'Schatje we zijn bijna in Sydney' fluisterde een stem in mijn oor. Liam. 'Fack off' mompelde ik slaperig. 'Oké dan eet ik al die oreo's alleen op' zei Liam. Ik schoot overeind. 'Waar zijn de oreo's?' vroeg ik. 'Die zijn er niet, ik zocht een manier om je wakker te maken. Maar je lag zo lekker op mijn schouder' antwoorde Liam. 'Lag ik serieus op je schouder?' vroeg ik. 'De stewardessen vonden ons een schattig stel' antwoorde Liam. 'Wat heb je gezegd?' vroeg ik. 'Niks ze interpreteerden het' antwoorde Liam. Ik trok een wenkbrauw omhoog. 'Gaan we dure woorden gebruiken Ashton?' vroeg ik. 'Ja Redwood' antwoorde Liam grijnzend. 'Het is alleen leuk als ik je achternaam gebruik' zei ik. 'Voor een kus zeg ik het niet meer' grijnsde Liam. 'Oeee wat wil ik die grijns van je smoel slaan' zei ik met spleetogen.
Pov Liam
Ik lachte om haar opmerking. Sydney kon zo grappig zijn. 'Agh fack it, maar als je je niet aan je woord houd sla ik je zo hard dat je geen kinderen meer kunt krijgen' zei Sydney met een walgende toon. Ze drukte haar lippen op de mijne. Ik grijnsde tegen haar lippen aan en kuste haar tegen. 'Aghhh wat een schattig stel!' riep een stewardess. Sydney trok zich terug en gaf de stewardess een moordende blik die meteen wegliep.
'Waar waren we?' vroeg ik. 'Dacht het niet meneertje' antwoorde ze. Ze pakte de Ben&Jerry bakje die ik in mijn hand had en at het op. 'Dat was mijn... agh laat maar, jij doet wat je zelf wilt en je bedankt me niet eens' zuchtte ik. 'Je bedankte me niet eens' zei ze me na. Ik grinnikte. 'Sinds wanneer praat jij me na?' vroeg ik. 'Sinds de dag dat ik er achter kwam dat het een spel was om me in je bed te kunnen krijgen' antwoorde ze. Hier viel mijn mond van open. 'Hoe wist je dat ik je in bed probeerde te krijgen. 'Liam het viel van je gezicht te lezen. De hele tijd naar me kijken. Hees dingen in mijn oor fluisteren en vergeet niet de momenten dat je mij zoende' antwoorde ze en Sydney nam een hap ijs. 'Het s-spijt me, ik kwam over als een sterke zelfverzekerde jongen die bij elk meisje in de smaak viel. Maar toen jij kwam veranderde alles. Hoe jij uit jullie huis huppelde met je viool. Hoe jij I see fire zong en vooral toen je je stem verloor. Toen besefte ik dat ik echt om je gaf. Niet bij al die keren dat je me zoende, nee alleen bij die keer dat je je stem verloor. Ik bedacht me allerlei dingen. Wat als ik je niet meer kon horen praten, lachen of zingen. Dat zou een wereld zijn waar ik niet in zou willen wonen' vertelde ik. Sydney keek me recht aan met haar chocoladebruine ogen. Ze waren zo intens en doordringend.
Pov Sydney
Het was geen grap, alles wat hij zei was eerlijk.
Nadat we waren geland mochten we Sydney verkennen. We werden in twee groepen opgedeeld. Skyler en ik leidde beide een groep aangezien we hier hadden gewoond. 'We zien elkaar bij het hotel, jullie spullen zijn daar al. Veel plezier en luister goed naar deze twee meiden want die kennen het hier en jullie niet' zei de leraar.
Ik zat met: Liam, Max, Sam, Tamara en ik. 3 meiden en 2 jongens. Tamara was een barbiepop en Sam was gewoon hipster. Tamara had weer te korte kleren aan en te veel make-up. Ze zat ook al te flirten bij Liam. Het maakte me jaloers. 'Ugghh deze zon is zo fel, straks verbrand ik nog!' zei Tamara met haar rot stem. 'Met al die lagen make-up hoef je je geen zorgen te maken' zei ik. De rest schoot in de lach. 'Ik ben tenminste mooi, jij niet!' riep ze terug. 'Ik loop er tenminste niet bij als een sinaasappel' grinnikte ik. Sam schoot kei hard in de lach. 'Liam zeg er iets van!' zei Tamara. Ofdat die er iets tegen gaat doen XD. 'Ze heeft gelijk' was het enige wat hij zei.
Liam ging naast mij lopen en zette zijn pilotenbril op. 'Mag ik die hebben?' vroeg ik. 'Waarom?' kaatste hij terug. 'Ik vind hem mooi' antwoorde ik. Liam deed de bril af en gaf hem aan mij. 'Dankje Liam' zei ik oprecht. 'Maar ik heb een gitaar mee en we zijn in de buurt van een plein. Zullen we wat geld verdienen voor ijsjes?' stelde Liam voor. Ik knikte blij en knuffelde hem.
Pov Liam
Sydney knuffelde me gewoon! Ik pakte mijn kans en pakte haar prinssenstyle op. Max deed hetzelfde bij Sam die meteen moest lachen. 'En wie gaat mij dragen!? Liam!!!??' riep Tamara. Sydney lachte en hield haar hoed vast. Ze had zo'n soort rieten fedora op die haar onwijs schattig stond. We liepen richting het plein en ik zette haar neer. 'Speel In you Arms' zei ze met een serieus gezicht. Ik grinnikte en haalde mijn gitaar uit zijn koffer Sydney liep naar de fontein en ging op de rand staan.
Know you’re gone, I know you’re gone
But I don’t feel what I know
I know you’re gone, I know you’re gone
But my mind ain’t in control
Cause it’s my heart that’s been missing you
And it’s the heart I need to listen to
And it’s been singing songs for tender dreams
But when you sang to help us sleep
And one day I will sing those songs
Sing them ‘till they sleep
Just like you sang to me
Just like you sang, sang to meFrom the day that I met you I stopped feeling afraid
In your arms I feel safe
In your arms I feel safe
From the day that I met you I stopped feeling afraid
In your arms I feel safe
In your armsI miss you so, I miss you so
And I’ll miss you ‘till i’m old
I miss you so, I miss you so
But my fears will fade, I know
‘cause it’s my heart that you helped to build
And love is my compass still yeah
Love will fill the holes I’ve got
‘cause you will never hold me
But I know that you are with me, I know that you have peace
Cause you let us sing to sleep
You let us sing your heart to sleepVeel mensen klapte en gaven ons geld. Tamara begon ineens te zingen. Wat ongelooflijk vals wals. 'Laat het stoppen!' riep een man. Tamara stopte en keek beledigd naar iedereen. Wij schoten in de lach.
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...