14.

7.3K 274 5
                                    

Pov Sydney

Ik zat in stilte voor de school. Ik was de eerste. Ik had mijn koptelefoon op die rustig Lost it to Trying van Son Lux afspeelt. Ik had mijn ogen dicht en zat rustig mee te zingen/neuriën.
Ineens werd mijn koptelefoon afgepakt en ik zuchtte.

'Geef terug Liam ik ga niet dit spelletje spelen' zei ik geïrriteerd. Liam ging voor me staan en trok ne ruw omhoog. 'Dit spelletje is nog lang niet geklaard' fluisterde hij hees in mijn oor. 'Ik kan dit spelletje ook spelen hoor. Liam had mijn koptelefoon op zijn hoofd en ik zette een keihard nummer op. 'Fack!!!' riep hij en hij haalde de koptelefoon van zijn hoofd. 'Ik kan dit spelletje ook beter spelen hoor' zei hij grijnzend en hij drukte zijn lippen op de mijne. Ik vond het fijn als hij mij kuste en ik ging met mijn hand door zijn haar. Hij trok zich terug en grijnsde. 'Ronde 1 voor mij' fluisterde hij hees in mijn oor en hij kuste me op mijn wang. Hij draaide zich om en wou weglopen maar mijn tas stond in de weg. Hij struikelde en viel op het asfalt. 'Ik denk toch echt dat ik deze ronde heb gewonnen prinses' zei ik met een zware stem die op de zijne moest lijken.

'Sydney Redwood en Liam Ashton jullie mogen samen naast elkaar in de bus en het vliegtuig zitten' zei de leraar. 'M-maar..' probeerde Liam. 'Niks gemaar Ashton' zei de leraar. 'Wat heb ik fout gedaan om nu gestraft te worden!' riep ik gefrustreerd. Ik gooide mijn armen in de lucht die Liam raakte. 'Auw!' riep hij. Ik draaide me om. 'To bad so sad' zei ik en ik klom de bus in.

De rit was kort en saai.

Pov Liam

{In het vliegtuig}

Sydney had de plek naast het raam bemachtigd. Ze sloeg me gewoon ervoor! Nu zat ze nogal gespannen naar buiten te kijken. Nog steeds met haar koptelefoon op wat haar onwijs sexy maakte.

Niet denken probeer haar uit je hoofd te halen.

*riemen vast*

Klonk door de luidsprekers. Ik klikte de mijne dicht en keek naar Sydney. Ze lette niet op dus ik pakte haar riem en klikte deze vast. 'Ben je soms bang voor vliegen?' fluisterde ik in haar oor. Sydney draaide zich om en merkte dat we nu neus aan neus zaten. Ze knikte. Ik vond het zielig en ik pakte haar hand vast en kneep er even in. 'Je bent niet verliefd op mij dus je hoeft dit niet te doen' zei ze zacht. 'Dat heb ik nooit gezegd' kaatste ik terug. 'Als je op mij verliefd zou zijn dan had je niet geneukt met barbiepoppen' kaatste zij weer terug. 'Syd, ik wou...' ze onderbrak me. 'Het is genoeg Ashton' zei ze en ze keek weg. 'Ik deed het omdat ik niet wou toegeven dat ik toch verliefd op je ben' zuchtte ik. Ze keek me even aan, toonde geen enkele emotie. 'Sydney zeg iets!' zei ik iets te hard want ik werd meteen gesssssttttt. 'Oké' was het enige wat ze zei.

Pov Sydney

Liam keek weg na wat ik had gezegd. Ik boog naar zijn hoofd en gaf hem een kus op zijn wang. Een kus vol met leugens en toch met liefde. Hij draaide zich naar mij toe en keek me verbaasd aan. Ik draaide me om en keek uit het raampje naar de blauwe oceaan.

Sydney's Badboy (1&2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu