Pov Sydney
Als ik parkeer voor de school en uitstap kan ik de blikken op mijn rug branden. Ik loop stug door als ik mensen hoor smoezen. 'Waar komt die vandaan?'. 'Was zij niet op wereldtournee?. 'Sydney was toch vermoord?. 'NEE NATUURLIJK BEN IK NIET VERMOORD!!!' riep ik boos naar het meisje. Ze werd knalrood en liep weg. Ik rolde met mijn ogen en liep de school in.
Ik open zuchtend mijn kluisje en er vallen ballebakballen uit. 'Wat' mompel ik. Ik kijk de gang door en zie Liam met zijn vrienden naar me lachen. Oké totaal niet grappig. Ik loop boos naar ze toe en pak boos Liam's kraag vast een duw hem tegen de muur.
'Waar sloeg dat op Ashton?' vroeg ik boos. 'Doe eens rustig' zei hij lachend. 'Ik kan hier niet om lachen Liam!' riep ik boos. 'Wordt je nu boos om een grapje?' vroeg Liam. 'Ja dat wordt ik' zei ik nog bozer. Liam pakte mij op en duwde mij nu tegen de muur. Ik stond op mijn tenen anders waren we niet dezelfde lengte. 'Jij neemt dit wel heel serieus' zei ik. 'Ja natuurlijk, een nieuwe kans om jouw voor me te winnen neem ik heel serieus' zei Liam. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en begon me los te wringen. Liam verstevigde zijn greep en kwam met zijn hoofd dichter bij mij. 'Laat me los' zei ik. Liam liet me los en ik duwde hem aan de kant.
Pov Liam
Ik lachte om die duw. 'Kan je niet harder duwen!' riep ik haar nog na. 'Stik ik je kauwgom!!' schreeuwde Sydney nog. Ik grijnsde en ging naar de les.
'De gebroeders Ashton kunnen jullie voortaan op tijd komen?' vroeg de leraar geërgerd. 'Sorry cipier, sluit me niet op' zei ik nep-bang. 'Ga gewoon zitten' zuchtte de leraar. Ik nam plek achteraan in de klas toen de deur open zwaaide. 'Sydney Redwood, dat jij je hier nog durft te vertonen' zei de leraar. 'Ik heb toch echt leerplicht meneer' zei Sydney en ze ging naast Skyler zitten.
Pov Sydney
'Fijn dat je er weer bent' fluisterde Skyler. 'Ik vind het ook weer fijn om er weer te zijn' fluisterde ik terug. 'We hebben toch les in het zwembad hierna?' vroeg Sam. 'Yup, ik heb net nog mijn zwemkleding opgehaald' antwoorde ik. De zwemkleding voor de meisjes was een zwart badpak met een wit shirt eroverheen met het schoollogo.
'Aaauuwww' jammerde ik. 'Niet zeuren anders krijg je niet zo'n mooie vlecht' zei Sam. Ze was mijn haar in een strakke vlecht aan het doen zodat het niet in de weg zit tijdens het zwemmen. Maar omdat mijn haar snel groeit was het weer de oude lengte. Ik wilde het weer afknippen maar ik wist nog niet wanneer. 'Klaar' zei Sam na een paar minuten mij pijnigen. 'Thanks' zei ik en we liepen de kleedkamer uit.
'Eerst mogen jullie even vrij zwemmen dan beginnen we over een kwartiertje' zei de zwemleraar. Alle jongens sprongen meteen het water in. Zwemmen was mijn tweede leven dus ik dook sierlijk in het water. Ik kwam boven water en Sam en Skyler sprongen achter me aan.
'En hoe zit het nu tussen jouw en Liam?' vroeg Sam. Ik zuchtte en ging even voor paar seconde onder water met mijn mond en neus. 'Klote?' vroeg Skyler. Ik knikte en kwam weer boven water. 'We hadden besloten overnieuw te beginnen en hij gedraagt zich nu als een klootzak' vertelde ik.
Pov Liam
'We hadden besloten overnieuw te beginnen en hij gedraagt zich nu als een echte klootzak' hoorde ik Sydney zeggen. Het was raar en zo weer tegen Sydney te doen. Maar ik heb nu weer mijn status terug dus dat is goed. 'Ga je Sydney ook uitnodigen op het oudjaarsfeest?' vroeg Max. Ik schrok uit mijn gedachtes en keek hem aan. 'Euhm ik weet niet of ze wil' antwoorde ik. 'Daar zullen we snel achterkomen' zei Daniel. 'Hé Sydney!!' riep Daniel. Sydney, Sam en Skyler kijken even naar ons en Sydney zwwmt onder water naar ons toe. Mijn hart begint sneller te kloppen als ze boven water komt. 'Hé Syd, kom je ook naar het oudjaarsfeestje bij Liam thuis? Sam en Skyler mogen ook komen' vroeg Daniel. 'Ligt eraan, wie komen er?' vroeg Sydney. 'Niet veel, Max Liam en ik. We mogen geen feestjes meer geven met meer dan 6 personen' antwoorde Daniel. 'Anders komen jullie bij mij. Wij hebben keiveel films' stelde ze voor. 'Is goed, half 10?' vroeg Daniel. 'Is goed, tot dan' antwoorde Sydney en ze zwom weg. Fack mijn leven opnieuw.
A/N
#11 in Tienerfictie!!!! Dankje wel! 5 plaatsen omhoog in 1 dag! De vraag staat nog steeds open.
A. Sydney blijft in LA
B. Sydney gaat terug naar Australië en verlaat Liam voorgoed.
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...