het pauze was want er liepen leerlingen over het plein. Ik klom op de muur en ging op het dak van het trappenhuis zitten om me te verstoppen.

Pov Liam

Ze wou me waarschijnlijk niet zien maar ik moest haar vinden. Terwijl ik de trap opren en elke verdieping afga was er nog maar één optie. Ik liep de trap op richting het dak en zag alleen haar koptelefoon liggen. 'Sydney!!!' riep ik angstig en ik ren naar de rand. Ik kijk naar binnen en zie gelukkig geen lichaam. Ze is niet dood dat is al een pluspunt. 'Sydney!!!' schreeuw ik nu. 'Schreeuw toch niet zo!!' roept een stem achter mij. Ik draai me om en ziet haar nonchalant op het trappenhuis zitten. 'Sydney ik dacht dat je dood was!' riep ik gefrustreerd. 'Zo dom ben ik ook weer niet' lachte ze en ze klopte op de plek naast haar. Ik nam een aanloop en trok mezelf op het trappenhuis.

'Hoe ben jij hier op gekomen?' vroeg ik verbaasd. 'Ik ben niet slap hoor!' roept ze verontwaardigd. 'Sorry' zucht ik. 'Wat doe jij eigenlijk hier?' vroeg ze. 'Daniel en Max moeten nablijven door die actie' zei ik. 'Das geen antwoord' zei Sydney terwijl ze fronst. 'Ik wou weten hoe het ging?' zei ik. 'Klote, kut, facked up, shit, alsof een pedofiel me verkracht heeft, alsof je ongesteld bent. Moet ik nog meer dingen opnoemen?' antwoorde ze. 'Pedofiel?' vraag ik terwijl ik mijn wenkbrauw omhoog trek. 'Jij bent mijn pedofiel' antwoorde ze grijnzend. Ik lachte en bedacht me iets. 'Syd, Max, Daniel en ik gaan naar een survivalbaan vanmiddag. Zin om mee te gaan?' vraag ik voorzichtig. Haar gezicht klaart op. 'Lijkt me leuk. Kan ik meteen wraak gaan nemen' zegt ze geniepig.

Pov Sydney

Ik had mijn dr. Martens vervangen door rode lage all-stars. We waren onze veiligheidtuigjes aan het aandoen. We kregen de instructies van hoe en wat en mochten beginnen. 'Jullie moeten wel een helm op' zei de instructeur en hij overhandigde ons de helmen. We deden ze tijdens het lopen naar het eerst parkour op.

'Wie eerst?' vroeg ik. Ik had mijn zin nog niet afgemaakt of Daniel en Max zaten al in de bomen. 'Na u' zei Liam en ik klom de boom in.

Pov Liam

'Hahahahahaha'. 'Niet lachen maar help me!'. 'Hahahahahha'. 'Help me!' riep Daniel boos. Hij zat met zijn voet vast aan een touwnet en Sydney en ik zaten hem uit te lachen. Wij hadden hem net gedaan en moesten nu een stuk naar beneden met de tokkelbaan. 'Doei!' lachte Sydney en ze gleed naar beneden. Haar handen en voeten bungelde terwijl ze juichte en tussen de bomen verdween.

'Het moet moeilijk zijn om in de friendzone te zitten man' zei Max. Ik zuchtte. 'Zelf heeft ze er minder moeite mee dan ik' zucht ik. 'Jongens kom nou!!!!' hoorde we Sydney roepen. Ik klikte me vast en gleed naar beneden.

Pov Sydney

Liam kwam beneden en knalde tegen de boom aan. 'Hahaha, gaat die lekker Li?' vroeg ik lachend. Liam klikte zich los en grijnsde. 'Karma gaat je terugpakken Syd' grijnsde hij. Ik lachte sarcastisch en zette een stap op de balansbalk. Ik liep er zonder problemen over tot ik merkte dat we op een heeel smal en krap stuk moesten staan. Nog smaller en krapper dan skinny jeans. Liam stond nu achter me en ik haalde diep adem. Ik voelde hoe hij mijn heupen vastpakt. 'Vind je toch niet erg? Om in evenwicht te blijven' zei Liam. Ik voelde hoe ik begon te blozen en probeerde weg te klimmen. Ik gleed uit en viel naar achteren. Liam's sterke en vertrouwde armen vingen me op. Ik kijk naar boven en zie Liam grijnzen. 'Told ya' grijnsde hij. 'En dit ga ik aan de andere vertellen' zei hij. Shit nee! 'Tenzij je er iets tegen gaat doen' voegde hij eraan toe.

Pov Liam

Ik probeerde een grap met haar uit te halen want dat is wat vrienden doen maar ze deed iets heel anders. Soepel draaide ze zich om en pakte mijn hoofd vast. Ze drukte haar lippen op de mijne en als een reflex kuste ik terug.

Ze trok zich terug en ik zag dat ze bloosde. 'Dit is totaal niet wat ik bedoelde Syd' zuchtte ik. 'Ik wist dat je een grap met me uithaalde en pakte je gewoon terug' zei ze lachend. Wauw ze is goed.

Behendig ging ze door het volgende parkour en wachtte op mij. Ik hoopte dat mijn spierkracht me zou steunen maar bij haar in de buurt was dat niet. Ze veranderde me. Nee Liam godverdomme!!! Niet aan Sydney denken, je bent gefriendzoned. 'Liam? Kom je nog of blijf je een mentaal gevecht met jezelf houden?' riep Sydney.

Pov Sydney

We kwamen uit bij een tokkelbaan waar je met zijn tweeën vanaf moest. Dus met z'n tweetjes van de tokkel. Leuk. Fack mijn leven.

'Ik wil met Sydney!' riep Daniel. 'Ik ook!' riep Max. 'Liam?' probeerde ik. Liam grijnsde. 'Hoezo Syd? Bang voor de boys?' grijnsde Liam. 'M-m-maar, het zijn net twee kleuters die vechten om een legoblokje!' riep ik verontwaardigd. 'Heren ik pak Sydney omdat ze zei dat jullie kleuters zijn. Ga maar lekker samen!' zei Liam.

Hij ging onder en ik moest op zijn schoot omgekeerd zitten. Ik vond dit zoooo akward. 'Zit je lekker?' grapte Liam. Ik keek naar beneden en erg ging een golf van angst door me heen. 'Liam ik heb hoogtevrees' zei ik zacht. Eerst begon Liam te lachen maar keek me serieus aan toen hij zag dat ik het meen. 'Kijk alleen naar mij en niet naar beneden' zei hij en hij liet los. Ik sloeg mijn armen om hem heen als bescherming en sloot mijn ogen.

Pov Liam

Hoe ze zich tegen me aan klampte was fijn. Ze sloeg haar armen om me heen als bescherming en ik voelde hoe ik bloosde. Toen het einde naderde stopte we langzaam en we hingen uiteindelijk stil.

'Sydney?' fluisterde ik in haar oor. 'Wat?' vroeg ze zacht. 'Kijk eens' antwoorde ik. Sydney opende haar ogen en keek. 'Het is me gelukt!' riep ze blij. Ik klikte ons los en ze begon meteen een vreugdedansje te doen. Even later vloog ze me om de nek en ik tilde haar op. 'Dankje dankje dankje Liam!!! Je bent de beste vriend' zei ze blij.

Friendzoned

A/N

Hoi iedereen, ik ga een lange tijd niet of een keertje posten want ik moet echt gaan leren voor examens. Sorry

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu