Het lukte me eindijk. Liam heeft geholpen nadat ik bleef doorzeuren. Ik lag nu op bed rustig met mijn ogen dicht. Ik knuffelde met mijn kussen toen ik opeens een hand op mijn onderbeen voelde. De hand ging omhoog naar mijn bovenbeen en daarna naar mijn middel. Ik glimlachte want het was de vertrouwde hand van Liam.
'Word eens wakker' zei hij in mijn oor waarna hij me in mijn nek kust. 'Niet doen dat kriebelt' glimlachte ik. Liam kende het woord "niet" niet dus ging hij verder. Ik draaide me om en Liam legde zijn handen op mijn middel. 'Wat is er?' vroeg ik. 'Niks' zei hij nonchalant. Ik keek hem schreef aan en hij keek me ook schreef aan. 'Wat doe je?' vroeg ik. Liam glimlachte en trok mij dichter tegen zich aan. Buik tegen buik, been tegen been en borst tegen borst, lagen wij nu. Liam werpte me onder hem en hij hing nu boven me. 'Liam' zuchtte ik. 'Wat?' vroeg hij. 'Ik heb geen zin, ik ben moe' antwoorde ik. Liam keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik draaide me weer op mijn zij en sloot mijn ogen weer.
~*~
Ik keek naar mijn kamer. Hij was leeg en kaal. Ik pakte de laatste doos met kussens en liep naar beneden. Mijn haar zat ik een rommelige knot en ik had er een bandana omheen geknoopt.
Echt iets voor mij.
Zodra ik die doos beneden heb kreeg ik honger. 'Pap! Ik ga even naar de Starbucks!' riep ik. 'Is goed!!' riep hij terug.~*~
'Dat is dan 3,56 dollar asjeblieft' zei die jongen achter de Starbucks. Ik keek naar hem en ik zag die jongen die vorig jaar op mijn verjaardag flirtte. Ik gaf hem snel het geld en pakte mijn koffie. Ik loop de Starbucks uit en zie Liam met Max en Daniel.
'Hé boys!' riep ik. Ik loop naar ze toe en ga naast Liam staan. 'En hoe gaat het met de verhuizing?' vroeg Liam. Totaal verbaasd van wat hij zei, zei ik maar dat het goed ging. Wtf. 'Sinds wanneer ben jij daar geïnteresseerd in?' vroeg ik. 'Sinds ik zin heb om met je naar de film te gaan' antwoorde Liam. 'Maar Max en ij moeten gaan, leuk weer even met je te hebben gesproken' zei Daniel.
A/N
Het spijt me heel erg. Maar ik heb gewoon geen inspiratie meer. Het zal even duren tot ik weer inspiratie heb dus het spijt me heel erg. Ga gerust naar mijn boek Joking Around want daar heb ik wel veel inspiratie voor. Wees niet bang, er komen nieuwe hoofdstukken binnenkort.
Vote
Comment
Follow
Hugs and love Sunny
JE LEEST
Sydney's Badboy (1&2)
Teen Fiction'Wat moet je van me?' siste ik. Zijn ogen stonden vol woede. Hoe kan dat aan mij liggen? 'Waarom bedank je me niet een?' vroeg hij op een arrogante manier. 'Omdat ik je haat' antwoorde ik nerveus. Hij kwam dicht bij mijn oor en ik voelde zijn warme...